הרשמה

בדקנו: Life with Playstation

בשבוע שעבר השיקה סוני שירות חדש לפלייסטיישן 3 - Life with Playstation. האם יש לו מטרה? בדקנו.

Life with Playstation הוא שירות חדשות ומזג-אוויר חדש לפלייסטיישן 3, שזמין להורדה בחינם מרשת ה- PSN. השירות החל לפעול בשבוע שעבר, אחרי איחור של כחודש וחצי מהמתוכנן - כרגיל אצל סוני (מישהו אמר Home?). גם כך זו לא היתה השקה רגועה: ביום חמישי שעבר השירות עלה לאוויר, ירד בפתאומיות לאחר מספר שעות בלי הסבר, ועלה בחזרה - הפעם באופן רשמי וסופי.

השארתי את הדעות הקדומות בצד והלכתי לבדוק את השירות החדש. על מנת להכנס לערוץ, תחילה יש להפרד משירות ה "Folding@home" שתרם (איכשהו) לחקר הסרטן. לחיצה על האייקון הישן של ה- "Folding@home" תקפיץ הודעה שמבקשת מכם לעדכן את השירות. לאחר התקנה בת כעשר דקות (אגב, השירות החדש ידרוש 120 מגה מהדיסק הקשיח שלכם) נגלה לעיני הגלובוס הישן של "Folding@home", אך הפעם בלי מנורות צהובות. במבט שני מתברר שגם המראה שודרג, ועתה הגלובוס מציג מזג-אוויר ברחבי העולם והפרשי זמן.

ישראל לא על המפה

מיד חיפשתי את ארץ הקודש, אך למרבה ההפתעה היא אינה רשומה. כן, ישראל לא קיימת אצל סוני. אבל לפני שאתם קופצים, אנחנו לא לבד. סוני מתחייבת להתייחס בשירות ל"ערים מרכזיות ברחבי העולם", וכנראה שתל-אביב או ירושלים אינן מרכזיות מספיק, בנגיגוד לפריז, ברלין, אמסטרדם, שיקגו, טורונטו, וושינגטון, אינסטנבול ועוד רבות אחרות. העיר הקרובה ביותר אלינו שעלתה בחיפוש הינה קהיר. נו טוב, לפחות יש שם עדכונים על עזה...

הממשק די פשוט. כמו במפות דיגיטליות אחרות, כגון Google Earth, אפשר להסתובב סביב הגלובוס באופן חופשי, ולהתביית על עיר. מיד תראה את שמה ומזג האויר בה, ובלחיצה אחת מופיעים על המסך עדכוני חדשות אחרונים. ניתן לבחור בעדכון מעניין ולפתוח את הדפדפן עם מידע נוסף. יש ערים שמציגות גם תמונות וידאו בשידור חי, אבל לא קורה בהן שום דבר מעניין - סתם מראות מהעיר.

ברקע מתנגנת לה מוזיקה חביבה ומרגיעה, וניתן גם להעלות מוזיקה מהאוסף הפרטי שלכם, אבל כמה זמן כבר אתם הולכים לבלות מול ה- Life הזה שצריך להכין פלייליסט?

ו...זהו, פחות או יותר. מה כבר אפשר לעשות עם זה? כנראה ששום דבר ממש... סוני אמנם טוענת שבכוונתה לשדרג את השירות עם פונקציות נוספות בעתיד, אבל תנו לי להיות סקפטי בקשר לזה.

השורה התחתונה

בעוד סוני מתעקשת לוותר על ה- PSP ומעכבת פרוייקטים באמת מעניינים כמו Home, היא מוצאת זמן לשחרר שירות די מיותר כמו Life with Playstation, שבסך הכל מתגמד לעומת שירותים דומים על המחשב שגם מסוגלים לעשות משהו שימושי ויעיל.

סוני!

במקום להתעסק בפרויקטים שטותיים שכאלו, תביאו לנו כבר את Home!

לנושא בפורום פלייסטיישן שדן בשירות החדש.

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:31 22.09.2008 | JinxTZ JinxTZ

    במשפט אחד!

    מה זה הבולשיט הזה???!!!

  2. 2

    14:04 22.09.2008 | שגיא שגיא (אורח)

    מה יש להתלונן

    בסך הכל סוני חידשה את F@H ונתנה למשתמש לעשות דברים נוספים בזמן שהתוכנה רצה חוץ מלראות את המולקולות (מה שעדיין אפשר לעשות אם רוצים)
    לא רוצים? אל תשתמשו, אף אחד לא לוקח על זה כסף או מכריח אתכם איכשהו לגוע בזה.ומשום מה נראה לי שהעיכובים בHOME לא נובעים מהעובדה שסוני הסבה חצי מהתקציב וכ"א שלה לזה... צריך להיות מאוד ילדותי בשביל לקשר בין השניים...

  3. 3

    16:08 22.09.2008 | MisterFF MisterFF

    ל-2

    דווקא עכשיו מעניין אותי ה-Folding Home הזה, אני מצתער שלא בדקתי אותו מקודם, אז איך אני נכנס עליו בידיוק? הסבר בבקשה :)

  4. 4

    18:22 22.09.2008 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    מה זה חדש שמדלגים עלינו ?

    לפחות הסוני משווקת בישראל בצורה מסודרת..

    לעומת אקס בוקס 360 שבכלל לא אז לפחות זה הצרות היחידות שלנו שאין את ישראל על המפה..

  5. 5

    19:00 22.09.2008 | Joni-r Joni-r

    על העיר הכי חשובה בעולם מדלגים!?!?!?!

  6. 6

    21:54 22.09.2008 | NaorBlader NaorBlader

    אסיאטים, לכו תבינו P:

  7. 7

    07:10 23.09.2008 | spahYa spahYa

    מה זה נותן בחיים

  8. 8

    04:22 24.09.2008 | להלהלה להלהלה (אורח)

    אתם לא מבינים זה גאוני (כנסו)

    סוני הבינו שלא הרבה אנשים נכנסים לFOLDING@HOME אז הם עשו את LWP שפועל על F@H ואז פשוט הרבה אנשים יכנסו לזה ועכשיו הרבה אנשים יצילו חוליי סרטן :P

  9. 9

       | פורסם ע"י