הרשמה

ביקורת - S.T.A.L.K.E.R. : Clear Sky

הגיע הזמן לחזור לצ'רנוביל מוכת האסון ועתירת הקרינה, לתוך לב ליבו של "המתחם", שם תלחמו בחיילים, מוטציות ו... באגים. הרבה הרבה באגים.

משחק הפעולה S.T.A.L.K.E.R : Clear Sky מזכיר מאוד את המשחק הקודם, S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. כמו אביו מולידו, הוא חורג מהנוסחה הרגילה של משחקי פעולה לטובת משחקיות פתוחה ובלתי צפויה שבה ניתן לסיים משימות בכל מיני דרכים, ולפעמים, אם לא תמהרו, החברים שלכם (או היריבים) יעשו את העבודה בלעדיכם.

כמו רבים אחרים, גם אני חיכיתי לרגע בו סוף סוף אוכל לשחק בכותר החדש. קיוויתי מאוד שהפעם המפתחים ילמדו מטעויות העבר ויתנו לנו משחק יציב יותר, מלוטש יותר ונקי מבאגים. אך כבר אחרי שעות משחק בודדות פרצתי בבכי מר, כי פשוט לא יכלתי לסבול עוד את המנוע החצי גמור ואת האנשים שיורים על קירות חפים מפשע.

הטוב

  • עולם משחק פתוח, גדול ומציאותי
  • הגרפיקה של המשחק היא בין הטובות שראיתי
  • המון נשקים שניתן להתאים לסגנון המשחק שלכם
  • אלמנטים של משחק תפקידים אשר משתלבים בצורה טובה מאוד
  • אפקטים של תאורה שיגרמו לכם לפתוח את הפה בתדהמה

הרע

  • מנוע משחק לא מלוטש
  • כבד מאוד. יותר מ- Crysis
  • לבינה המלאכותית יש עוד הרבה מה ללמוד
  • קפיצות בקצב הפריימים יכולות להרוס את החוויה
  • באגים, באגים, באגים...

והמערה

  • תמיד, תמיד ממקום אפל יקפוץ עליכם משהו

קיצור תולדות הסטאלקר (ולא סטוקר כמו באנגלית! המקור רוסי!)



השמיים באמת התבהרו

למי שפספס את המשחק הראשון (תתביישו לכם!) מגיעה הקדמה קצרצרה. סטאלקר הוא משחק יריות מגוף ראשון המתרחש בעולם פתוח וענק. מה שמייחד את המשחק הם האלמנטים של משחק תפקידים שתמצאו בו. תוכלו לקחת משימות מדמויות ברחבי העולם, לשדרג את נשקכם ולנהל מערכות יחסים עם כל אותן קבוצות וארגונים שתפגשו במהלך המשחק.

עולם המשחק האפלולי מעניק תחושה של עומק ומציאות, מאוכלס במוטנטים ודמויות אנושיות (לרוב אינטלגנטיות) ומשתנה באופן דינאמי בהתאם לפעולות ולמעשים שלכם.

המשחק, כמו קודמו, מתרחש בצ'רנוביל לאחר הפיצוץ הגרעיני, ולאחר ששורה של תופעות מוזרות הופכות את האזור למסוכן, מלא מוטנטים ורווי בחפצים יקרי-ערך.

יכול להיות ספר טוב

העלילה של "סטאלקר: שמיים בהירים" נראית כאילו נשלפה מספר. היא אמינה, סוחפת וכוללת המון תפניות והפתעות שלא תצפו להן. כמובן שאת כל העלילה לא אחשוף, אני לא רוצה להרוס לכם את החוויה, אבל אתן לכם את סיפור הרקע הכללי. המשחק מתחיל בסרטון פתיחה המראה כיצד אתם וכמה מחבריכים נפגעים מ"אנומליה" קטלנית - השם שניתן לתופעה פיזיקלית מוזרה שמופיעה חדשות לבקרים בשטח שסביב הכור.

היחיד ששרד הוא כמובן סטאלקר שלנו, אשר מתעורר בחווה נטושה באמצע ביצה המשמשת כבסיס לחבורת מדענים הקוראת לעצמה "שמיים בהירים". הם מסבירים לכם שזה לא הגיוני ששרדתם, שמערכת העצבים שלכם נפגעה ושאתם חייבים לעשות את מה שהם אומרים.

