הרשמה

ביקורת: Crysis Warhead

קרייסיס וורהד הוא פשוט משחק היריות הטוב ביותר של 2008. הוא נראה מצויין ומלא עד אפס מקום בקטעי אקשן מהירים ובפיצוצים. הזכרנו כבר שהוא עולה רק 105 שקלים? 

מפתחת: Crytek
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 16.9.2008

מי היה מאמין? אנחנו בוודאי שלא. כששמענו על Crysis Warhead היינו בטוחים שזו בסך הכל דרכה של EA לקחת מאיתנו כסף על טלאי מורחב לקרייסיס. כמה שטעינו... 

קראו עוד: הביקורת של Crysis המקורי (ציון: 90)

בוורהד תמצאו המון שיפורים לעומת אביו האגדי - וכולם, כולם לטובה. בתשובה להמוני המעריצים שהתלוננו שקרייסיס המקורי היה איטי מדי, כבד מדי וחסר מטרה, וורהד מספק אקשן מהיר ואינטנסיבי לאורך כל המשחק, משפר את האינטליגנציה המלאכותית, מאיץ את המנוע הגרפי, ובקיצור - מתקן את כל מה שהיה דרוש תיקון, ואת כל מה שהיה טוב הוא משאיר ללא פגע.

עם גרפיקה פשוט מעולה, סאונד יציב ומשחקיות שתדביק אתכם לכיסא - זהו משחק היריות המוביל של השנה, שנותן תמורה מעולה עבור הכסף שלכם.

אל תהיו פיראטים, קנו את Crysis Warhead ישירות מ- Steam ב- 30$ (105 שקלים).

לדיון הרשמי של המשחק בפורום פעולה

הטוב

  • מספק אקשן מהיר לאורך כל המשחק
  • נראה אפילו יותר טוב מקרייסיס המקורי!
  • מנוע הרבה יותר מלוטש והרבה יותר מהיר
  • בינה מלאכותית טובה יותר

הרע

  • עלילה לא מי יודע מה מותחת
  • קצת באגים שמפריעים פה ושם

והמכירה

  • משחק הפעולה הטוב של השנה ב- 105 שקלים? הפעם זו באמת חובה לקנות!


הטריילר של Crysis Warhead

 

ההפתעה של השנה

Crysis Warhead הוא ההפתעה הגדולה של 2008. במקום סתם חיקוי ממוחזר של המשחק המקורי במטרה להרוויח עוד כמה גרושים, וורהד הוא הדבר האמיתי - משחק טוב יותר, מהנה יותר ואפילו יפה יותר מאביו מולידו.

אנחנו חוזרים לאי הטרופי אותו נטשנו במשחק הקודם, כששוב בהתחלה הוא שטוף שמש (וקוריאנים) ואח"כ הופך לגן עדן קפוא. העלילה של וורהד מתרחשת במקביל לזו של המשחק המקורי, אך בצידו השני של האי, דרך עיניו של סמל "פסייכו" סייקס. היא עלולה להיות מבלבלת מעט למי שלא שיחק במשחק המקורי, כי היא מחסירה כמה וכמה דברים חשובים שאמורים להיות ברורים למי ששיחק במשחק הקודם.

תותחים במקום משתיקי קול

אבל זה לא ממש חשוב, כי הדמות שלכם הפעם היא סמל בריטי חסר גבולות, שכנראה לא קיבל את הכינוי "פסייכו" לשווא. הוא אוהב לסרב לפקודות ולעשות מה שבראש שלו, וכמובן גם להסתער על כל מה שנושם כשהוא חמוש עד השיניים במשגרי טילים, רימונים ונפצים. כמובן, גם פסייכו לבוש בחליפת-הנאנו המגניבה, שנותנת לנו כוחות על-אנושיים של מהירות, הסוואה וכוח.

דווקא בהסוואה לא תשתמשו הרבה. סגנון המשחק הפעם מתאים מאוד לאופי של פסייכו - עדיין אפשר להתגנב ולהשתמש במשתיקי כל וכדומה, אבל מי צריך להתגנב כשיש לכם משגר טילים? קצב המשחק הפך מהיר יותר, האוייבים קטלניים וקשים יותר, ולא תתקלו הפעם במשימות בהן תצטרכו לנהוג במשך 20 דקות עד שתגיעו לקרב הבא.

אז מה נשתנה?

לו אני המפתח של המשחק, לא הייתי מתבייש לקרוא לו "קרייסיס 2" ולקחת עבורו מחיר מלא. כמות השיפורים והליטושים כה גדולה שזה לא יאומן ממש שהוא נמכר ב- 30$ בלבד. למרות שבעיקרו זהו אותו משחק, וורהד מציע ים של שיפורים, כיוונונים עדינים, והכי שוב – הפעם יש פה אשכרה משחק אמיתי.

