הרשמה

נראה שמשהו גדול קורה מאחורי הקלעים של Starfield

לפחות ככה האינטרנט חושב

אחרי עדכון מאי המשמעותי ששיפר את חווית המשחק, באינטרנט חושבים שיש עוד כמה אסים בשרוול

משהו משמעותי קורה מאחורי הקלעים של Starfield, או לפחות ככה חושבים מספר גולשים סקרנים שניסו להציץ אל מאחורי הקלעים של Steam בימים האחרונים, ולאחר צפייה ברשימת החידושים בקבצי המשחק שמתעדכנת באופן שוטף בפלטפורמת SteamDB, הצליחו לזהות מגמה שמציגה כמות עדכונים גדולה מאוד ביחס לתקופה הקודמת לה. מי שהעלה את העניין לדיון ב-Reddit היה משתמש חרוץ בשם JarusinTheStars, שהספיק להרחיב ולציין שאמנם "חסר משמעות לנסות ולנתח את העדכונים שמופיעים ב-SteamDB, אבל דבר אחד בטוח מניסיון: כאשר ישר עדכונים רבים, משהו גדול מגיע".

Something big is going on behind the scenes: there are more changelog changes than ever before since launch.
byu/JarusinTheStars inStarfield

"במהלך השבוע האחרון (ובאופן כללי מאז ה-1 למאי), היו יותר עדכונים מאי פעם ומאז ההשקה, לפעמים יותר מעשרה ביום אחד", המשיך לפרט בפוסט, "התאוריה שלי היא שביום אירוע ה-Xbox Showcase (9 ליוני), הם יציגו את ההרחבה הבאה, Shattered Space, יחד עם העדכון שמצופה לחודש יוני". גולשים נוספים הצטרפו וטענו שגם הם שמו לב לשינויים בימים האחרונים, ונראה שהלך הרוח של שאר הגולשים שנתקלו בפוסט בהחלט עומד בקנה אחד עם הכותב. אמנם אי אפשר להכחיש שאכן מדובר מדובר במספר משמעותי של עדכונים לפרק זמן כה קצר, אבל גם אסור לנו לשכוח שעדיין באופן טבעי, מדובר בהערכה בלבד בנקודה הזו. מצד שני, לשמחתינו הרבה כנראה שלא נצטרך להמתין יותר מדי לעדכון שיוכיח האם יש אמת מאחורי התאוריה בכל מקרה כשאירוע ה-Xbox Showcase ידבר בעד עצמו בשבוע הבא.

העדכון של חודש מאי האחרון ל-Starfield, זה שלגביו טוד האוורד הספיק כבר לרמוז מראש, עלה לאוויר באמצע החודש שעבר והספיק להביא מספר חידושים משמעותיים, בינהם בעיקר שיפורים לאיכות החיים, כמו תמיכה ב-60FPS עבור שחקני ה-Xbox Series X, מפות אזוריות מעודכנות וברורות, אפשרות לעיצוב החלל הפנימי של החלליות בדומה ל-Outposts ועוד, כשאפילו קיבלנו הצצה ראשונה בחשיפת העדכון לרכב הראשון שצפוי להגיע למשחק באחד העדכונים העתידיים. ישנן שמועות רבות סביב האירוע של Xbox שאחת מהן טוענת שבמהלך האירוע נקבל הכרזה והשקה מיידית של משחק חדש או הרחבה למשחק קיים, יכול להיות ששברי המידע האלה מתקשרים אחד לשני.

נראה שהעדכון האחרון של מאי בהחלט הצליח להחזיר שחקנים מסויימים למשחק ואפילו לשכנע שחקנים חדשים להצטרף לחוויה, לכן לא נהיה מאוד מופתעים אם החבר'ה ב-Bethesda ינצלו את אירוע ה-Xbox Showcase הקרוב להציג לנו עוד ממה שצפוי להגיע אלינו בהמשך.
מה דעתכם יקרה עם Starfield? מחכים לחדשות מה-Showcase? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:36 05.06.2024 | drizzitx drizzitx (אורח)

    למישהו עדיין איכפת? ברור שיש מעריצים אבל המישחק רחוק מלהביא את הבשורה אז למה הרחבה מעניינת?

  2. 2

       | פורסם ע"י