הרשמה

EA: הגענו למקס' של ה-360, לא של ה-PS3

"...אבל ל-PS3 עוד לא הוצאנו את המיץ"

אי אפשר להעביר שבוע בלי מלחמת פורמטים, והפעם EA זורקת קיסם למדורה ורומזת שהפלייסטיישן 3 חזקה יותר

פטריק סודרלנד, בכיר ב- EA, דיבר עם כתבי מגזין ה- Xbox הרשמי במהלך תערוכת E3 בשבוע שעבר וטען שבעוד הפוטנציאל של הפלייסטיישן 3 עדיין לא מוצה מבחינה טכנולוגית, ה- Xbox 360 הגיעה כבר למקסימום האפשרי שלה.

"אני חושב שמפתחים מתחילים להבין יותר ויותר את הפלייסטיישן 3, ומצליחים להוציא ממנה ביצועים טובים יותר... אני חושב שהגענו למקסימום של ה- Xbox 360, אבל לא של הפלייסטיישן 3", אמר סודרלנד, והצביע על הכותרים היפהפיים שיוצאים לפלייסטיישן 3 השנה.

כדי שלא תחשבו שהוא מעריץ של סוני, סודרלנד המשיך ואמר שהוא התרשם מאוד מ'פרוייקט נטאל', ושה- Xbox 360 היא הקונסולה החביבה עליו אישית. לדעתו, מיקרוסופט עושה דברים נכונים ונמצאת בתנופה, ואם הוא היה סוני היה לו כאב ראש גדול כרגע.

מקור: יורוגיימר

הערת העורך: גם אם נניח באופטימיות מוגזמת שמנהל בכיר ב- EA אומר דברי אמת לעיתונאים ולא חוזר על מסר שהחברה מעוניינת לשחרר, הרי ידוע לנו מדורות קודמים שככל שהזמן עובר מפתחי המשחקים מוצאים דרכים להוציא עוד ועוד ביצועים מהקונסולות, הרבה מעבר למה שחשבו בהתחלה. סביר להניח שאנחנו עוד רחוקים מלראות את הסוף כשזה מגיע לביצועים וגרפיקה במשחקי X360 או פלייסטיישן 3 (או Wii).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:37 08.06.2009 | navekeinan navekeinan

    חבל שמיקרוסופט לא מנסה לקנות את הטכנולוגיה של הבלוריי כדי לשלב כונן בלוריי באקסבוקס

  2. 2

    13:44 08.06.2009 | אורי אורי (אורח)

    זה ידוע שהחומרה של PS3 חזקה יותר אבל יש לזה יתרונות רק בבלעדיים שלה, במשחקים שיוצאים לשניהם אין הבדלים ואם יש הבדלים זה דווקא לטובת הבוקס.
    למרות שה-PS3 חזק יותר חומרתית אני עדיין מעדיף את הבוקס...
    הם הגיעו לשיא כנראה בגלל שאין מקום פנוי בדיסק, אבל קחו את פורזה 3, המשחק הזה גורם ל- GRID להיראות חרא והוא יוצא על 2 דיסקים.

  3. 3

    13:48 08.06.2009 | יוסק יוסק (אורח)

    אם הם היו מוציאים משחק שנראה כמו FORZA 3 הייתי מקבל את זה...

    סתם מעפנים.

  4. 4

    13:49 08.06.2009 | Armati Armati

    ל 1
    תודה לאל שלא מנסים לקנות את טכנולוגיית בלו ריי
    בוא לא נדבר על זה שזה יכניס לסוני כסף
    וכדי שלנו יהיה כונן בלוריי נתצטרך לקנות קונסולה חדשה וקניתי את שלי לפני חודש!!!
    ולא נדבר על זה שיהיה סוג של טבעת מוות חדשה... או משהו
    ועוד פאקים אחרים
    ומשחקים ישנים לא יעבדו
    ולא נדבר על זה שלא תהיה פריצה! oO
    100 שקל לדיסק זה מחיר מוגזם!!!
    וצורב 2700...
    טוב שלא
    פריצה בטח 5000
    מה נראה לך אנחנו מפליצים כסף?
    לא לדבר על זה שמיק יצטרכו להעביר את כל המשחקים הנמכרים לפורמט בלו ריי וזה יעלה להם מיליונים...