קרייסיס המקורי, לפחות לדעתי, היה לא יותר מהדגמה גראפית ארוכה וחסרת פואנטה. מה הטעם בעלים זזים ברוח אם המשחק עצמו מטומטם? הפעם זה לא כך. החל מעיצוב השלבים ועד לנשקים החדשים שנוספו, הכל נועד כדי להעצים את חווית המשחק עד למקסימום. 


קטעי משחקיות

שיפור מורגש בבינה המלאכותית

מלבד השדרוג והשינוי לטובה במשחקיות וכמה נשקים חדשים ועוצמתיים (ילדים, משגר הטילים הוא חברכם!), ניתן לשים לב בשיפור עצום בבינה המלאכותית של האוייבים, הן האנושיים והן הפחות. הפעם המשחק נותן הרגשה הרבה יותר משכנעת – האוייבים יותר מודעים לסביבה שלהם ויודעים להשתמש בה לטובתם, והם למדו כמה טקטיקות התקפה בדרך.

השיפור מורגש באופן בולט בעיקר באוייבים החייזריים, למרות שגם האוייבים האנושיים יגרמו לכם לתכנן קרבות ולחשוב על מה שאתם עושים. הם לא ישוטטו עוד בנחת באמצע קרב ולא יתעלמו מכם. הם ינועו כל הזמן, יתפסו מחסה כשהם לא תוקפים אתכם וינסו למנוע מכם לסגת למחסה בעצמכם. יש גם סוג חדש של חייזר, שהוא בעצם מגן נייד, והוא תמיד ינסה לספוג את האש שלכם על מנת להגן על התוקפים.

השליטה בכלי הרכב לוטשה גם היא, ולקחה את הנהיגה לרמות חדשות לגמרי. עכשיו הרבה יותר קל לנהוג בג'יפ לאמצע שדה קרב, לתמרן בין האוייבים ולירות עליהם מטחי עופרת בו זמנית.

הגרפיקה - כמו בסרט קולנוע

אי אפשר לכתוב ביקורת על משחק כזה בלי להזכיר את המראה שלו. וורהד נראה מצויין, ולמעשה, הוא נראה טוב יותר מקרייסיס. אני מזכיר לכם שעברה שנה מאז ששוחרר המשחק המקורי, ולמרות זאת אין עדיין הרבה משחקים שמגרדים את הגרפיקה המרשימה שקרייסיס הביא עימו לעולם.

ועדיין, וורהד נראה אפילו יותר טוב. הוא פשוט מדהים ביופיו. הפעם אפילו שלבי הקרח נראים טוב ולא כמו המון טקסטורות לבנות מודבקות יחד. זריחה לצד האוקיינוס מעולם לא נראתה טוב כל כך. ובניגוד לקודמו, הפעם הגרפיקה ועיצוב השלבים מצליחים להעביר אווירה מחשמלת ואינטנסיבית.

לא צריך מחשב על!

ולשאלה שמטרידה את כולם: האם מנוע המשחק באמת פחות כבד? כן, בצורה משמעותית. המשחק רץ הרבה יותר חלק ושומר על קצב פריימים אחיד, בשונה מהמשחק המקורי שקפיצות פריימים הופיעו בו יותר מקוריאנים וחייזרים יחדיו. קחו לדוגמא את המחשב הלא-כל-כך חדיש שלי, עם 2 גיגה ראם, מעבד כפול-ליבה לא יקר וכרטיס מסך בן שנתיים שהריץ את המשחק על ההגדרות הכי גבוהות, ואפילו הרשיתי לעצמי להתפנק קצת בפונקציית האנטי-אליאס (AA).

לא צריך הפעם מחשבים של נאס"א, 16 גיגה ראם או ארבעה GeForce 280 מחוברים – המשחק הזה רץ מעולה על כל מערכת עדכנית, באמת. אפילו אם תצטרכו להוריד קצת את ההגדרות, המשחק עדיין ייראה פשוט מעולה. תתכוננו לתענוג אמיתי לעיניים שלכם. 


קטע משחק משלב הקרח

שמעתי ציפור? 

הסאונד של המשחק מוסיף לחוויה. הנשקים נשמעים כמו שצריך, כל ירייה מרעישה בעוצמה וכל פיצוץ יקפיץ אתכם על הרגליים. קולות הגלים מרגיעים ונעימים, נהימות המנועים ריאליסטיות ולא חוזרות על עצמן (לשם שינוי!) וקולות הציפורים ילוו אתכם לאורך כל המשחק, או לפחות עד שהציפורים יוקפאו.

אפרופו קולות, הג'ונגלים מלאים בקולות רקע של צרצרים וציפורים וכל שאר החיות והחרקים שאתם רק יכולים לדמיין. אפשר לעשות שימוש בקולות כדי להסוות את התגנבותכם, או כדי לגלות אויב מתגנב לפי רחש השיחים.