כמובן, אינכם חייבים לעקוב תמיד אחרי העלילה הראשית. יש עוד המון מה לעשות, לחקור ולהרוג. יהיו לכם משימות צדדיות קטנות שיזכו אתכם בפרסים, יהיו מקומות במפה שתוכלו ללכת לחקור כדי למצוא אייטם נדיר. העולם פתוח לחלוטין לסייר בו, אך לא תוכלו לעשות שום דבר שימנע מהסיפור להתקדם הלאה.

למשל, אני רציתי מאוד לנקום בקבוצה שהצילה אותי. תקפתי עמדת שמירה בבעלותם, הרגתי ארבעה מהם וגנבתי להם את הציוד. כשחזרתי למחנה של "שמיים בהירים" נדהמתי לגלות שהם עדיין החברים הכי טובים שלי, ושאותם ארבעה חבר'ה מעמדת השמירה קמו לתחייה. רק מאוחר יותר גיליתי שהם פשוט אמורים לסייע לי בתקיפה על כנסיה לא הרחק משם...

עולם ומלואו

פעם היה פה פארק

עולם המשחק של סטאלקר ייחודי. הוא ענק - כמה עשרות קמ"ר לרוץ בהם. חוץ מתחושת הגודל, הוא מעביר את התחושה שאתם בסך הכל בורג קטן בכל הבלגן שסביב, ושהכל ימשיך להתקדם גם בלעדיכם. למשל, במשימה אחת צווה עלי לתקוף עמדת אויב. החלטתי ללכת קודם לתקן את אפודת המגן שלי ולקנות כמה ערכות עזרה ראשונה, אך עד שיצאתי בדרכי לעמדה נודע לי שהיא כבר נתפסה על ידי חבריי, ואין לי כל צורך להמשיך לשם. 

בנוסף לכך, תראו דמויות רבות מסתובבות בעולם, ומנהלות את חיי היום יום שלהן בלי שום קשר אליכם. הן ישמרו על עמדות, יפטרלו, יעשו הפסקות אוכל ובערב יתקבצו סביב מדורות וישירו שירים.

למרות שמו, האווירה במשחק קודרת, תמיד. גם כשהשמש זורחת והציפורים מצייצות – אתם תדעו שאתם באיזור מוכה אסון גרעיני. תמיד יהיה כלב מוטנטי, בית הרוס או גופה של חיה כלשהי מוטלת בזוית העין שתזכיר לכם בדיוק איפה אתם. עיצוב השלבים מעולה – עצים בשלכת תמידית ומבני ציבור מתמוטטים ימשכו תמיד את תשומת לבכם ויגרמו לכם לבהות בהם לכמה שניות, לחשוב על הגן הציבורי היפהפה שפעם היה כאן.

בחרו את חבריכם בקפידה

הוא חבר שלי

סטאלקר מציע לכם לבחור בין כמה וכמה פלגים שונים ואת האפשרויות לעזור להם או להשמיד אותם. תוכלו לספק להם ערכות עזרה ראשונה, לעזור להם להגן על הבסיס וכן להתקיף איתם בסיסים של פלגים עויינים. החלק הזה של המשחק עשוי היטב ויכול למשוך אתכם לתוכו עד כדי כך שבכלל תשכחו שיש קו עלילה ראשי איפשהו.

ככל שתעזרו לפלג כלשהו כך הוא יגדל ויתחזק, יתחמש ויתפוס טריטוריה גדולה יותר, וכך הוא יגייס אנשים נוספים לתקיפה. הקרבות בין הפלגים הם אחת מנקודות השיא של המשחק, ומתנהלים בטקטיקה בנוסח המזכיר את סדרת Rainbow Six.

כשתעזרו לפלג תקבלו ממנו בונוסים ועזרה. למשל, אם הפלג שולט בטריטוריה מסויימת תוכלו לקנות אספקה מהדמויות או לבקש מהמדריך שייקח אתכם למקום מרוחק תוך שניות. תוכלו גם להתיידד עם יותר מפלג אחד, מכיוון שלא כולם נמצאים ביריבות אחד עם השני.


קטעי משחקיות

יש וודקה, יש חברים

נשיר קצת?