    קיצר מתפללים שלא יהיה בלו ריי באקס בוקס
    בחיים

  5. 5

    13:57 08.06.2009 | דוד מרום דוד מרום (אורח)

    קוראים לאקס בוקס 360 בגלל שאפשר כאילו לשחק במשחקים (לדוגמא-אגרופים) ב-360 מעלות?כאילו תלת מימד?
    אהה ונראה לי חברים של אח שלי פרצו את ה-PLAYSTATION 3, הוא אמר לי.
    אשמח לתשובה!!!

  6. 6

    13:58 08.06.2009 | guy guy (אורח)

    תגידו מה שתגידו אין אבל אין על ה PS3 :) sory....not!

  7. 7

    13:59 08.06.2009 | אורי אורי (אורח)

    חברה מעפנה... גם ככה אין להם משחקים שנראים ממש ממש טוב.

  8. 8

    13:59 08.06.2009 | navekeinan navekeinan

    ל-4
    1) לא תהיה טבעת מוות חדשה כי טבעת מוות נגרמת מהתחממות יתר של המעבד
    2) משחקים ישנים לא יעבדו? תגיד לי אתה מפגר עד היום משחקים שיצאו גם לבוקס המקורי עדיין אפשר להפעיל אותם בבוקס החדש
    3) פריצה? אני לא בטוח שכל מי שקונה אקסבוקס פרוץ יכול להנות ממנו יותר ממי שקונה אקסבוקס לא פרוץ ולמה?
    כל משחק שאתה צריך להוריד לאקסבוקס הוא 8 ג'יגה ככה שאם יש לך כוח להוריד שבוע משחק ואז בסוף לגלות שהוא לא עובד או שאתה צריך לקנות דיסק שעולה 25 שקל לדיסק אז שיהיה לך בכייף ושלא נדבר על זה שמי שקונה אקסבוקס פרוץ לא יכול לשחק באקסבוקס לייב כי אם הוא ינסה יתנו לו באן  

  9. 9

    14:04 08.06.2009 | זיו זיו (אורח)

    זה מוזר שהם אומרים את זה כי הם מוציאים את מאס אפקט 2 בשיתוף עם BIOWARE ולפי הסירטונים המשחק נראה יותר ממדהים...

  10. 10

    14:10 08.06.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    ל-8
    ממש לא.
    אני בעל קונסולת XBOX 360 פרוצה, משחק של 6.5GB(כן כן, זה לא בדיוק 8 עגול) יורד בין לילה, אפשר לשחק חופשי בLIVE כל עוד המשחקים "מתוקנים" ע"י תוכנה במחשב.
    וחבילת 10 דיסקים של DVD Double Layer של Silverline עולה 45 שקלים בשופרסל.

  11. 11

    14:15 08.06.2009 | lior19940 lior19940 (אורח)

    ל-1. סוני לא תאפשר להם לקנות את טכנולוגיית בלו-ריי. הם רוצים לנצח!

  12. 12

    14:26 08.06.2009 | עמי עמי (אורח)

    10 אם אתה משתמש בדיסקים של SILVER LINE צפה שהעינית שלך תידפק... לאקס בוקס זה רק VERBATIM וחבילה עולה בסביבות ה-150 שקל בגלל שזאת החברה הכי טובה והכי בטוחה לאקס בוקס.

  13. 13

    15:04 08.06.2009 | שחר שחר (אורח)

    ל12 עכשיו שאפשר להתקין משחקים העינית בקושי נמצאת בשימוש
    ככה שזה לא הורס ולא כלום

  14. 14

    15:06 08.06.2009 | jacoyb308 jacoyb308 (אורח)

    ל-11, מה אכפת להם לנצח או לא? מה זה משחק ילדים? הם יודעים שמבחינת מכירות הדור הזה אבוד להם, מבחינתם זה דווקא יהיה צעד הגיוני למכור את טכנולוגיית הבלו ריי גם למיקרוסופט.
    ל4 (שהוא גם 10 :P) - אתה מעדיף לוותר על בלו ריי רק בשביל שתוכל להמשיך לפרוץ? זה אפילו לא טיעון לגיטימי.

  15. 15

    15:10 08.06.2009 | ל12 ל12 (אורח)

    אתה אידיוט גמור.