גם האונליין עלה רמה

קרייסיס וורהד מתהדר במצב אונליין חדש בשם Crysis Wars, השונה ממצב האונליין סטייל באטלפילד שהיה במשחק הקודם. הפעם המפות מותאמות יותר למשחקי Deathmatch מהירים, בהם לכולם יש חליפות נאנו. חליפות הנאנו מקנות היבט אסטרטגי ייחודי למשחקי האונליין. למשל, אם אתם רוצים לרוץ מהר ממחסה אחד לשני תוכלו להפעיל את פונקציית המהירות של החליפה ולחצות את השטח הפתוח לפני שהאויב אפילו יצליח להבין מה קרה פה, או להסתער על מישהו עם אגרופים כשפונקצית הכח מופעלת ולהוריד את המסכן באגרוף אחד מכוון היטב.

הפעם, למרבה הפלא, לא היו שום לאגים ושוב בעיות בהתחברות לשרתים, אפילו כאלה שנמצאים במערה באפגניסטן. הכל זז חלק להפליא, ואם רק המפתחים יקיימו את הבטחותיהם להוסיף עוד מפות לאונליין, זה יהיה מושלם.

השורה התחתונה

Crysis Warhead הוא משחק פעולה אדיר ומפתיע, בעיקר אחרי האכזבה מהמשחק המקורי. עם חוויה ויזואלית עוקרת עיניים, סאונד מעולה, AI טוב ומשחקיות מהירה וסוחפת – אין הרבה משחקי יריות מגוף ראשון שיכולים להתחרות בו.

הוא יכול להציע משהו גם לשחקנים שאוהבים לרוץ ולירות וגם לכאלה שאוהבים משחקי יריות טקטיים. תוסיפו לכל זה גם מצב אונליין משובח – וקיבלתם מועמד חזק למשחק השנה, במחיר מצחיק של 105 שקלים! מי היה מאמין!!

אל תהיו פיראטים, קנו את Crysis Warhead ישירות מ- Steam ב- 30$ (105 שקלים).

משחקיות – אקשן מהיר וסוחף מההתחלה ועד הסוף, עם אלמנטים טקטיים
גרפיקה – כבר אמרתי שהמשחק הזה נראה כמו סרט?
סאונד ופסקול – הדיבוב לפעמים קצת מוגזם, אך כל שאר הדברים נשמעים ממש טוב
טכני – שיפור ענק בביצועים, קצב פריימים יציב. קצת באגים עם הבינה המלאכותית ובעולם המשחק
אורך חיים – קמפיין של 7-10 שעות פלוס מצב אונליין מעולה. אבל היי, הוא עולה 30 דולר
מולטיפלייר – יציב ומהנה, חבל שיש כרגע קצת מפות ומעט מצבי משחק

ציון סופי: 95

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 9.4
Eurogamer - ציון 9
Gamespot - ציון 9

GameSpy
- ציון 3.5 מתוך 5

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:35 23.09.2008 | Stavv Stavv

    במילה אחת ?! נכון !! כנסו ..

    נתחיל בזה שאני שמח ששוב האיכות של vgames חוזרת .. נמשיך בזה שאתם צודקים ! מתוך ניסיון (ישלי תמשחק) הוא אחד ההמשחקי הכיפיים

  2. 2

    17:45 23.09.2008 | Negreanu Negreanu

    ---משחק ענק--- 10++++

  3. 3

    17:53 23.09.2008 | Someone Someone (אורח)

    חחחח אלק מי קונה? תורידו דרך ביטורנט ...

  4. 4

    17:53 23.09.2008 | skopa skopa (אורח)

    7-10 שעות? אולי למתחילים ממש, משחק קצר יחסית

  5. 5

    17:59 23.09.2008 | orikr20 orikr20

    סיימתי תמשחק בHARD ב5 שעות.

    משחק קצר, אבל מצוין הרצתי אותו על ENTHSAIAST על 1680X1050 עם 8X AA על הHD4870X2 שלי וQ9450 ו4GB RAM DDR2 1066 ורץ לי חלק לגמרי.... בFPS דיי גבוהה וגם בקטעים הכי עמוסים לא היו נפילות

  6. 6

    18:04 23.09.2008 | Raver Raver

    הממ

    אם זה עולה כל כך זול אני אחשוב על זה :P

  7. 7

    18:14 23.09.2008 | elronx elronx

    משהו יודע איפה אני יכול לקנות את המשחק בארץ

    אי לי כרטיס אשראי כך שאני לא יכול לקנות מ steam ואם מישהו יודע על חנות בירושלים שמוכרת אז תודה...

  8. 8

    18:14 23.09.2008 | elronx elronx

    משהו יודע איפה אני יכול לקנות את המשחק בארץ

    אי לי כרטיס אשראי כך שאני לא יכול לקנות מ steam ואם מישהו יודע על חנות בירושלים שמוכרת אז תודה...

