הרשמה

חשדות אחרונות - קהילת WWE!

באם גם אתם ביקרתם בפורום WWE בימים האחרונים, הייתם נדהמים לגלות כי t bone, משתמש עם שם מכובד בקהילה, הרים אתה שרביט ופתח סוללת דיוני חדשות על מאורעותיה החמים של קהילת WWE העולמית, ואיגרוף בכלל.

- כנראה שדיוס ודומינו סיימו את עבודתם (לא פוטרו,אלא לא יופיעו מעכשיו). בדומה לריגל וטיילור,הג'ימיני,הבהאשמס,הפיטבולס וגם MNM (עזבו את זה שעכשיו הם חזרו) הם הגיעו להתחרות לחודשיים על האליפות, הפסידו בקרב על האליפות בPPV ונזרקו. דיוס ודומינו הפסידו בקרב חושך לזוג חדש בהקלטות סמאק האחרונות ובכלל לא הופיעו מאז ה23 בפבואר.

 

-לאחר שהשם של קורט אנגל עלה בפרשייה של חנות סטוריאידים, בהמשך החקירה מגלים שעוד מתאבקים מהWWE היו לקוחות החנות (היא עסקה בחומרים לא חוקיים ולכן פשטו עלייה ועל כל הלקוחות שלה): אדי גררו ז"ל, ריי מיסטריו, רנדי אורטון, אדג' וגרגורי הלמס גם הם, כנראה, היו לקוחות החנות והשתמשו בסטוריאדים מסוג מסויים.

 

- ליליאן נפצעה בתאונת סקי ביום ראשון האחרון ולכן לא הייתה הכרוז בראו. הכרוז של ECW יחליף אותה ובשבוע הבא היא אמורה לחזור לעבוד כרגיל.

לרשמיו המלאים של t bone, אתם מוזמנים להתחבר לפורום ולהתענג משלל דיונים שנפתחו (ונפתחים) על-ידו באופן שוטף, עם דיווחים שוטפים וחמים מהתנור.

לשאר דיווחיו של t bone, בפורום WWE...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י