  16. 16

    15:32 08.06.2009 | Jiddu Jiddu

    11 מה הקשר??מה הם ילדים שעושים תחרות מי ינצח?>

  17. 17

    15:34 08.06.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    שטויות אתם אומרים על העינית.
    אני משחק כבר המון זמן עם דיסקים של סילברליין ואני ל צריך את הVERBATIM האלה, סתם OVERRATED.
    סילברליין דיסקים מצוינים לגמרי.
    וחוץ מזה, יש לי כונן LITEON אם אני לא טועה שקורא רק דיסקים שהם במיטבם ועוד לא קרה לי שהוא לא קיבל דיסק של סילברליין(חוץ מפעם אחת שאח שלי "בטעות" תפס את הדיסק מהצד שכתוב עליו את תוכן הדיסק)
    חוץ מזה, יש לי ELITE עם 120GB ואני יכול להתקין על הHDD חופשי ככה שהדיסק בכלל לא מסתובב בעינית.
    רק מנסיון אפשר לדעת.
    כל הקטע של VERBATIM הגיע מכמה אנשים שבאו ביחד ואמרו שזה הכי טוב ואז כל האינטרנט התחיל לאמץ את זה.

  18. 18

    15:35 08.06.2009 | זיו זיו (אורח)

    15 נראה לי דווקא שאתה האדיוט אם אתה לא מסכים עם 12.

  19. 19

    15:49 08.06.2009 | אסף אסף (אורח)

    המשחקים שיוצאים לשתי הקונסולות נראים לרוב טוב יותר בצורה מורגשת על ה360, כך שעצם העובדה שהPS3 לא מיצתה את מלוא יכולתה היא לא בשורה גדולה.
    גם מבחינת בלעדיים, אין בשורה גדולה - לדעתי, GEARS OF WAR 2 וMASS EFFECT נופלים רק במעט מ-KILLZONE2.

    מה גם שלא ברורה לי ההצהרה הזאת. הPS3 נמצאת כבר קרוב ל-3 שנים בשוק ורחוקה מלהיות פסגת הטכנולוגיה. כמה זמן כבר צריך בשביל להבין את העניין?

    ולשם הבהרה, אני לא פאנבוי של מייקרוסופט. יתרה מכך, אני חושב שהבלעדיים של סוני הופכים את הקונסולה שלה כרגע לאטרקטיבית יותר.

  20. 20

    15:52 08.06.2009 | תומר תומר (אורח)

    וואי עזבו, קיצר מיצינו את XBOX 360, סוני לוקחת, אקסלוסיבים פצצתיים גראפיקה אדירה, רק הפאן בויס עכשיו מנסים להגן על ה-XBOX שלהם ולהגיד שזה הכי טוב.
    גם אם ביל גייטס יגיד שהאקס בוקס גרוע יותר מסוני, הם ימשיכו להגיד שזה שקר ויגוננו על המכשיר שלהם.

  21. 21

    15:53 08.06.2009 | Mur'gul Mur'gul

    שכחתם רק לציין מה התפקיד של אותו הפטריק סודרלנד הזה: מדובר בחליפה מDICE, לא במפתח שמכיר את הטכנולוגיה של הקונסולות.

    אבל איכשהו, ההצהרות האלו עדיין מגיעות כל הזמן (בין אם ממפתחים ובין אם מלא מפתחים). לפני שבוע קרייטק אמרו שהם ממצים את כל הכח של הPS3 (אבל לא אמרו כלום על הX360), והשבוע EA אומרים את ההיפך - שעוד יש לאן לשאוף עם הPS3.

    ואם נלך יותר אחורה הזמן, נוטי דוג אמרו כבר באנצרטד הראשון שהם מנצלים את הPS3 ברמה של 100% - אבל איכשהו אנצרטד 2 מגיע והוא מוציא מהקונסולה הרבה יותר.

  22. 22

    16:14 08.06.2009 | ביצה ביצה

    הטכנולוגיה של נוטי דוג ב-2007 שונה מאד מהטכנולוגיה שיש ברשותם עכשיו.
    אתה לא יכול להשוות בין זמן כזה.
    כמו שתראה את המשחק הכי נוצץ של PS2 בשנת 2001-2003 ותראה את GOW הראשון- ההבדלים עצומים!

