הרשמה

רובי הברית המזרח-תיכונית ב-BF2

בהמשך לידיעה זו, מגיע אליכם החלק השני בסדרת הכתבות על נשקי BF2. המאגר הוא עצום.

בכתבה זו נתמקד בצבא הברית המזרח תיכונית במשחק,וברובים הבסיסיים שלהם, דהיינו לא האנלוקים.הכתבה מיועדת בעיקר לחדשים במשחק.

התמונות לקוחות מתוך planetbattlefield.

AK101\GP30
הנשק של קיט התקיפה בצבא הברית המזרח תיכונית


עם קיט התקיפה לא ניתן לתמוך בפעילות של שיתוף פעולה אלא רק לכבוש דגלים ולהרוג.

הרובה עצמו יותר מדויק ממקבילו בקיט החובש הערבי, ומטווח קרוב הירי האוטומטי יעזור לכם לשרוד,מטווחים אחרים צריך לקבע את קצב האש על צרורות קצרים מאוד כדי לא לאבד דיוק. המטול יורה את התחמושת שלו במסלול קשתי וככל שהרימון עובר מרחק הוא מאבד גובה ומהירות, תצרכו ללמוד לאמוד מרחקים נכון,ואל תשכחו שהוא ניתז מקירות!

AKS-74U
הנשק הבסיסי בקיט הכוחות המיוחדים בצבא הברית המזרח תיכונית

רובה זה הוא מקבילו של הM4 וכמוהו הוא אפקטיבי בריסוס מטווחים קצרים,ירי בבודדות תוך כדי שימוש במצב שכיבה וכוונת למרחקים ארוכים. רובה זה אינו פופולרי למשתמשי האנלוקים שכן הוא לא יעיל חוץ מהכוונת. ויש לו קול מיוחד שקורא לאויבים לבוא ולהרוג אותך.

RPK-74
המכונת ירי הקלה של צבא הברית האיסלמית

זהו לא רובה רגיל אלא כלי משחית,יש לו קצב אש מהיר,כדורים שמיסבים לאויב נזק כבד,ודיוק מעולה אם יודעים כיצד לירות: לכל סוג מטרה חובה להיות במצב שכיבה! ככה יורים עם מכונות יריה במטרה לפגוע. למטרות נייחות רחוקות התכווננו על הטרף התחילו להקליק ולעזוב את ההדק,השארו נעולים עליו עם קצב אש מהיר אך עם הפסקות כדי שלא תוציאו את המטרה מהכוונת עקב הרתע. רואים חבורת אויבים מתקדמת אליכם? פתחו באש ורססו אותם עם הפסקות למניעת התחממות הנשק. שנו מיקום כדי שלא יבואו אליכם בהתנגבות.

SVD
רובה הצלפים הבסיסי של הצבא הערבי

זהו רובה הצלפים של הערבים,יש לו מחסנית עם צורת טעינה שונה,הוא יורה קליע בודד אך לא צריך לטעון אחרי כל קליעה ככה שניתן להמשיך לירות על מטרה בלי לצאת מהכוונת.כוונו תמיד לראש אל מטרה נייחת כדי להרוג בפגיעה אחת.אם המטרה עומדת או זזה עדיף לכוון הלאה ממנה תוך התחשבות בכיוון התנועה,

אל תתביישו לסחוט את ההדק.אם לא ניתן לזהות ראש אצל המטרה כוונו אל פלג גוף עליון,מקסימום שלוש פגיעות והוא בחוץ.אל מטרות רחוקות באמת צריך להרים קצת את הכוונת מעל המטרה ולאמוד את המרחק כדי שהכדור יפגע בראש המטרה.תמיד עוזר כשמטרה נעה בקו ישר מולכם,קדימה או אחורה כך ניתן לפגוע בקלות יתרה,רואים גופת אויב? השארו עליה עם הכוונת,אולי יגיע חובש.

SK12
השאטגאן הבסיסי של צבא הערבים

למרות שנשק זה מושמץ לעתים קרובות,הוא כל מה שאתם צריכים משאטגאן, ירי ללא טעינה אחרי כל קליע,נזק כבד מטווח קרוב,ופיזור כדוריות.התחבאו מאחורי פינות בסמטאות,אירבו לחובשים שמגיעים להחיות הרוגים,פגעו ורוצו להסתתר כשהמחסנית נגמרת,כוונו לפלג גוף עליון ותהרגו המון.זהו נשק לטווחים קרובים לכן אתם תהיו פגיעים כשתרוצו אל הדגלים ברחובות ובשדות,ותהיו מטרות לנשקים עם כוונת למרחקים,השתדלו לנוע בסתר אל היעד.

AK101
L33t -הרובה הבסיסי של החובש הערבי

עם נשק זה עושה רוב הקהילה את הקריירה שלה,מכניסים צרורות מקרוב תוך כדי קפיצה למצב שכיבה והסתכלות בכוונת,או אותו תסריט עם שינוי קל בקצב אש להתאים עצמך למטרות רחוקות. 30 כדורים במחסנית,צליל שלא ניתן לטעות בו,המוות מתקרב. זיהתם צלף? שכבו במסתור,הסתכלו בכוונת והעבירו לבודדת. זהו להיום.אל תשכחו לשתות המון,כי המלחמה היא גהנום לוהט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    04:46 11.05.2007 | naoriko naoriko

    יפה דיגז

    שנון ביותר.

  2. 2

    19:43 14.05.2007 | willopenblacky willopenblacky

    1111

    LOVLY

  3. 3

    15:24 19.05.2007 | tiger_g tiger_g

    יפה מאוד

    לכל החדשים שלא יודעים
    הסברים טובים ויפים
    כל הכבוד

  4. 4

       | פורסם ע"י