הרשמה

חנויות בארה"ב מזמינות פחות משחקים

המיתון משפיע גם על חנויות משחקים: מזמינות הרבה פחות משחקים מבעבר

אתר GamesIndustry.biz שוחח עם מייק הייאס, נשיא סגה אירופה, על המצב הכלכלי הקשה וההשפעות שלו על תעשיית המשחקים. לדברי הייאס, ניתן בהחלט להרגיש את המיתון הגובר, בעיקר בארה"ב, שבה החלו הרשתות הגדולות לקצץ באופן משמעותי בהזמנות המשחקים.

לדברי הייאס, הרשתות הגדולות צופות האטה משמעותית במכירות משחקים, ולכן חתכו את ההזמנות שלהן למשחקים חדשים בכ- 50% על מנת שלא לאגור מלאים ללא צורך. במקום להזמין מראש מלאי שיספיק לארבעה שבועות, הן מזמינות חצי מזה, ובודקות האם המשחק נמכר היטב או לא. אם המשחק מצליח והמלאי הולך ונגמר, הן פשוט מזמינות מלאי חדש.

"הגישה החדשה והזהירה הזו פוגעת בסגה", אמר הייאס, "ואני מאמין שגם חברות הפצה אחרות נתקלות בתופעה דומה".

באירופה, לעומת זאת, המיתון אינו מורגש באופן כה בולט. "אירופה היא סיפור אחר, עם המון הבדלים בין המדינות והזדמנויות מגוונות", אמר הייאס. "הרשתות והחנויות בהחלט יותר אגרסיביות וזהירות, אבל השוק באירופה הרבה יותר גמיש וזורם מאשר בארה"ב".

מקור: GamesIndustry.biz

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:27 26.01.2009 | DarkKnight DarkKnight

    "הגישה החדשה והזהירה הזו פוגעת בסגה"
    מה שפוגע בסגה זה לא כל הפסולת המסריחה של סוניק?

  2. 2

    18:22 26.01.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    מספר אחד,בגלל המיתון אנשים לא מבזבזים את שארית הכסף שלהם על פסולת מסריחה של סוניק

  3. 3

    19:06 26.01.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    אז להזמין מראש את MadWorld, אה?

  4. 4

       | פורסם ע"י