לא, לא תמצאו בסטאלקר עליה ברמות, אבל בהחלט תרגישו שהדמות שלכם נהיית חזקה ומצויידת יותר עם הזמן. תמצאו אפודת מגן טובה יותר, חפצים שיגנו עליכם טוב יותר מפני קרינה, רובים חדשים אותם תוכלו להתאים אישית לסגנון המשחק שלכם, ועוד.

כמובן שהיבט נוסף הוא ליקוט אייטמים שנופלים מאוייביכם ההרוגים. בתיק שלכם יישמרו חפציכם - רובים, תחמושת, בקבוקי וודקה... עד ששיחקתי בסטאלקר לא ידעתי שוודקה מנטרלת השפעות של חשיפה לקרינה רדיואקטיבית. כן ילדים, קצת וודקה ומיד מרגישים יותר טוב. משחק אוקראיני או לא משחק אוקראיני?

זהירות באגים לפניך

אחרי כל התשבחות, הגיע הזמן ללכלך קצת על המשחק. אז ככה – יש פה המון באגים! מיליונים! אי אפשר לזוז מרוב באגים!

בנימה קצת יותר רצינית, מנוע המשחק לא מלוטש בכלל. קפיצות הפריימים הן חברותיכם הטובות ביותר בזמן המשחק. לפעמים הן יימשכו כמה שניות טובות, והפסקות הקפה האלה שהמשחק לוקח, תאמינו לי, לא תורמות הרבה. ומדובר במחשב שהצליח להריץ את קרייסיס על ההגדרות הכי גבוהות בלי למצמץ.

מעבר למנוע במשקל עשרים טון, ישנם עוד המון באגים במשימות, בבינה המלאכותית ובסביבות המשחק. יש משימות שאי אפשר לסיים, בהן תצטרכו לעמוד מול התקפת אוייב שלא מגיעה לעולם, יש אוייבים שמתחילים לירות על איזה קיר באמצע קרב (כנראה שהוא עיצבן אותם), ויש גבעות שהדמות שלכם פשוט תסרב לעלות עליהן. כל זה גורם לתסכול רב, ולפחות בגרסתו המקורית (אני שיחקתי בגרסה 1.5.04 הרוסית) המשחק כמעט אינו שחיק, ומעצבן ברמות.

גרפיקה פצצות (גרעיניות) לגבות

ויזואלית, לפחות, העולם של סטאלקר קרוב לשלמות. החל מהעמדות הקטנות מסביב למדורות, דרך היערות ועד למבנים התעשיתיים העצומים – הכל נראה נפלא ומפורט עד פרח הבר הנבול האחרון. קירות הבתים ישנים ומלאים בחורי כדורים המעידים על קרב עתיק, הזגוגיות במכוניות הנטושות סדוקות ומלוכלכות והבגדים של הדמויות בלויים ומתפוררים.

לכל דמות המוני כיסים, חגורות תחמושת, תרמילים ולפעמים מסיכות אב"כ. כל אלה מפורטים ומודגשים כדי להעביר את תחושת ה"אני נאבק כל יום כדי לשרוד". דמויות שלא לובשות מסיכות יתנו לכם לראות את פניהם המפורטות להפליא ואת הבעות הפנים המדהימות שלהן.

תראו גם תצוגות מרשימות מאוד של אור וצל. לסטאלקר מערכת תאורה דינאמית המושפעת ממיקום השמש. צללים ינועו לפי השמש וישתנו יחסית לשעת היום. מקורות אור לא מקובעים, כגון מנורות ופנסים, יטילו צללים דינאמיים. אם תשחקו על ההגדרות הכי גבוהות תוכלו לראות גם קרני אור חודרות מבעד לעלי העצים ואת המים נעים לפי עוצמת וכיוון הרוח.


מעברי יום ולילה

בעולם אפוקליפטי כולם נשמעים אותו דבר

במהלך המשחק התחלתי לדמיין שלכל הרוסים יש בדיוק אותו קול. זה מה שקורה כשאותו שחקן מדבב את כל הדמויות. יתרה מזאת, הכתיבה לא בשמיים והדיאלוגים לא תורמים במיוחד. למרות שלפעמים תצוץ לה שורה מצחיקה ושנונה, לדוגמא חייל שיצעק בקשר באמצע הקרב "איפה אתם חבר'ה? כולכם הלכתם להשתין?", הדיאלוג ברובו לא משכנע ולא מספק.