  9. 9

    18:22 23.09.2008 | wokinstorm wokinstorm

    אני מסכים אם הביקורת בב100% ו3 יו מפגר אחד חסר חיים לך מפה ו

    דבר ראשון אני שיקחתי וסיימתי את WARHEAD משחק מעולה לא לדבר עד כמה המולטי שם פשוט מדהים.
    קצת קצר נכון אבל הי זאת חבילת הרחבה ועוד רק ב105 ש"ח נירא לי זה שווה את זה לא לדבר על המולטי

    ואנשים כמו 3 סתם חראות אתם חושבים שאתם מגניבים בזה שאתם מורידים משחקים
    לכו זדיינו יא חראות חסרי חיים סדר אתם מורידים כולם מורדים אני גם פה ושם אבל אני לא הולך ואומר יו מי שקונה הוא פראייר ומפגר ושעדייף תמיד להוריד אני למשל 3/5 משחקים קונה 2 שאני מוריד אני לא הולך ואומר למי שקנו ת2 אלו שהם מפגרים ושעדייף להוריד כי לא עדייף זה בסופו של דבר יגרום לזה שלא יצאו משחקים לPC לא עכשיו אבל בעוד 3-5 שנים

  10. 10

    18:37 23.09.2008 | אסף אסף (אורח)

    צריך את המישחק המקורי?

    ןהאם המשחק ירוץ על 7300GT.?

  11. 11

    18:40 23.09.2008 | (אורח)

    ל-9

    טוב תירגע, גם אני מוריד ולא קונה משחקים.. מבין הסיבות שאין לי כסף XD אבל בכל מקרה, מלא אנשים קונים, אתה חושב כאילו שאף אחד לא קונה וכולם מורידים, נכון, הרבה מורידים אבל הרבה יותר קונים את המשחקים האלה ואחוזי הקנייה רק עלו בזמן האחרון (במשחקים של הגראפיקות המדהימות כמו CRYSIS וביושוק)

  12. 12

    18:49 23.09.2008 | YoAvOn YoAvOn

    משחק טוב מאוד, אבל

    אני לא ממש מרגיש בשיפור בגראפיקה. המחשב שלי בערך כמו של הכתב, 2 גיגה ראם, מעבד כפול ליבה 1.6, וכרטיס 8600. אני לא מבין איך הצלחת להריץ אותו כשהכל גבוה ככה... אני מריץ כשהכל על האפשרות mature (מה שמתחת ל gamer) חוץ מהפיזיקה, האפקטים והטקסטורות, ברזולוציה של 800x600, ואני מרגיש ירידות פריימים בקטעים כבדים, למרות שזה על גבול החלק רוב הזמן. אולי יש שיפור בעומס המשחק, אבל הוא קטן מאוד ולא משמעותי. מי שלא הצליח להריץ את המשחק הקודם, שלא יתפתה לקנות, אין ממש הבדל בעניין הזה.

  13. 13

    19:15 23.09.2008 | Tal Eliaz Tal Eliaz

    המשחק מאוד קצר וחבל...

  14. 14

    19:18 23.09.2008 | SuBamBa SuBamBa

    העיקר לשלול משחקים מראש!

    בעע, מתי זה כבר בחנויות בארץ?!
    יש לי בינתיים את סטוקלר לסיים. אבל אני כבר חייב לשחק את הוורהד...

  15. 15

    19:27 23.09.2008 | NoNaMe2007 NoNaMe2007

    רק אני חשבתי שהוא לא יאכזב?

    משחק מעולה, אני לא יכול לחכות כבר עד שההורדה של CRYSIS WARS מסטים תסתיים.
    שיחקתי כמה שעות בסינגל ונהנתי כמו שלא נהניתי מזמן. CRYSIS WARHEAD - משחק הפעולה של השנה למחשב :)

  16. 16

    19:28 23.09.2008 | wormri wormri

    Is that a bad joke?

  17. 17

    19:38 23.09.2008 | WarPanther WarPanther

    פחחח

    במדיה גיים הוא עולה 209 ש"ח..
    ד"א, כתבה מעולה!

  18. 18

    19:48 23.09.2008 | wokinstorm wokinstorm

    ל-11

    אתה לא הבנתה אותי לא התכוונתי שכל מי שמוריד סתם חרא גם אני מוריד משחקים הורדי הרבה לא שאני גאה בזה אבל יש לי בעיה אם אנשים שכן גאים
    בזה כילו תאלו שחושבים שצריך רק להוריד אסור ליקנות וכל מי שקונה סתם פראייר אותם אני שונא אם מישהו מוריד בכיף אין לי בעיה אם זה שידע שהוא אולי ישחק עכשיו במשחק אבל כל הורדה של כל אחד מביא אותנו יותר ויותר קרוב שחברות יחשבו אולי די להוציא לPC

    אבל 11 אתה כן צודק % הקניה קצת עלו מכיון שאנשים מתחילים להתורר ולהבין שצריך לפתוח תערנק מדי פם בשביל ליקנות משחק או שיפסיקו להוציא לPC משחקים בנתים זה לא קורה ואם זה הילך כמו שעכשיו זה גם לא יקרה אלה אם % ההורדה עוד הפם יעלו

  19. 19

    19:50 23.09.2008 | זאוס השני זאוס השני

    זאת הרחבה עצמאית או שהיא דורשת את המשחק המקורי?

