הרשמה

ל-Call of Duty יש חפץ חדש עבורכם - והוא עולה לא פחות מ-80 דולר

כפפת "BEAST" החדשה שמוצעת בימים אלה למכירה ב-Call of Duty עולה יותר מכל משחק אחר בסדרה, וזה בהחלט משהו שצריך לדבר עליו

הייתם משלמים 80 דולר בשביל חפץ וירטואלי במשחק מחשב?

תראו, אני אשקר אם אגיד שאני מאלה שמעולם לא עניין אותם לרכוש בתשלום נוסף כלי נשק, חפצים או סקינים כאלה ואחרים בתשלום במשחקי אונליין - בכנות, יצא לי כבר כמה פעמים בחיי לרכוש באנדל כזה או אחר שנתן לי גישה לכלי נשק שממש רציתי או איזה באטל פאס של משחק באטל-רויאל כלשהו. אבל הפעם, גם אני חייב להגיד שמה שהולך בימים אלה עם Call of Duty פשוט הזוי.

למי מכם שפחות בקיא בפרטים, Call of Duty היום הוא פלטפורמת Live-Service שלמה הכוללת בתוכה כמה משחקים ועונה לשם "COD HQ", כשכל משחק מחולק לחווית המולטיפלייר הקלאסית שלו (זאת שכוללת את מצבי המשחק הקלאסים כגון Deathmatch, Capture The Flag וכו'), ולצידה כל מה שקשור ב-Warzone, שהוא מוד הבטאל-רויאל של הסדרה שנחשב נכון להיום לאחד המשחקים התחרותיים הפעילים ביותר בעולם. כל הסיפור הזה מאפשר ל-Activision, מפתחת המשחק, להנות בן היתר מהיכולת לספק לשחקנים האדוקים מגוון פשוט מטורף של חפצים, באנדלים וסקינים שהם יכולים לרכוש - וזה כמובן שווה המון אבל המון כסף.

כעת נראה שטירוף החפצים הנ"ל עלה שלב אחד קדימה. בימים האחרונים נוסף למשחק חפץ חדש העונה לשם "BEAST Glove" כחלק משיתוף הפעולה של COD עם המותג של קינג קונג במסגרת השקת הסרט החדש - "גודזילה נגד קונג: האימפריה החדשה". מדובר למעשה בכפפת-על מכאנית שעל-פי התיאור שלה במשחק תעניק לאלה שיחזיקו בה את היכולת "לתת אגרוף חזק כמו זה של קונג", ובעוד וברגע הראשון היה נראה שמדובר בעוד חפץ פשוט שניתן לרכוש בכמה שקלים, הצורה הספיציפית שבה ניתן להשיג את הכפפה המדוברת הרבה יותר בעייתית.

אז איך למעשה ניתן להשיג את הכפפה? על-ידי רכישת ארבעה ערכות חפצים מיוחדות שנוספו גם הן למשחק בעקבות שיתוף הפעולה שלו עם המותג של קונג. כל חבילה כזו עולה למעשה כ-2,400 COD Points, או במונחים קצת יותר ברורים, כ-20 דולר. אם עשיתם את החשבון וקראתם את הכותרת הראשית של הכתבה הזו אתם כבר אמורים לדעת מה הולכת להיות השורה הבאה שלי: בשביל להשיג את כפפת קונג המיוחדת תאלצו להיפרד מלא פחות מ-80 דולר, שהם באופן הזוי למדי יותר מ-60 הדולר שיעלו לכם על מנת לרכוש את אחד ממשחקי הסדרה הזמינים נכון להיום ב-COD HQ.

אם כל זה לא הספיק לכם כמובן שהתגובות והכעס מצד השחקנים לא איחרו לבוא, כשרבים מאותם אלו שרכשו את הבאנדלים השונים על מנת להשיג את הכפפה טענו שהיא בכלל לא שווה את ההשקעה, ושבפועל מדובר בחפץ די פשוט שלא באמת מספק את הסחורה במשחק עצמו. חלק מהשחקנים הגדילו לעשות וכתבו בערוצים הרשמיים השונים של Activision ברשתות החברתיות שנראה שהמפתחת ככל הנראה "הוזה" אם היא חושבת שהחפץ הזה שווה 80 דולר.

נחזור רגע לתחילת הכתבה ולדעתי על כל הסיפור הזה של מיקרו-רכישות במשחקים בסגנון של Call of Duty: אני מאמין שבדברים האלה כל עוד מדובר בחפץ קוסמטי, משמע סקין לדמות או לנשק שאתם אוהבים, אין שום דבר פסול בלשווק את אותם החפצים לשחקנים שרוצים ומוכנים לשלם עליהם. ובאותה נשימה, להגיע למצב שבו חפץ אחד עולה יותר מהמשחק שבו הוא קיים זה ללא ספק מקרה די הזוי. נכון לרגע זה לא נרשמה שום תגובה רשמית מצד Activision, כך שנראה שלמפתחת המשחק עצמו פחות אכפת מה השחקנים שלה חושבים כל עוד הכסף זורם - קצת חבל.

מה דעתכם? הייתם משלמים סכום גבוה כמו 80 דולר על חפץ ספציפי במשחק שאתם אוהבים? ספרו לנו בתגובות למטה!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:02 12.04.2024 | חח חח (אורח)

    הוזה או לא, הפרייארים כבר שלמו. אז מה אכפת לה?

  2. 2

       | פורסם ע"י