הנשקים דווקא נשמעים לא רע בכלל. צליל מתכתי-שבור-חלוד יבקע בכל ירייה (בנוסף לרעש הירייה, כמובן). קולות הרקע מעבירים היטב תחושה של בדידות ומחסור. תוכלו לשמוע נביחות של כלב מרוחק, ציוציהן של ציפורים או קריאה מחרישת אזניים של עייט. המוזיקה תשתנה בהתאם לאווירה, תהיה רגועה בזמן שוטטות אך קצבית ומהירה בזמן קרבות.

כמעט אונליין

קצת לפני הסוף רק אזכיר שניסיתי לשחק באונליין, אך החווייה שלי הייתה מחרידה וכואבת. קודם כל, לכל שחקן יש גרסא שונה של המשחק עם פאצ'ים שונים, מה שמונע משחקנים לשחק יחדיו – המשחק פשוט לא מאפשר זאת.

מכיוון שכרגע רק הגרסה הרוסית של המשחק יצאה לשוק, שרתי המשחק רובם ככולם ממוקמים ברוסיה, ולכן הלאגים היו בלתי נסבלים... הפעם לא רק תודות לחיבור הישראלי, אלא גם לרוסי. בסופו של יום שיחקתי רק משחק מולטיפלייר אחד נורמאלי, שממנו דווקא מאוד נהניתי. כשהמשחק ייצא באירופה כדאי יהיה לבחון שוב את המולטיפלייר, כי בהחלט יש לו פוטנציאל.

השורה התחתונה

לדעתי, S.T.A.L.K.E.R : Clear Sky יגרום לחילוקי דעות בקרב הגיימרים. אלו שאהבו את המשחק המקורי יהנו מאוד מהחדש, יראו מבעד לבאגים ואף יורידו אין ספור פאצ'ים כדי לתקן ולשפר את החוויה. השאר יסתכלו על בעיות האיזון והבאגים ויעקמו את האף, ובכך יפספסו את אחת מחוויות האקשן הכי טובות שיש כרגע על המדף.

כמ קודמו, "סטאלקר: שמים נקיים" הוא כותר לא גמור. העבודה על מנוע המשחק רחוקה מלהסתיים. המשחקיות עברה שדרוג וכמות המשימות גדלה, אך באגים וגליצ'ים ימנעו מכם מלסיים אותן. המפתחים לא למדו לקח מהפעם הקודמת, וחבל. חבל מאוד.

משחקיות – שילוב מעולה בין אלמנטים של משחק יריות לבין משחק תפקידים, חבל שכמות באגים מטורפת הורסת את החוויה
גרפיקה – בין הטובות שראתי. תשומת הלב לפרטים הקטנים מדהימה. אפקטים מעולים של מזג אוויר, אור וצל
סאונד ופסקול – כל הדמויות נשמעות אותו דבר. מצד שני הנשקים, קולות הטבע והמוזיקה כן טובים
טכני – מנוע לא גמור, באגים, גליצ'ים ובעיות טכניות אחרות הורסות את החוויה
אורך חיים – קמפיין ארוך לשחקן יחיד עם המון מה לעשות, כמובן שאחריו מגיע המולטיפלייר
מולטיפלייר – בלתי נגיש כרגע, אבל בעל פוטנציאל

ציון סופי: 79

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 7.3
Eurogamer - ציון 7
1UP - ציון B (טוב)
WorthPlaying - ציון 8.3

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:03 16.09.2008 | vogE vogE

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    "הגרפיקה של המשחק היא בין הטובות שראיתי"

    חחחחח
    אתה פשוט הגת אותי חחחח עאלק הגראפקיה בין הכי טובות שראיתי חחחחחחח

  2. 2

    19:15 16.09.2008 | wormri wormri

    נאלץ להסכים עם אחד.

    קרוב למושלם זה לא מה שהייתי אומר על הגראפיקה של Stalker, אלא אם כן המשחק העיקרי ששיחקתי בו במשך 10 השנים האחרונות הוא quake 2.

