הרשמה

ביקורת: Overlord 2

מעלה חיוך, טובל במקוריות- אבל לא מגשים את הפוטנציאל

מפתחת: Triumph Studios
מפיצה: Codemasters
תאריך יציאה: 23.6.2009
פלטפורמות: PC, X360, PS3

למרות חוש הומור מעוות וגישה רעננה וכייפית, ל- Overlord II יש יותר מדי בעיות כדי להחשב משחק טוב באמת

Overlord הראשון היה משחק ייחודי, מהנה ומצחיק, שהתבלט מעל להמון בזכות גרפיקה צבעונית וגישה הומוריסטית שלא מוצאים כמוה הרבה במקומותינו. גיבור המשחק, ה- Overlord, היה למעשה אדון-אופל נערץ שיוצא עם צבא השדונים שלו לפרק, לנתץ ולשבור כל דבר טוב ונחמד ברחבי ממלכה מאושרת ומתקתקה.

בנוסף לסגנון ה"הפוך-על-הפוך" שהוא בעצם פארודיה על משחקי פנטזיה בנוסח הטולקינאי המוכר, המשחק כלל גם מערכת קרבות לא רגילה המשלבת בין משחק תפקידים לבין ניהול אסטרטגי של נתיניכם השטניים בשדה הקרב.

כרגיל בתעשיית המשחקים, הקונספט החדשני של המשחק לא שבר שום שיאי מכירות (התענוג הזה שמור למשחקים לעוסים וצפויים), אבל הוא הצליח לזכות במספיק תשומת לב כדי להצדיק משחק המשך.

Overlord II מנסה לתקן את הבעיות שצצו במשחק המקורי, אבל זה לא תמיד עובד. הוא בהחלט יעלה חיוך על פניכם, אך שורה של בעיות קטנות ומעצבנות יכולות להרוס את ההנאה ברגע אחד.

- הורידו את הדמו של Overlord II מכאן (972 מגה)

 
מחפשים קריירה בתור אדון-אופל?

הטוב
  • צבעוני וציורי
  • הומור מצויין
  • משחקיות מרעננת ודינמית
  • השדונים שלכם הרבה יותר שימושיים הפעם
  • קמפיין ארוך במיוחד
הרע
  • הבינה המלאכותית מתקשה להסתדר לבד
  • בעיות קלות במצלמה
  • שליטה בעייתית
  • מערכת הכיוון האוטומטי לוקה בחסר
והנורא
  • תפחדו, תפחדו מאוד מהאדון האפל !

במקום דרוך!

הרעיון של סדרת Overlord פשוט, אך ייחודי למדי. בכל משחק תפקידים סטנדרטי תסתמכו בעיקר על יכולותיו של הגיבור ועל הציוד שלו כדי להכריע קרבות ולבצע משימות. כאן, את רוב העבודה השחורה מבצעים השדונים (Minions) שלכם- חבורה של שדים קטנים אותם תוכלו לזמן מתוך מרבצים מיוחדים המפוזרים ברחבי השלבים.

השדונים לא רק מוכנים למסור את חייהם לפקודתו של אדונם, הם גם יעזרו לכם לעבור מכשולים, יבצעו מטלות ויעשו שטויות. מאז הפעם האחרונה שראינו אותם הם גם למדו לרכב על חיות בר, להפעיל קטפולטות, להשיט ספינות ולתת לרוחו של אדונם להשתלט על גופם.

עד כאן המפתחים הלכו בדרך הישר, ועקבו אחר ההמלצות והבקשות שפרסמו מעריצי הכותר הראשון בפורומים הרשמיים של המשחק. לדאבוני נוכחתי לדעת שהמלצות ופניות רבות נוספות זכו להתעלמות, וכתוצאה מכך המשחק מלא בבעיות קטנות, שביחד מצליחות לפגוע מאוד בחוויה.

הסתערו! לא, לא על הארנב החמוד, על הטרול הענק לידו!

למרות שהמשחק מתחיל בטוטוריאל שמסביר מה בדיוק עושה כל כפתור, מערכת השליטה לא סטנדרטית- כי המשחק עצמו אינו סטנדרטי. לפיכך, נדרשת כאן תקופה מסויימת של הסתגלות, וגם אחריה תתקלו במגוון של בעיות.