  23. 23

    16:28 08.06.2009 | DejaVo DejaVo

    22.MGS2 הוציא גראפיקה פצצתית לכל הדעות,הוא יצא לפני GOW.
    כן אפשר להגיע למקסימום כבר בהתחלה,אבל צריך "לדעת" את הקונסולה

  24. 24

    16:30 08.06.2009 | אוי נו באמת אוי נו באמת (אורח)

    ההערת עורך הזה זה רק אני או שזה פשוט ניסיון עלוב להגן על הXBOX מבחינת ניצול משחקים וחומרה

  25. 25

    16:30 08.06.2009 | אני אני (אורח)

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול!! ea זו אחת מחברות המשחקים הכי בינוניות שיש היום.קודם שיגיעו לרמת פיתוח של אקטיויזיון או eidos ואז שיזרקו הצהרות מפוצצות.

  26. 26

    16:53 08.06.2009 | Q@W Q@W (אורח)

    עם איזה משחקים בדיוק הם חושבים שהם הגיעו למקסימום?
    אף משחק שלהם לא קרוב אפילו טיפה לGEARS או לפרוצה

  27. 27

    16:54 08.06.2009 | ori ori (אורח)

    תראו god of war ב ps2 הגיע לשיא היכולת אחרי זמן של כמה שנים מיצאת הקונסולה שאף אחד לא האמין שקונסולת ה ps2 מסוגלת ליכולת כזו ובאמת הם הצליחו ליצר משחק למרות היכולות הישנות של הקונסולהוזאת היתה גראפיקה מפוצצת ומשחקיות מושלמת עם הזמן למדו לנצל את הקונסולה עד הסוף
    אני חושב שגם ככה יהיה ב xbox360 הזמן ילמד את המתפחים
    ליצור משחקים בעוד יותר מהמקסימום של היום

  28. 28

    17:10 08.06.2009 | VortexTrickster VortexTrickster

    חחחחחחחכולכם שוכחים ש EA חיים בסרט, וכל משחק שלהם מאז קרייסיס היה כשלון חרוץ.

    זה שהם זונות מותגיות זה לא אומר כלום.

  29. 29

    17:12 08.06.2009 | AlonTavor AlonTavor

    מיצינו את EA...

  30. 30

    18:15 08.06.2009 | בן גיגוס בן גיגוס (אורח)

    ברור בגלל של PS3 יש חומרה טובה יותר אבל הXBOX יותר טוב כי הוא נמכר הרבה יותר בשוק (ויש לו פריצה :P)

  31. 31

    18:38 08.06.2009 | דוד מרום דוד מרום (אורח)

    למה אף אחד לא עונה לי?
    בבקשה תענו...

  32. 32

    18:46 08.06.2009 | ani mora ani mora (אורח)

    לעשות שיעורים, עבודות
    די לשבת על הטוסיק ולחמם את הכסא.
    אתם רוצים להצליח או מה?

  33. 33

    18:47 08.06.2009 | dorian101 dorian101

    אני אף פעם לא עשיתי את זה אבל...
    ל-8, שבוע להוריד 8 ג'יגה? מה יש לך ISDN?
    4 שעות גג עם פייסבוק ברקע.

  34. 34

    18:47 08.06.2009 | קקי קקי (אורח)

    ביסלי גריל שולט
    ויש לי שוקולד

  35. 35

    19:14 08.06.2009 | DJFMBEN DJFMBEN

    ל 30 בסוקז נמכר יותר רק באר"הב

  36. 36

    19:15 08.06.2009 | DJFMBEN DJFMBEN

    הבוקס*

  37. 37

    19:34 08.06.2009 | מורן מורן (אורח)

    בואו כולנו ונגיד את האמת, מישהו היה קונה היום 360 אם היה אפשר לפרוץ את הPS3???! אני מתערב שהמכירות של הPS3 היו מנגבות את הרצפה עם ה360 כי בכל מה שקשור לקונסולה כולם רוצים את הטובה יותר גם מבחינת בלעדיים וגם מבחינה טכנולוגית הבעיה היא שאף אחד לא רוצה להשתעבד לקניה של משחקים בחנות בטח ובטח לא במחירים בארץ אז לסיכום ה360 היתה היום בפח אם היה אפשר להוריד משחקים לPS3 וזו עובדה!