  3. 3

    19:22 16.09.2008 | Strelok Strelok (אורח)

    Rusim Susim Osim Nisim

    Eyn al ha rusim! (ha ukrainim bamkre aze)

  4. 4

    19:22 16.09.2008 | shahartal1996 shahartal1996

    גם אני מסקים

    אין לזה גרפיקה כל כך תובה איזה אגזמה!!!

  5. 5

    19:35 16.09.2008 | Horbzin Horbzin

    אחי לכלכתתתת !!

    79 ?!
    גם עם כל הבאגים והשטויות
    כיסחת אותם אחי !

    בכל זאת אחלה סיקור תודה רבה חבר (:

  6. 6

    19:49 16.09.2008 | רוסי סוס רוסי סוס (אורח)

    ל-2 צודק אחי!

    רוסים סוסים עוסים ניסים!

  7. 7

    20:04 16.09.2008 | xFreeze xFreeze (אורח)

    אפילו לא רוצה להוריד אם המנוע כזה חרא..

    וכל אלה הם ה"רוסים סוסים אוסים ניסים!!!11", דיי לחפור PL0X.

  8. 8

    20:09 16.09.2008 | Blackmore Blackmore

    הדבר שהרס לי את המשחק

    הוא העובדה שאי אפשר לישון או להעביר את הזמן קדימה
    מי המפגר שחשב שבא לי לשחק חצי מהמשחק כשאני רואה בקושי 2 מטר קדימה?

    מחכה לפאץ'\מוד כלשהו שיסדר את זה

    ואחלה תגובות לפני ד"א

  9. 9

    20:15 16.09.2008 | אורן ב אורן ב (אורח)

    אוקי אתה צריך לשחק קצת crysis

    ואז תגיד שזה אחד המשחקים שטובים מיבחינת גרפיקה שראיתה
    נ.ב you are lame cripal and invalid and misken

  10. 10

    20:16 16.09.2008 | asafs16 asafs16

    פחח הצחיקו אותי פה

    מה עושים צחוק?? STALKER אוחז במנוע גראפי על הפנים, אפילו PAINKILLER אם גראפיקה יותר טובה מ-stalker, ואכן, יש את הקטע של האינטיליגנציה המלאכותית היריבים לא פוגעים בך, לא מנסים לתפוס מחסה, סתם עומדים, והבאגים בכלל גועל נפש של דבר, אי אפשר לשחק ככה, חייב לצאת פאטצ' שיסדר את הקטע של הבאגים, בכל מקרה שיחקתי כבר, משחק על הפנים לא מומלץ בכלל!

  11. 11

    21:24 16.09.2008 | nimce nimce

    איכססס גרפיקה מגעילה

  12. 12

    21:45 16.09.2008 | Generalyog Generalyog

    זה פשוט FALLOUT 3 רק גרוע....

  13. 13

    22:17 16.09.2008 | SexualBunny SexualBunny

    פחחחחחחחחחחחחח

    אלעק גרפיקה 10 פחחחח
    תסתכלו על התמונה השלישית!
    זה גרפיקה 10? תגיד לי אתה עושה צחוק?
    למשחק הזה מגיע הרבה פחות מ79..

  14. 14

    23:22 16.09.2008 | Generalyog Generalyog

    "לאגים לאגים"-אפילו בטריילר יש לאגים..חח

  15. 15

    23:28 16.09.2008 | (אורח)

    "סטאלקר"?

    זה סטוקר.

  16. 16

    23:30 16.09.2008 | spahYa spahYa

    תשחקו בbus simulator

    זה המשחק הכי כבד שיש!!
    (רציני, לא צוחק)

    ואחלה ביקורת אהבתי D:

  17. 17

    00:05 17.09.2008 | Nyromith Nyromith

    ל-15

    אם כבר אז "סטוקה".
    i7;m0;k2;l3;l2;k7;l8; m2;l6; n1;k4;k2;!

  18. 18

    00:38 17.09.2008 | אנונימי אנונימי (אורח)

    לכתב:

    לפעם הבאה שאתה עושה כתבה על כל משחק תשלח תמונות באיכות הטובה ביותר זה ביקורת לעזאזל.. פאק מה זה צריך להיות בושה לVGAMES..
    שים את כל הפילטרים על מאקסימום ואת הרזולוציה על 1900X1200 לפחות עם לא יותר..