למשל, מערכת הנעילה האוטומטית בקרבות, שאמורה להקל על הקרב, עושה בדיוק את ההפך ותלוייה בקשר האינטימי שלכם עם המחשב ואלוהים. כשהיא מחליטה לעבוד, הקרבות זורמים וקלילים. אבל אז, בזמן שטרול עצום מרסק לשדונים שלכם את הגולגולות הריקות שלהם, מערכת הנעילה תצביע דווקא על הארנב החמוד שמקפץ לו אי שם באופק. אולי יש לה חיבה מיוחדת לחיות פרוותיות.

מולטי-טאסקינג

השליטה במצלמה ובשדונים שלכם בעייתית לא פחות, כי שתי הפעולות מתבצעות על ידי אותו סטיק אנלוגי ימני. אם תזיז אותו לצדדים, פעולה זו תסובב את המצלמה סביב דמותכם. אבל, אם תזיזו אותו מילימטר אחד קדימה אות אחורה, תעברו לשלוט בשדונים.

המצאה גאונית זו מובילה לכך שרוב הזמן תבצעו את הפעולה ההפוכה ממה שהתכוונתם בעצם. מה שמוזר עוד יותר הוא שהדי-פאד של השלט, הכפתור בצורת צלב, נזנח לאנחות. יש לכם די-פאד פנוי שלם- למה בשם כל מה שקדוש החלטתם לא להשתמש בו, ובמקום זאת להקצות 2 פעולות שונות בתכלית לסטיק האנלוגי!?

מחמירים את המצב השדונים שלכם, שתלויים בכם יותר מתינוק בן חודש התלוי באימו. הם לא יצליחו לבצע את הפעולות הכי פשוטות לבד, אלא אם כן תורו להם לעשות כן במפורש ותכוונו אותם למקום הספציפי בדיוק של סנטימטר רבוע אחד. הם לפעמים לא יתקפו אוייבים בלי שתורו להם, לא יצליחו להתגבר על מכשולים בלי כיוון מדוייק ויחליטו שבאמצע קרב יותר חשוב להביא קערת זהב לאדון במקום לשמור על הגפיים שלו מחוברות היטב לגופו.

את זה לא צריך, את זה לא צריך... או, את זה דווקא צריך

מהמשחק נשלפו החוצה המון אלמנטים של משחקי תפקידים, כגון הצורך לשוטט ולחקור את העולם ותכנון אסטרטגי לפני קרבות. רוב הזמן תוכלו לנצח פשוט בעזרת כח ברוטלי חזק יותר. גם משימות צדדיות כמעט ואין, ואלה שישנן לא נותנות תמורה מספקת שתשכנע אותנו להשקיע בהן זמן. מה שנותר הוא משחק ליניארי לחלוטין.

האלמנטים היחידים שמזכירים איכשהו משחק תפקידים הם איסוף זהב ומשאבים, שישמשו יותר מאוחר לשיפוץ הבסיס שלכם, שדרוג השדונים וקניית נשקים ומגנים חדשים לעצמכם. תוכלו אף לקחת לעצמכם אישה, או מספר נשים. את זה צריך.

בנוסף, המשחק מכיל כמה בעיות טכניות, כגון האפשרות להתקע בתוך הגיאומטריה של העולם ולא לצאת ממנה לעולם, והרבה דרכים זולות ומהירות למות. לא תבינו אפילו למה מתתם עד שתחזרו לאותו מקום, הפעם בזהירות, רק כדי לגלות שיש בקירבת מקום מרגמה. גם מסכי הטעינה התכופים לא תורמים במיוחד.

צחוקים איתך

ההומור השחור והביזארי של Overlord II הוא בהחלט עמוד התמיכה המרכזי ביותר שלו. להומור הקיצוני שמור כאן אותו תפקיד כמו ב- The Bard's Tale, כלומר- להכניס פלפול לז'אנרים מוכרים ובנאליים או רציניים מדי.