  38. 38

    19:35 08.06.2009 | מישהו שמבין מישהו שמבין (אורח)

    זה לא משחק ילדים זה פשוט שאם יש משהו בps3 שיש בבוקס הם מפסידים את המלחמה שהיא על המחירות שאם יש הבדל אמיתי אנשים רואים את זה ומפסיקים לקנות ps3 וגם המחירות של המישחקים ירדו בצורה משמעותית וsony תמות מהר יותר ממה שנדמה לכם ואף אחד חברה לא רוצה למות

  39. 39

    19:48 08.06.2009 | ToMuSH ToMuSH

    כאילו היינו צריכים לחכות רק לידיעה הזאת בשביל לדעת את המובן מאליו. ברור שה- PS3 מציגה כבר עכשיו ותציג בעתיד ביצועים טובים יותר. כשיש לך דיסקים בנפח 50GB האפשרויות בלתי מוגבלות, נכון לעכשיו.
    שמוקים.

  40. 40

    20:05 08.06.2009 | MB7 MB7

    הפס3 היא הקונסולה הטובה ביותר כיום,
    אבל לא הכי נמכרת, מ2 סיבות : מחיר יקר, וחוסר צ'יפ.

    ה360 היא הקונסולה השניה, אבל נמכרת טובות, מ2 סיבות : מחיר זול, וצ'יפ.

    הוויי היא הקונסולה השלישית, נמכרת כמו לחמניות מ2 סיבות, חדשנות, וצ'יפ.

    לסיכום:

    360 עם נאטאל - תהיה מקום ראשון.

    ווויי עם ה - תהיה מקום שני.

    פס3 עם מואשן - תשאר במשחק עם מקום שלישי.זה הצפי לארץ, המחיר של הקונסולה והצ'יפ חשובים ביותר לצרכן הישראלי.

    אבל מזה משנה, גם ככה הם בקושי מיוצגות פה בצורה רשמית...איכשהו...לא סופרים אותנו.

  41. 41

    20:29 08.06.2009 | ...! ...! (אורח)

    ל39 WTF?!
    מה זה קשור? עובדה שמשחקי מולטי פלאטפורם נראים אותו דבר\נטייה לבוקס!

  42. 42

    20:55 08.06.2009 | מנגו סיסטם מנגו סיסטם (אורח)

    כל עוד ה-LIVE עולה כסף אין בכלל על מה לדבר!!!!
    כרגע זה PS3 רק בגלל זה!

  43. 43

    21:47 08.06.2009 | אני אני (אורח)

    זה היה ברור מהשניה הראשונה שה PS3 חזקה יותר מה XBOX... אבל אני תמיד הייתי בעד ה XBOX ומייקרוסופט... הם יודעים מה הם עושים! אני מעדיף לקנות XBOX על PS3 בכל רגע נתון... למה? בדיוק מאותה סיבה שאני לא מוציא 25000 שקל על מחשב פצצות לגבות, אלא מוציא 5000 על מחשב טוב מאוד ומשדרג אחרי כמה זמן...
    אני יודע שמייקרוסופט טוענים שיש ל XBOX360 עוד הרבה זמן לפני שהיא תוחלף, אני אישית חושב שזה זיוני שכל, לדעתי תצא קונסולה חדשה של מייקרוסופט שנה הבאה, וכל זה כשסוני הטיפשים האלה עדיין מפסידים כסף על כל מכשיר PS3 שהם מוכרים, וכל זה כשאף חברה אפילו לא מנצלת את הכח הזה שהקונסולה נותנת... פשוט החלטה שיווקית טיפשית...

  44. 44

    22:03 08.06.2009 | שחר שחר (אורח)

    אתם חושבים שהבוקס מוכר יותר בגלל הפריצה ואתם טועים.
    אולי בארץ כן אבל בשאר העולם אין שום קשר לכך.
    ואפילו המשחקים שיוצאים לבוקס ולPS3 נמכרים בהרבה יותר בבוקס וזה עובדה.

  45. 45

    22:08 08.06.2009 | eNtity eNtity

    הערת העורך - אני לא חושב שאתה מקור מוסמך לקבלת מידע ממנו לגבי יכולות או אי יכולות של פיתוח של קונסולה זו או אחרת...

