הרשמה

מגה פיצוץ!

חדש בארץ: מגה פיצוץ, משחק קלפים של קרבות חלל אכזריים בין חברים (לשעבר) המנסים להשמיד את צי החלל של האויב ולכבוש את הגלקסיה!

כל שחקן במגה-פיצוץ שולט בצי של ספינות חלל הכולל סיירות, משחתות, נושאות חלליות, מפציצים וטייסות קרב וכמובן הנשק הנורא מכל – המגה פיצוץ! חמוש בכל התותחים האלו מנסה השחקן להשמיד ולרסק את ההגנות של יריביו, בעודו מפקד על הצי שלו מספינת הפיקוד. כמובן, החברים שלך מנסים לעשות לך בדיוק אותו דבר...

למגה-פיצוץ מנגנון משחק ייחודי המבטיח לכם שההורים לא יאהבו את המשחק – כדי לפגוע, חייבים לצרוח! שחקן שפגע אבל לא עשה קולות של ירי - פספס, ונשאר חשוף להתקפה קטלנית מצד אויביו.

זוהי המהדורה השלישית של MAG BLAST, הכוללת איורים חדשניים ומוטרפים של ג'ון קובליק, המאייר של מאנצ'קין, וגם ספינות דגל חדשות, ספינות צי חדשות, וקלפי פעולה חדשים ומפתיעים לשימוש נגד יריבך. במהדורה זו גם קלפים לשדרוג הספינה בתותחים נוספים, צריחי-מגן, מעגני חלליות-קרב, ועוד!

המשחק מיועד ל-2-8 שחקנים צרחניים המוכנים לכבוש את היקום בזמן משחק של 10-20 דקות, ומגיל 10 ומעלה. כולל חוברת חוקים ו-165 קלפים. המשחק מבית Fantasy Flight Games ותורגם לעברית בידי כוכבי כסף, המוציאה לאור של משחקי התפקידים בעברית: מבוכים ודרקונים והנשגבים.

את המשחק ניתן למצוא באתר כוכבי כסף, ב"פריק", במרבית חנויות רשת סטימצקי, הפנינג וצעצועים חצי חינם, ובמגוון חנויות מקומיות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:46 17.04.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    אני מיתכוון ליקנות אותו,הוא ניראה לי מה-זה פצצה,
    או יותר נכון,מגה פיצוץ XD ,וכמו שאמרת,היוצרים של מנצ'קין הם סטיב ג'קסון וג'ון קובליק,והם עשו עוד מלא מישחקים פצצתיים
    (אני כותב את זה בישביל מי שמעוניין)
    אז אני מקווה שתיכתוב גם על שאר המישחקים שלהם.
    :)

  2. 2

    23:48 17.04.2009 | מי שכתב מיקודם מי שכתב מיקודם (אורח)

    שכחתי להוסיף משהו....וזה...
    אני מי שכתב ראשון!!!! תקנאו!
    (אני סתם צוחק XD)

  3. 3

    14:00 18.11.2011 | גיא גיא (אורח)

    איך נשחקים?

  4. 4

       | פורסם ע"י