  20. 20

    19:56 23.09.2008 | SexualBunny SexualBunny

    אחלה כתבה

    אבל איך הגעת לזה שזה המשחק של 2008?
    יש עוד הרבה משחקים מבטיחים שהולכים לצאת..
    בכל מקרה אחלה כתבה, נהניתי לקרוא :]

  21. 21

    20:00 23.09.2008 | AlonTavor AlonTavor

    ל3

    זכית בלוטו?

  22. 22

    20:17 23.09.2008 | NoNaMe2007 NoNaMe2007

    ל-3 ול-10

    - אין בעיה, תוריד 8.5 ג'יגה דרך ביטורנט. המחשב ישאר פתוח שבועות..
    10 - לא צריך את המשחק המקורי. זה כמו הרחבה שלSTAND ALONE. והמשחק יעבוד על 7300GT, אבל עדיף לך לקנות כרטיס מסך אחר (אם אתה יש לך תקציב נמוך של 200 ש"ח תקנה 8600GT, וירוץ לך על NORMAL).

  23. 23

    20:37 23.09.2008 | jacoby308 jacoby308

    ל-5

    כתבת את התגובה רק כדי להשוויץ במחשב שלך?

  24. 24

    20:51 23.09.2008 | InFerN4L InFerN4L

    אחלה כתבה, נהנתי לקרוא.

    נהנתי מאוד לקרוא את הכתבה, שהמחשב שלי יחזור מתיקון אני יבדוק אם המשחק יעבוד על המחשב שלי, מישו יכול לענות לי אם הוא יעבוד על המחשב הזה?:
    1 GB RAM
    Geforce 8500 GT 512 MB
    2 ליבות של 1.86 Ghz בכל אחת?

  25. 25

    20:59 23.09.2008 | doctordod doctordod

    ל 19 ול 24

    19 זה הרחבה עצמאית
    24 יש לי מחשב טיפה יותר טוב משלך (רק המעבד יחותר טוב) והוא רץ לי חלק.
    מקווה שעזרתי

  26. 26

    21:07 23.09.2008 | natukiss natukiss

    דעה אישית

    אני סיימתי אתמול את המשחק ואני רוצה להגיד שכל מה שרשום בכתבה נכון
    משחקיות - יש
    גרפיקה - יש
    טכני - יש
    פשוט הכל..משחק שווה ומשחק שמעביר את הזמן חופשי

  27. 27

    21:09 23.09.2008 | ADI42 ADI42

    ואל תשכחו

    שסוף סוף לא צריך לחפש שעות את הרובים בשיחים ולהרים אותם לבד, אפשר רק לעבור עליהם וזה אוטומטי יקח תחמושת :)

  28. 28

    21:14 23.09.2008 | keenEYE keenEYE

    חח נו באמת...

    לכתב, אני מניאק אם אתה קנית את המשחק, מי ישקיע 105 שקל על משחק שאתה מוריד בפחות משבוע.

  29. 29

    21:18 23.09.2008 | (אורח)

    "משחק היריות הטוב ביותר של 2008"

    פחחחחח

  30. 30

    21:42 23.09.2008 | Ravid Ravid

    ל27

    יש אנשים הגונים שקונים משחקים.

    וגם יש לזה תגמול: מולטיפלייר...

    תחשוב על זה: איך העולם היה נראה בלי מולטיפליירים איכותיים?

    מולטיפלייר חינמי = לתחת.
    כל מי שמשחק בחינמיים האלה פשוטמתעצל להזיז את התחת לחנות ולהשקיע השקעה חד פעמית של 100 ש"ח.

    עצה לי לפיראטים: תבחרו משחק שנראה לכם טוב אחרי שקראתם עליו ביקורות, ראיתם סרטונים ואספתם עליו מידע, ותקנו אותו.

    לא תתחרטו

  31. 31

    22:13 23.09.2008 | Mur'gul Mur'gul

    כותרת קצת מוגזמת לא?

    תנו ל-2008 להיגמר לפני שמכתירים את משחק היריות של 2008.
    תנו לFar Cry 2, Gears 2, COD5, Resident Evil 5, Resistance 2 ושאר הגדולים של עונת החגים לצאת - לפני שמכריזים על דברים כאלו. את הפרסים תעניקו בסוף השנה.

    בצד הטוב: הכתבה עצמה בנויה טוב ועושה חשק לנסות את המשחק. הספקתם גם להעלות אותה ממש מהר בלי שזה נראה מזורז או מחופף. סחתיין!

  32. 32

    22:35 23.09.2008 | illiden5 illiden5

    אני עכשיו בודק האם הוא שווה קנייה

    אז הורדתי אותו, הגרפיקה מצוינת, משחקיות מצוינת ולדעתי הוא שווה כל מחיר שהוא יעלה כי אני אקנה אותו כי הוא שווה את זה, וחוץ מזה אם בשבילי הוא שווה אז אני אקנה אז אני אצא פרייר אז תקפצו לי אני אוהב את המשחק

  33. 33

    22:40 23.09.2008 | Horbzin Horbzin

    שמעו

    אכן אחד המשחקים חבל על הזמן
    אבל קטלתם את CRYSIS הישן כאילו הוא איזה זבל
    אכזבה שמכזבה שני המשחקים לדעתי ליגת על ...