  19. 19

    00:43 17.09.2008 | אלכס גרבוב אלכס גרבוב (אורח)

    לכל חובבי קרייסיס

    קודם כל, הרצתי את המשחק על ההגדרות כמעט הכי גבוהות וללא AA, המחשב שלי לא החזיק את זה פשוט. דבר שני, גם לא בהגדרות הכי גבוהות המשחק הזה נראה מעולה. גראפיקה לא נמדדת רק לפי איכות הטקסטורות, אלא לפי האפקטים, ההצגה.. ובמשחק הזה יש חתיכת אפקטים וחתיכת תצוגה.
    שים לב לתמונה לפני האחרונה - תראה לי סצינה בקרייסיס שנראית ככה. אין שם תצוגה דינאמית של הצללה ותאורה לפי תנועת השמש, הכל קבוע מראש.
    אז אם אתה מחפש עלים שזזים ברוח - אתה מוזמן לפנות לקרייסיס

  20. 20

    01:05 17.09.2008 | אלכס גרבוב אלכס גרבוב (אורח)

    ל- 19

    ברגע שתתן לי את החומרה המתאימה - אני אשמח לעשות כדבריך. עד אז... אני חושב שהבנת :)

  21. 21

    07:57 17.09.2008 | (אורח)

    מסכים עם 17

    אני חשבתי בדיוק אותו הדבר ולדעתי המשחק הראשון היה מעולה והשני יהיה הרבה יותר טוב

  22. 22

    09:25 17.09.2008 | Talool1 Talool1

    מורידים משחקים לפני שהם יצאו ומבקרים אותם

    חח לVGAMES

  23. 23

    12:45 17.09.2008 | DMG DMG

    חבל...

    שהמפתחים לא הפנימו את הטעויות שהם עשו בכותר הראשון, ושחררו משחק עם באגים של גרסת בטא. ולכל אלה שמדברים על הגרפיקה: ראיתם את הסרטונים? איזו הצללה מדהימה ופירוט של הטקסטורות? זה אולי לא קרייסיס, אבל התאורה שם הרבה יותר דינמית, ויש אפקטים יותר טובים.

  24. 24

    15:36 17.09.2008 | wokinstorm wokinstorm

    כמה דברים חשובים! ורוסים לא סוסים אוקראנים כן חהחה

    רוסים לא סוסים אוקראנים כן חהחה וכל מי שלא מסכים הוא TORMAZ

    דבר ראשון אני לא מסכים אם הקטע שהגראטפיקה מדהימה היא טובה בקטע של אור,אש,ונשיקים אבל זה עדיין לא CRYSIS אוקי.
    דבר שני אני פשוט מת על הראשון מת עליו ואת זה אני 200% קונה אין סיכוי שאני מוריד אותו.
    ועוד דבר כמו שכתוב בכתבה אנחנו אוקראנים מביחנים בוודקה שלנו:)

    למשחק קוראים סטאלקר STALKER לא דטור STOKER מי שאומ ר דטור מפגר או מוגבל שיכלית
    כו יש באגים אין משחק בלי באגים גם בראשון היו הברבה אבל כל הפאטצ'ים שהם נתנו תיקנו את כולם.

    ולכתב אמרתה שאים אפשר לשנות תסיפור הראשי נכון אי אפשר מה לעשות זה לא FARCRY 2 שאורמים שיהיה אפשר להרוג כל אחד אבל 110% אנחנו ניגלה שזה לא כך כשה יצא שיש דברים שאי אפשר לשנות.

    וכל מי שאומר יש גראפיקה חרא CAN GO FUCK HIM SELF UP THE ASS הגראפקיה לא 10 זה בטוח היא 9 אולי פחות אבל רחוק מלהיות גרוע.

  25. 25

    15:41 17.09.2008 | משה משה (אורח)

    לא ברור לי איך משחקיות קיבלה 7.

    הרי הציון על הבאגים הוא הציון הטכני. לא מדובר פה בסמטוכה שלמה?

  26. 26

    15:43 17.09.2008 | madraf madraf

    אי אפשר לסיים את המשחק בנסיבות מסוימות...

    הפכתי להיות חלק מ- DUTY לפני שהגעתי ל- LIMSNAK...