  46. 46

    22:24 08.06.2009 | frizenEX frizenEX

    ל40, שימוש לא נכון במושג צ'יפ, בהתחשב בעובדה שלא דוחפים לך שבבים לחומרה

  47. 47

    22:38 08.06.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    לפחות ל-Xbox 360 יש זיכרון מוקצה במיוחד ל-Anti Aliasing, ואני בעל PS3 מרוצה :-)

  48. 48

    23:28 08.06.2009 | אחד אחד (אורח)

    אוקיי, אז אוליי עוד כמה שנים שינצלו את כל החומרה של PS3 הוא יתקרב קצת לXBOX360

  49. 49

    00:27 09.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    48
    מה זה יתקרב קצת?
    מבחינת מכירות כשינצלו לגמריי את החומרה הוא ישתווה ואולי יעקוף (אבל אני לא רוצה לקפוץ למסקנות) אבל מבחינת איכות וכמה הקונסולה טובה ה XBOX וה PS3 די שווים לפי דעתי ואני בטוח שיש הרבה שיסכימו איתי פה
    41
    אתה צודק אבל במשחקים אקסקלוסיביים אפשר לעשות משחקים מאוד גדולים יותר מפי 3 יותר גדולים משל הXBOX ויעשו את זה כשינצלו את כל מה שיש ל PS3 להציע

  50. 50

    08:19 09.06.2009 | i6937 i6937

    סליחה על השאלה הטיפשית... אבל EA היא יותר מפיצה מאשר מפתח שתחתה עובדות למעשה חברות שונות ומשונות, אז על מה הוא מדבר? כל החברות תחת EA מיצו לגמרי את היכולת של הפיתוח על ה XBOX באופן מלא?
    ויובל צודק, תמיד אפשר ליצור אלגוריתמים קצת יותר יעילים, ולהשתמש ביוריסטיקות שבאמת יאפשרו שימוש עוד יות טוב בחומרה.

  51. 51

    09:01 09.06.2009 | Eagle-EyeZ Eagle-EyeZ

    CHUCK WINS

  52. 52

    09:01 09.06.2009 | Need4Power Need4Power (אורח)

    איך כבר הצליחו לנצל כל כוחה של ה Xbox360 ?

    בכל מקרה כ Natal ייצא ל Xbox360 לסוני כבר לא יהיה סיכוי את מיקרוסופט...

    יחי ה Xbox360!!!!

  53. 53

    09:02 09.06.2009 | Need4Power Need4Power (אורח)

    *לסוני לא יהיה סיכוי לעקוף את מיקרוסופט*

    lol תיקון של הטעות בתגובה הקודמת...

  54. 54

    10:56 09.06.2009 | פה פה (אורח)

    בדור הקודם, הXBOX מהיום הראשון שלה הייתה יותר טובה מבחינה גרפית וזה לא עזר לה במלחמה.
    PS2 ניצחה בתוכן ולכן ניצחה את המלחמה.

    בדור הנוכחי, עדיין הPS3 לא מובילה מבחינה גרפית, כך שכל הובלה שהיא לא תשיג, לא תהייה משמעותית כפי שהייתה בדור הקודם לטובת הXBOX.
    רק שהפעם, הXBOX 360 מובילה מבחינת תוכן - רוב המשחקים האהובים על גיימרים נמצאים גם על ה360 או רק על ה360.

  55. 55

    11:22 09.06.2009 | שחר שחר (אורח)

    המשחק שכאילו ממצה את כל הפוטנציאל של הXBOX הוא GOW2
    ו100% שGOW3 הולך להיות פי 2 יותר טוב מGOW2 מבחינה גראפית וזה אולי יהיה המשחק שבאמת ימצה את כל מה שיש לבוקס להציע.

  56. 56

    11:38 09.06.2009 | ל56 ל56 (אורח)

    מסכים איתך שהרבה אולי קנו את הX360 כי הוא ניתן לפריצה אבל באותה מידה יכלו גם לקנות את הPS2 אם לא אכפת מהגרפיקה והביצועים.
    ומה הקשר להעריך את הקונסולה זה לא היינו פרוצים? מה זה בן אדם שאני פוגע בו ומכאיב לו.
    אני רוצה לשחק ולהנות מהמשחקים שיוצאים ולא להיות משועבד לPS3 כדי לקנות כל חודשיים משחק ב400 שקל.