  34. 34

    22:46 23.09.2008 | eizhak9 eizhak9

    לא היגזמתה

    בסדר מישחק יפה אבל זה נישמע כאילו היז**** איתו
    אני אישית אהבתי את המישחק אבל בבג לא מוכרים אותו 105 שח קצת יותר יקר ואין לי ויזה לעזזל יש לי תלונה על המישחק שבקודם לא היה לי היה אפשר להעביר מודים של החליפה בדבל קליק על קפיצה או על שיפת זה הקל על המישחק פו אתה צריך להישתמש בעכבר כמו איזה ה**ו

  35. 35

    22:53 23.09.2008 | orikr20 orikr20

    ל23

    ממש לא, אני חייב גם להגיד שיש לי חבר עם מחשב יחסית ממש גרוע 8600GTS E6400 הוא את קריסס הראשון לא הצליח להריץ על LOW ועכשיו הוא מריץ על GAMER בקצב פריימים מצוין ועוד יש לו וויסטה שזה לא הבונוס הכי גדול לפריימרייט

  36. 36

    23:28 23.09.2008 | spahYa spahYa

    אחלה משחק הייתי נותן לו 10 אבל...

    הוא קצר :D

  37. 37

    00:06 24.09.2008 | SilentDeath SilentDeath

    כנסו

    תקחו תמונה 1 מוורהד ו1 מהרגיל
    ותראו שהדרפיקה ברגיל לקוקחת את של ווארהד בהליכה

    איפה השיפור גרפיקה? יותר נכון הרסו תגרפיקה

  38. 38

    07:12 24.09.2008 | idogamer idogamer

    אני קונה מחשב חדש

    אני קונה מחשב חדש עם 2GB וE8400 ויהיה לי 8600GT איך המישחק יעבוד לי ?

  39. 39

    07:41 24.09.2008 | Sonny Sonny

    "משחק השנה של 2008"??

    האיכות של המשחקים צריכה להיות ממש ירודה השנה...
    אאא אבל חכו, הוא לא המשחק הכי טוב\:

  40. 40

    07:48 24.09.2008 | LoGiH LoGiH (אורח)

    נכון !!! אני גם קניתי מSTEAM !!! משחק סוסס

    נכוןן VGAMES
    צודקים מספיק לפחות פעם אחת להיות פיראטים
    בושה וחרפה ^^

    אני קניתי STEAM גם כע
    כבר מיום שישי אני משחק
    ממתי שיצא המשחק לסטים =)

    עלה לי 106.80 ^^ חחח

    משחקק סוסס ואחלה מולטיפלייר D:

  41. 41

    08:00 24.09.2008 | ניר ניר (אורח)

    השלבים עם הקרח מעצבנים

    אני שונא את השלבים עם הקרח.. לא כיף לשחק שם כמו בשלבים של תחילת המשחק.
    חבל שלא חשבו על עלילה שונה מהתחלה.

  42. 42

    08:08 24.09.2008 | (אורח)

    וורהאד- משחק השנה?

    פאר קריי 2 יוצא השנה לא?

  43. 43

    09:54 24.09.2008 | MisterFF MisterFF

    זה ניראה נהדר :)

    אבל אין לי כסף לקנות אותו.. ואני לא רוצה ליהיות פיראט >

  44. 44

    11:58 24.09.2008 | TheFinalCut TheFinalCut

    משחק מצוין, אבל המקורי טוב יותר

    ואלל'ה, אני מתקשה להסכים עם ההשמצות נגד Crysis המקורי.
    המשחק היה מעולה לדעתי, עם עלילה טובה שמועברת בצורה אמינה, ומשחקיות שדורשת משחבה ולא סתם לרוץ ולירות צרור כמה שיותר גדול לכל מה שזז.

    קרייסיס וורהד משחק מהנה ומגניב, בייחוד בנתחשב במחיר שלו, ולא חשבתי פעמיים לפני שרכשתי אותו מ-Steam ברגע שהוא הפך לזמין.

    האקשן טוב, אבל המשחק עצמו מרגיש פחות אמין (פחות כמו חוויה אימרסיבית קולנועית, ויותר כמו Shooter קלאסי, וזה בניגוד לקרייסיס המקורי). גם העובדה שהקמפיין קצר מאוד קצת מעצבנת.

    מה שכן, זה עדיין שווה בעליל את המחיר, ומשחק האונליין רק מחזק את זהש.