    המשימה שלי הייתה לגלות שדר של שכירי חרב שנתקכו בתוך אנומלית בועה,הייתי צריך לדבר עם קצין של FREEDOM,אך בשניה שהתקרבתי אליו הוא ועוד 20 חיילים ירו עלי,הצלחתי בקושי להרוג אותם אחרי שביזבזתי 90 מהתחמושת שלי ואת כל הרימונים וערכות עזרה ראשונה רק בשביל לדעת שצריך לדבר עם שכירי חרב שלא מגיבים אליך,כי זה לא באמת הזמן לדבר איתם וצריך לעשות משהו אחר לגמרי(לטפס לקצה של מגדל מים שנמצא קרוב אליהם),ואם הם מתים,אי אפשר לסיים את המשחק בכלל.

    זה דבר כל כך מטומטם,וגם כדי לסיים את המשחק צריך להרוג מישהו במקום האחרון שאתה מגיע אליו,אתה צריך לעבור בפורטלים שאחרי כל אחד יש מילוין חיילים שלא יתנו לך לעקוב אחריו,אבל רואים אותו בהתחלה של השלב ואפשר פשט לצלוף בו ולסיים את המשחק.

    אלו שני באגים שהרסו לי את החוויה,אבל כל השאר הם סבילים.

  27. 27

    16:41 17.09.2008 | טל טל (אורח)

    הגרפיקה עלובה!

    באיזה משחקים אתה משחק כשאתה אומר שזה גרפיקה מעולה....

  28. 28

    17:21 17.09.2008 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 23 - המשחק כבר יצא לפני חודש.

  29. 29

    19:00 17.09.2008 | מקס מקס (אורח)

    יש למשחק גראפיקה סוסה!

    אני עם מערכת שתואמת לדרישות האקסטרים מריץ את המשחק על מקסימוםם הגדרות וDX10 והפירוט וההצללה יותר יפה מקרייסיס...

  30. 30

    01:02 19.09.2008 | (אורח)

    "העלילה נראית כאילו נשלפה מספר"

    אהבתי את הנימה הסאטירית.

  31. 31

    20:44 20.09.2008 | theboss theboss

    חח יש לי את זה הורדתי את זה ביומיים P:

  32. 32

    00:27 21.09.2008 | אוףף אוףף (אורח)

    מה שיש בתמונות זה לא

    הגראפיקה
    הגראפיקה על הכי גבוהה מאוד אבל מאוד יפה אני מסקים עם הכותב
    ואני אחד ששיחק על קריסיס וואר הד ואחד על גרפיקה הכי טובה אז..

  33. 33

    12:03 21.09.2008 | גיימר מבוייש! גיימר מבוייש! (אורח)

    בונא אנשים...תלמדו לכתוב בלי טעויות כתיב, מה יהיה איתכם?!

  34. 34

    21:27 21.09.2008 | spahYa spahYa

    גראפיקה גרועה ביותר :/

    משחק דפוק גם

  35. 35

    21:50 23.09.2008 | link120 link120

    גראפיקה מעפנה

    :\ תראה לי משחק שהגראפיקה שלו יותר טובה מSTALKER, ולא קוראים לו CRYSIS הא?

  36. 36

    16:37 25.09.2008 | sagi2061 sagi2061

    הגרפיקה באמת הכי טוב

    איזה טעם מגעיל יש לך הגרפיקה הכי טובה

  37. 37

    02:12 26.09.2008 | SuBamBa SuBamBa

    וואלה לא ידוע מה איתכם, אבל...

    הגרפיקה אולי מבחינת המודלים לא הכי מרשימה אבל מבחינת האפקטים והתאורה היא אחת הטובות. רק תרו איך כל הצללים במקום הנכוןובכל איך כל המנוע הזה מתפקד בצורה מצוינת.אחד המנעוים היחדים שיש היום שאשכרה אפשר להרגיש את הסביבה, מסחק עם אווירה מצמררת שלא נותנת לך לרגע לשכוח איפה אתה נמצא, אגב אצלי כמעט ואין באגים, גירסא 1.5 רץ יופי על הגרפיקה הכי גבוהה DX9 על 1280X1024 עם AA2 AF8

  38. 38

    21:54 11.03.2009 | BlackFire BlackFire (אורח)

    זה משחק דיי טוב אבל מפחיד אחו שרמוטה

  39. 39

    16:34 18.03.2009 | spore spore

    12, Fallout 3 פי מיליארד יותר טוב מהחרא הטכני הזה. גם המשחק עצמו מעפן ופחות טוב מFallout 3 אז שתוק.

