הדור הקודם לא הצליח לעמוד ברשימת הדרישות
אחרי המתנה של חודש וחצי מאז ההשקה של ה-Switch 2, השבוע אנחנו צפויים לקבל את Donkey Kong Bananza. כתבנו על המשחק הזה לא מעט כולל סיכום כל המידע שנחשף עליו באירוע המיוחד שנינטנדו ערכה לו ביוני. עכשיו כשאנחנו מתקרבים להשקה בצעדי ענק אנחנו מקבלים בכל פעם עוד פרטים חדשים על פיתוח המשחק כמו למשל העובדה ש-Donkey Kong Bananza פותח על ידי הסטודיו של שפיתח את Super Mario Odyssey הנהדר.
עכשיו אנחנו מגלים כי בדומה ל-Super Mario Kart World, הפיתוח של Bananza החל למעשה על הדור הקודם של ה-Switch ועבר שידרוג. מפיק המשחק אמר בראיון כי הסיבה למעבר לדור החדש נובעת ממגבלות טכניות של הדור הקודם, דבר שגרם למעבר לדור החדש ״להיות טבעי״. עוד נאמר כי: "דיברתי בעבר על החשיבות של המשכיות ההרס, וזה משהו שיכולנו להרחיב אותו וליצור חווית משחק רציפה וארוכה יותר עם קונספט כזה ב-Switch 2. זה אפשר לנו ליצור מגוון עשיר במיוחד של חומרים ושינויים בקנה מידה גדול מאוד לסביבה בזכות החומרה החדשה. וכאשר הרס הוא ליבת המשחק, רגע חשוב אחד שרצינו לשמר היה כאשר שחקן מסתכל על חלק מהשטח וחושב, האם אני יכול לשבור את זה? כי זה יוצר הפתעה שיש לה השפעה רבה, וזה היה משהו שהיה הכי טוב לעשות ב-Switch 2."
כמו שאפשר להבין, המגבלות הטכניות במבחינת העוצמה והיכולת התמודדות של ה-Switch הראשונה עם סביבות ניתנות להריסה וכמות ההרס האפשרית לא איפשרו לצוות הפיתוח לפתח את המשחק שהם רצו, כך שהכוח הנוסף והשיפורים הטכנולוגיים הרבים שהדור השני הביא, איפשרו למשחק לקרות, בדיוק עם אותה משחקיות וחוויה שצוות הפיתוח רצה.
Donkey Kong Bananza צפוי לצאת ב-17 ליולי ל-Switch 2.
מה דעתכם על המשחק? הייתם רוצים לקבל אותו בדור הקודם? ספרו לנו בתגובות!
*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן
משחק על: PC, PS5, Xbox Series S
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2
כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו
מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה
תגובות
1
| פורסם ע"י