  45. 45

    13:01 24.09.2008 | dash dash (אורח)

    הגזמתם

    זה עדיין CRYSIS,
    ומה עם GEOW, FABLE 2

    ומה שמפריע לי במשחק זה החידוש בו, זה RIPOF מוזר של הרבה משחקים
    זה יכול ליהיות בגלל הדרך שאני משחק, אבל עדיין

    אני ינסה לשחק יותר

  46. 46

    17:17 24.09.2008 | Ti3r! Ti3r!

    ל39

    עזוב אותך על תקנה 8600
    כבר עבר עידן ה8XXX עדיף תקנה 9600 שהוא גם זול וגם
    נותן ביצועים לא רעים.

  47. 47

    17:22 24.09.2008 | Big Danny K Big Danny K

    ל-35

    8600GTS גרוע?
    אני הצלחתי להריץ את קרייסיס המקורי על High + x2AA...

  48. 48

    18:41 24.09.2008 | idogamer idogamer

    יש לי בנחשב הזה 8600

  49. 49

    23:32 24.09.2008 | h3retyc h3retyc

    אחלה משחק

    אחלה משחק 4 שעות וסיימתי אותו באמת שאין מילים :o

  50. 50

    15:17 25.09.2008 | (אורח)

    משדרג את המחשב רק בישביל המשחק

    יש קטעים שזה פשוט נתקע לי מוות אז החלטתי לשדרג רק בשביל המשחק XD
    כתבה מעולה (ונכונה)

  51. 51

    21:44 25.09.2008 | OhanaN OhanaN

    המחשב שלי יפעיל-מפרט בפנים

    Intel Quad Core 2.4 GHZ
    4 G RAm
    Radeon HD 4850 512 mb

    יפעיל???

  52. 52

    14:24 26.09.2008 | GOOg GOOg (אורח)

    LOL:

    המחשב שלי? (לא חזק)יש לי רק איזה
    AMD 64 ATHLON 3200 -חחח
    GeForce 6600 GT -חח גם כן
    וג'יגה ראם חחחח
    יריץ לי על מדיום?
    (הבאטל פילד 2 פועל לי מצוין כשהכל על HIGH והאנתי אליאסין X4)

  53. 53

    17:14 26.09.2008 | roeif roeif

    איזה משחק זה?

    הרחבה או משחק בפני עצמו???

  54. 54

    15:33 27.09.2008 | הגיימר המיסתורי הגיימר המיסתורי

    ל52 יפעיל סמוך עלי!

  55. 55

    16:01 27.09.2008 | wildog wildog (אורח)

    שכחת לציין את הדבר הכי חשוב!

    יש שם את מנגנון ההגנה של sony.
    secuROM, כמו בspore.
    אז תחשבו טוב מאוד לפני שאתם קונים את זה. (לפני שקניתי לא ידעתי שזה גם מוגן בחרא הזה)

  56. 56

    00:02 28.09.2008 | OhanaN OhanaN

    ל-55

  57. 57

    22:29 28.09.2008 | SuBamBa SuBamBa

    פשוט משחק כייפי ברמות

    שווה את הכסף. אומנם קצת קצר אבל בשביל 100 שקל אין סיבה שבעולם לא לקנות משחק כזה איכותי.
    אגב באמת נראה שיפור קליל גרפיקה. רץ לי חלק על "Gamer" ונראה מצויין.

  58. 58

    11:24 29.09.2008 | sagi2061 sagi2061

    היה לי את הקרייסיס המקורי

    בקרייסיס הראשון שאינטרנת היה חרא אבל warhead אין מה לשוות גם במקורי היה עובד אצלי קצת קצה לאט אך warhead שוב אין מה להשוות warrhead הרבה יותר טוב

  59. 59

    17:16 29.09.2008 | pinkz.N4 pinkz.N4

    יש לי תמשחק!

    מילה שזה אחד המשחקים העצבניים !
    גרפיקה בהרבה יותר טובה ובקיצור כל מה שרשום פה מילה במילה נכון !

  60. 60

    21:05 29.09.2008 | pinkz.N4 pinkz.N4

    סיימתי את שתי המשחקים ביום...

    זה הבאסה היחידה שהם משחקים של רעש וצלצולים וגרפיקה קטלנית אבל מה אני מסיים אותם מהר רצח...

  61. 61

    19:44 30.09.2008 | alex alex (אורח)

    מוריד עכשיו ב STEAM

    אני מודה שאני מוריד משחקים אבל אני מאזן את זה בקניית משחקים ובעיקר דרך STEAM

  62. 62

    10:27 01.10.2008 | mango mango (אורח)

    אני הורדתי תמשחק תוך 4 שעות

    משחק נחמד לא יותר

  63. 63

    13:32 01.10.2008 | רועי רועי (אורח)

    ל22 - לא שבועות. יומיים.

    בקצב הורדה של 90KBPS. בחיבורים רציניים, האלו שעולים יותר, שמציעים גם 5, מדובר בהורדה של בטח 4 שעות. בשוודיה, מדובר בחצי שעה בטח. אני לא מתגאה שאני מוריד משחקים - אין לי כסף לזה. לשם השוואה, המחשב שלי שקניתי לפני חצי שנה עלה 2000 שקל. כרטיך מסך HM. זה משהו די גרוע. אז אני רק רוצה להגיד, שהמחשב שלי התדרדר בביצועים, אבל בכל זאת, המשחק רץ על ההגדרות ההכי נמוכות וזה היה תאווה לעיניים. המשחק ההכי יפה שראיתי אי פעם.