  40. 40

    18:25 11.04.2009 | PandaBeer PandaBeer

    לאחד-
    מה שראיתה בתמונות , זאת לא הגראפיקה. אתה יודע..
    אני בטוח שלא שיחקת בזה.
    ל-2 מה?!! גם אתה לא שחקת.

    פיי עלאק גרפיקה גרוע.
    מעניין מה זה טוב בישבילך.

    מישחק כיפי , אפשר להעביר איתו את הזמן.
    מולטי פלייר- אתה צודק ;\

    טכני - למה אתה מחפש את הבאגים אחי? , שחק וזהו.

  41. 41

    11:44 26.06.2009 | רום רום (אורח)

    התחלתי לשחק ושהייתי בשלב מתקדם של המשחק זה התחיל לצאת לי מהמשחק והדמויות הסתובבו סביב עצמם והייתי יכול ללכת ביניהם והם לא עשו לי כלום בקיצור נשבר לי מהמשחק הבן ז!נה הזה

  42. 42

    20:18 22.07.2009 | adar adar (אורח)

    משחק טוב רצח.
    אבל קצת קשה להשיג כסף.
    יש לו עלילה טובה. הגראפיקה בסדר לא כזאת גרוע שאי אפשר לשחק בו.
    האמתי אין בו הרבה באגים כמו בראשון עד לקטע שאני שיחקתי בו.
    אני אישית נהנתי לשחק במשחק הראשון והשני.
    אני חשבתי שהמשחק הזה יקבל לפחות איזה ציון של 85

  43. 43

    19:53 14.12.2009 | ירין ירין (אורח)

    לכל הכותבים אני ממש ממליץ על s.t.a.l.k.e.r shadow of chernobyl,יש לי אותו ואני אומר לכם זה משחק אדיר!! וגם sky clear למרות שאין לי אותו.

  44. 44

    21:34 29.01.2010 | ADARTZT12 ADARTZT12 (אורח)

    שיחקתי בגירסא האנגלית אין באגים אתם מדמיינים

  45. 45

    19:12 25.02.2010 | OSKOלתםלםKOSKAOSKOAKOKםד OSKOלתםלםKOSKAOSKOAKOKםד (אורח)

    שSKKשחדןשJSIJשןדחIAJSIשחדןAJSIJשדAJISשחן

  46. 46

    21:07 31.03.2010 | ל-45 ל-45 (אורח)

    ל-45.
    אתה אידיוט

  47. 47

    18:32 02.05.2010 | שגשרא12 שגשרא12 (אורח)

    משחק סוס אחד הטובים
    עלילה טובה
    משחקיות טובה
    אקשן בזמן שאתה ליד אוייבים
    גראפיקה טובה
    אין באגים כמעט
    קושי מאתגר
    דיאלוגים של השמחק בין הדמויות טוב ומעניין לשימוע
    למשחק הזה מגיע 90 פלוס
    הבעיה היחידה של אנשים זה שהם לא רגילים לכזה משחק
    שבנוי בסגנון הזה.

  48. 48

    16:24 25.08.2010 | מייקו סייקו מייקו סייקו (אורח)

    גראטפיקה...?

  49. 49

    17:19 02.09.2010 | ירון ירון (אורח)

    משחק לא רע בכלל, עם פוטנציאל ענק. אבל צריך לשפר אותו קצת... בהחלט.

  50. 50

    17:36 20.10.2010 |  adart zt12 adart zt12 (אורח)

    מנוע משחק לא מלוטש
    כבד מאוד. יותר מ- Crysis
    לבינה המלאכותית יש עוד הרבה מה ללמוד
    קפיצות בקצב הפריימים יכולות להרוס את החוויה
    באגים, באגים, באגים...

    יא אינפנטיל
    למשחק יש מנוע גראפי טוב מאוד

    משחק ביכלל לא כבד אני מפעיל על HIGH והמחשב שלי בקושי מפעיל CRYSIS

    הבינה המלאכותית טובה מאוד

    הפרימיים יציבים אצלי זה ככה

    באגים אין כבר כמעט באגים
    שחק בראשון ותראה מה זה באגים יא מפגר

  51. 51

       | פורסם ע"י