  57. 57

    11:47 09.06.2009 | גיימר קשיש גיימר קשיש (אורח)

    הקונסולות האלה הם כל כך 2006,שיוציאו כבר את הדור הבא!

  58. 58

    12:16 09.06.2009 | ObakeFilter ObakeFilter

    צ'אק נוריס כלכך לוקח את זה.

  59. 59

    12:28 09.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    אני מסכים עם 56
    די כבר להיות כל כך פאנבויים
    שתי הקונסולות מאוד מאוד טובות נקודה.
    די כבר להגיד זה זבל זה חרא וכל הדברים הזה

  60. 60

    14:32 09.06.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    סוני לא טובה בשביל הישראלי הממוצע, שמחפש להשיג משחקים בחינם.
    אבל מצד שני, זה איכות לעומת מחיר.
    אני תמיד אהבתי סוני, כנראה בגלל השלט :).

  61. 61

    20:54 09.06.2009 | Kim Jong Kim Jong (אורח)

    EA יכולים לאכול בולבול של כושי. הם ייצרו לנו ערימות על ערימות של זבל ממוחזר, אני מיציתי את EA. לפני שנים.

  62. 62

    23:58 09.06.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    מעניין כמה סוני שילמה לEA בשביל להגיד את זה.
    בכל מקרה, אני מיציתי את EA ואת המשחקים המפגרים שלהם.
    שהם ימצו את הXBOX360 מצידי, לא צריך את המשחקים העלובים שלהם.

  63. 63

    09:16 10.06.2009 | tomz25 tomz25

    מצחיק לראות איך הפאן בויס של הXBOX360 יש קופצים להגנתו כשאומרים עליו משהו ומגנים את הPS3,אתם כל כך עיוורים ואתם הפאן בויס הכי מנותקים מהמציאות שראיתי......

    ולנושא: זה תלוי איך אתה מנצל את הפונטציאל של כל קונסולה,ואיך אתה יודע לעבוד איתה,אני לא מאמין שעדיין ניצלו את כל הכח של הקונסולות אני חושב שינצלו אותם עוד שנתיים -,ואז נוכל את הכח האמיתי שלהם.
    ועוד משהו:תקשיבו אנשים צ'יפ לא משנה לאמריקאים אירופיאים או יפניים כי הם במילא קונים את רוב המשחקים שלהם כי שמה זה זול משמעותית מהארץ וזה בתרבות שלהם.האקסבוקס נמכר בארה"ב לפני כי הוא יצא שם לפני אז הוא קצת יותר "מוכר",בכל מקרה הPS3 מוכר יותר באירופה וביפן אז בסה"כ הם די שווים במכירות.

  64. 64

    18:01 10.06.2009 | קמיל קמיל (אורח)

    תראו מבחינת חברות המשחקים יותר עדיף להם להשקיע בסוני 3 למשחקים כיי אין לסוני 3 פריצה!! אז החברה תרוויח יותר מאשר בבוקס כיי לבוקס יש פריצה.. ואז הם מפסידים כמעת 50 אחוז מהרווחים..

  65. 65

    23:55 11.06.2009 | EthanBarker EthanBarker (אורח)

    בנוסף לתגובה שלי (56)
    אם הסוני היה מחיר כמו הXBOX או פחות ב200 שקל , הייתם קונים את הסוני , מילה שלי.

  66. 66

    03:19 17.06.2009 | nx nx (אורח)

    וואי איך שאנשים פה מזיינים ת'מוח כול הילדדים החוסים של הPS3 חיים בסרט הבלעדיים זה עניין של טעם יש כאלה שמעדיפים XBOX ויש כאלה שאת סוני אבל להגיד שהאקסבוקס נימכר יותר ביגלל שיש צ'יפ זה מפגר כי עובדה כמו שעוד מישו פה אמר שהמשחקים של הבוקס נימכרים יותר וגם מלא השוואות אומרות שהמשחקים רצים יותר יפה על הבוקס אז אל תזיינו ת'מוח

  67. 67

       | פורסם ע"י