  64. 64

    10:55 04.10.2008 | daniel926 daniel926

    רק 95?!

    לדעתי הוא צריך לקבל 100

  65. 65

    21:58 06.10.2008 | תימני בנשמה תימני בנשמה (אורח)

    צריך עזרה!

    אפשר לקנות בחנויות בארץ במחריים דומים לאלו של steam?

  66. 66

    05:56 08.10.2008 | omriman omriman

    ל22...

    הורדתי את המשחק בשעתיים וחצי.. TL. 5מגה.. סיימתי את המשחק . אבל עדיין אני שוכל לקנות את המקורי בשביל קרייסיס ווארס. למרות שיש לי פרוץ

  67. 67

    20:42 09.10.2008 | orikr20 orikr20

    ל-48

    הוא כרטיס בינוני, ובגלל שלחבר שלי יש וויסטה זה לא רץ לו בגרוש

  68. 68

    22:42 10.10.2008 | linkin park linkin park

    המחשב שלי יוכל להריץ את המשחק?

    מעבד intel c2d
    כ. מסך 8400 gs
    זכרון 2g ram

  69. 69

    00:12 28.10.2008 | מוזר מאוד מוזר מאוד (אורח)

    את המקורי הרצתי על הסטינג האחד לפני הכי טוב

    ואת החדש אני מריץ רק על השני מההתחלה, כי אם אני מעיז ללחוץ על גיימר זה אמנם זז טוב בדרך כלל אבל לפעמים זה נתקע ואז זה משתחרר בהפתעה ואז פתאום יורים עליך טיל...

    המשחק הזה לא שונה תכלס מהמקורי בכלל.
    שום דבר שונה בגרפיקה (אולי באופציה הכי גבוהה אבל לא הצלחתי לראות את המשחק ככה בכלל)
    מבחינת AI, עצם העובדה שאתה מסיים את המשחק כמו שפסיכו היה מסיים את המשחק, עם הסתערות וגאוס רייפל (או כל נשק מוגזם שבא לכם לחשוב עליו) ובלי להתחבא יותר מדי , נו טוב.

    הוא קצר משמעותית יותר מהראשון (או מרגיש ככה)

    הAI של האוייבים לדעתי נהיה דפוק יותר, פעם הייתי צריך להתגנב מאחוריהם כדי שהם לא יעשו ממני מסננת, אבל בוורהד? בום מת, בום מת, בום מת, הי מה אתה יורה בי? בום מת.

    והאויבים זהים חוץ מהצבעים החדשים של החייזרים (נו באמת... )
    והבוס הפעם ... פתטי... (לא שחלילה הקודם היה קשה, פשוט שהפעם הוא פשוט אחד מהמקבילי טנקים של החייזרים רק בצבע כתום...

    כן באמת מלהיב..

    זה עדיין כיף, אבל הרבה פחות, כנראה שזה יותר מתאים לאלה שאוהבים להסתער, אני אאלץ לחכות לקרייסיס 3.

  70. 70

    00:05 18.11.2008 | כהן _ טל כהן _ טל (אורח)

    ל-69

    יש לי בדיוק אותו מחשב ....
    מריץ לי חלק!

  71. 71

    01:51 12.05.2009 | הגזמתם הגזמתם (אורח)

    זה באמת משחק טוב אבל גם הקודם שלו, עשיתם אותו כאילו זה משחק חרא כשהוא ממש לא

  72. 72

    22:54 15.05.2009 | whatthefuck whatthefuck

    לא שווה לכם ליקנות דרך ה-steam עדיף לשם עד 75 שקל יותר מאשר להפסיד את הכל לחבר שלי פרצו לסטים והלך לו מעל 200 שקל ואין לו את המשחקים אז עדיפ שהוא היה משלם נניח 250-300 גג ועכשיו הוא היה יכול לשחק בהם

  73. 73

    18:23 29.05.2009 | daniel926 daniel926

    יש לי את המשחק שנה,גמרתי אותו איזה 8 פעמים בכול הרמות,אני הייתי נותן לו ציון 101

  74. 74

    15:30 06.08.2009 | משחק סוס! משחק סוס! (אורח)

    משחק סוס!!
    הורדתי אותו והוא המשחק הכי טוב שיש!

  75. 75

    13:54 22.10.2009 |  (אורח)

    74 fuck you bitch!

  76. 76

    16:41 25.06.2010 | מושה מושה (אורח)

    משחק חזק, אחד הטובים ששיחקתי

  77. 77

    17:34 16.02.2011 | אלון אלון (אורח)

    אני מאוד אוהב את המישחק קריסיס 2008

  78. 78

       | פורסם ע"י