הרשמה

המשחק Assassin's Creed Vallhalla הוכרז, טריילר רשמי יגיע מחר

ההכרזה הייתה מוזרה, אבל לפחות אנחנו יודעים עוד פרטים על המשחק הבא בסדרה!

וואלהלה מחכה לכם!

בלייב סטרים (מאוד מוזר יש לציין), הוכרז המשחק הבא בסדרת משחקי Assassin's Creed. המשחק יקרא Assassin's Creed Vallhalla. כמו שהרבה אנשים ציפו, וכמו שההדלפות האחרונות הראו לנו, המשחק לוקח אותנו לתקופת הוויקינגים. ההכרזה נעשתה בשיתוף פעולה עם קובי עבדו, הלא הוא Bosslogic - אמן ציור דיגיטלי שמוכר בעיקר מסרטוני הציור הוויראליים שלו. האמן צייר את הסביבה המרכזית שתהייה הבמה למשחק החדש בסדרה שכנראה תהייה אזור צפון אנגליה ונורווגיה. את הסטרים ליוו רצועות שונות ממשחקי Assassin's Creed השונים כמו Assassin's Creed 2 ו-Black Flag.

טריילר השקה רשמי יגיע אלינו מחר בשעה 6 בערב (שעון ישראל), ודרכו נקווה שנוכל לקבל הצצה טובה יותר לגבי המשחק החדש של Ubisoft, הדמות הראשית שנשחק איתה שהוצגה בציור בסטרים והסיפור של המשחק. המשחק הקודם בסדרה היה Assassin's Creed Odyssey הנהדר שיצא לפני כשנתיים (2018) וסיקרנו כאן באתר. האם המשחק הבא יהיה טוב כמוהו? נצטרך לחכות ולראות.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:21 30.04.2020 | nakiii nakiii

    בואו נדבר רגע על יוביסופט בכלל וסדרת ac בפרט. (גילוי נאות, שיחקתי בכל משחקי הסדרה כולל dlc) אני חושב שיוביסופט מנסה להיות רוטסטאר ללא הצלחה. למה? במקום ליצור עולם גדול וחי כל מה שעושים זה אותו דבר כדי לקבל loot כדי להמשיך לעשות עוד מאותו הדבר.. אני חושב שהמחקים הטובים היו ac2, black flag וסינדיקייט. אלו היו הכותרים שהציגו משהו שונה וחדשני. עניין הביצועים הוא עניין נוסף, כדי להשיג 60 fps קבוע במשחק האחרון צריך מחשב מפלצתי.. נראה לי הזוי שעם ה980ti שלי אני משחק rdr2 ועובד חלק וacOdyssey מקרטע.. צריך מחשב מפלצתי להריץ את המשחק הזה.. באופן מוזר המשחק של יוביסופט שהכי נהנתי ממנו בזמן האחרון היה for honor.. משחק שהסינגל שלו היה קצר, מהודק וכיפי. אני מבין שהמודל הכלכלי של יוביסופט שונה מרוקסטאר וסידי פרוג'קט אבל אם הם צריכים להפנים שהם צריכים לעשות דברים בצורה שונה. תנו לנו עולם פתוח אחר

  2. 2

    12:19 04.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    נאקי, הם אפילו לא מנסים להיות רוקסטאר, הם מנסים לרדוף אחרי הזהות האבודה של עצמם כל הזמן. בתור אחד שגם שיחק בכל משחקי AC החל מ-2007 ועד המשחק האחרון אני חושב שיוביסופט שחכו את המשפט האהוב של אחת הדמויות היותר מקוריות ומעניינות שהם יצרו בעצם; ואסס מפאר קריי 3. ואסס תמיד שאל
    "What is the definition of insanity ?"
    והתשובה היתה:
    " Insanity is doing the exact same shit over and over again expecting shit to change"
    וזה בעצם מה שהם מנסים לעשות עם כל המשחקים שלהם - לדחוף את אותה הנוסחה לכל משחק אפשרי כל פעם מחדש למרות שזאת החלטה שגוייה ומקווים שאולי הפעם זה כן יעבוד. זה לא כל כך קשה לראות שכל המשחקים האחרונים שלהם בנויים בדיוק על אותה התבנית שחוזרת על עצמה. עולם פתוח מחולק לאזורים, או בוס ראשי או מבצר בכל איזור, עם לוט שמפוזר בכל המפה עם עלילה מטומטמת בדרך כלל בכדי לתת סיבה סוג של הגיונית לכל הבולשיט הזה וחוזר חלילה. עכשיו לגבי AC - מה הקשר שהם דחפו את כל העניין של RPG למשחקי AC ? לדעתי זאת אחת ההחלטות הכי גרועות שהם אי פעם עשו ועכשיו והם ממשיכים עם השטות הזאת בכל הכוח. אם באוריג'נס אלמנט ה-RPG היה יחסית קליל עכשיו עם אודיסי וכן הלאה הם נדפקו לגמרי - רמות לגיר ולציוד !? הם הכניסו את השטות הזאת כמעט לכל משחק שלהם וזה אף פעם לא עבד טוב. הם הכניסו רמות לציוד לגוסט רקון, The division, AC ואפילו הצליחו להכניס את השטות הזאת לפאר קריי [NEW DAWN] מי היה מאמין !? וכל זה בלי בכלל להתחיל ולדבר לאיזה כיוון המשחק הזה הולך מבחינת העלילה וה-DNA שלו ? כל ההיגיון "הבריא" של התקופה המודרנית מת עם מותו זה דזמונד מיילס. משם והלאה כן העלילה בתקופה המודרנית זה BS אחד גדול. אודיסי בכלל לא עסק באססינים מכיוון שהאססינים התגבשו לכת שלהם רק לאחר 400 שנה בתקופה של אוריג'נס. המשחק רק עסק בסוג של המוצא של מסדר הטמפליירים וכמה חפצים בעלי כוח עליון של הציוויליזציה הראשונה כביכול ובעלילה מודרנית, איבדתי אותם מזמן מכיוון שהיא כל כך מטומטמת ומיותרת. וגם מה הקטע עם בחירת דמות נשית או גברית? זה עכשיו סטנדרט? לפחות במשחקים שלהפ פעם הדמות היתה מעניינת ומקורית ועכשיו זה סתם דמות גנרית נשית או גברית - מי הגיבור\גיבורה הראשית של אודיסי ? אלקסיוס ? אחותו ? שניהם משעממים. אני מבין שהיה להם יותר קל להדביק את שם המותג AC על אודיסי בכדי למכור יותר אבל המשחק הזה הוא ממש לא AC. וזה גם מה שאני חושש ממנו במשחק הבא בסדרה - אולי גם הפעם לא יהיה שום קשר לאססיסינים ואנחנו פשוט נשחק לוחם ויקינג שלא קשור לעולם?

    יש לי הרגשה לא ממש טובה שזה הולך להיות אודיסי בתקופה ובאזור של הויקינגים זה הכל.

  3. 3

       | פורסם ע"י