השדונים שלכם אוהבים לעשות שטויות בלי קשר למשחק עצמו. למשל, הם יכניסו את הראש לשלג ואז יסתובבו עם כדור שלג ענק על הראש, בשביל הכיף. כמעט כל אויב ממלא אחר סטריאוטיפ כזה או אחר, כדוגמת האלפים שמתנהגים כמו היפים של שנות השישים, והדיאלוגים פשוט יפילו אתכם מהכיסא.

כמובן שישנה האפשרות לרצוח באכזריות חיות קטנות וחמודות, כגון כלבי ים וארנבים. בידור זה בידור, אין מה לעשות.

בזכות רוח השטות של המשחק הוא אף פעם לא ממש משעמם. נמאס לכם להטריד עוברי אורח ולהתנפל על חיילים רומיים? מה דעתכם לאייש קטפולטה בעזרת כמה שדונים ולשגר חצים על הקהל? אולי בא לכם להשתלט על אחד השדונים ולבלות כמה דקות בתור שדון שטני ומצחיק? מה עם קצת שייט תחרותי בספינה מעוותת?כל אלה נוכחים במשחק, אמנם בנקודות קבועות מראש, אך בדיוק בכמות הנכונה ובהפסקות שלא ייקחו יותר מדי זמן מהמשחקיות המקורית.

פרחוני וציורי

למרות שעברו רק שנתיים מאז שוחרר המשחק המקורי, Overlord II נראה הרבה יותר טוב, מכל בחינה. הטקסטורות הרבה יותר חדות, הגרפיקה הרבה מגוונת והסביבות מלאות חיים, במיוחד השלבים שמתרחשים בערים או באזורים מלאי צמחיה וחיות בר. 

ההנפשה זורמת ומשעשעת, ולא פעם תראו את השדונים מבצעים פעלולים לא נחוצים ועושים שטויות משעשעות. גם המנוע הפיזיקלי Physx של nVidia דופק נוכחות ומזכה אותנו בהרבה פעלולים פיזיקליים, כגון מבנים מתמוטטים.

הסאונד כמעט ולא נוכח במשחק. המוזיקה חדגונית ולא דומיננטית. הדמות שלכם אילמת בדיוק כמו בכותר הקודם והשדונים חוזרים על אותם חמישה משפטים לאורכו של המשחק כולו. הדיאלוגים במהלך העלילה נשמעים לא אמינים ומאולצים- אך מצד שני, זה מתאים לסגנון ההומוריסטי של המשחק.

האדומים שלי, הכחולים שלך

מעבר לקמפיין לשחק יחיד, Overlord II כולל גם מצב שיתופי במסך מפוצל, בו תוכלו לצאת להרפתקה עם חבריכם או להלחם אחד נגד השני במגוון מצבים שונים. ישנו גם מצב מולטיפלייר, בו תעשו בדיוק אותו דבר, רק דרך האינטרנט.

לצערי, לא מצאתי אף אחד ברשת לשחק איתו, כך שניסיתי רק את המצב השיתופי- שהתגלה כלא רע בכלל. אני וחברי לפשע יצאנו כנגד הלגיונות הרומיים, וביחד, עם צבא כפול של שדונים, היה כיף וקל להרוג את כולם.


על התפקיד שממלא ההומור ב- Overlord II

השורה התחתונה

בדומה למשחק הקודם, גם Overlord II הוא משחק ייחודי, מהנה ומשעשע, שקצת טובע בבעיות טכניות ועיצוביות שנוגעות בבסיס המשחקיות ולא זכו לטיפול גם הפעם.

הוא כמו יהלום לא מלוטש. למשחק הזה יש המון פוטנציאל, אם רק היה מקבל עוד תשומת לב, זמן פיתוח ותקציב- או, אולי, חברת פיתוח מוכשרת יותר. יש כאן הומור בשפע, משחקיות מגוונת וקמפיין ארוך, אך חבל שכל אלה לא מספיקים כדי לדחוק הצידה את החסרונות.

התחושה היא ממש כאילו המשחק פותח על ידי שני צוותי פיתוח, כאשר רק אחד מהם עשה עבודה טובה.

משחקיות – מהנה, קלילה ומצחיקה
גרפיקה –  מצוירת וצבעונית
סאונד ופסקול – לא מעניין ולא מפגין נוכחות
טכני – בעיות בשליטה, במצלמה, ועוד...
אורך חיים – קמפיין ארוך + מולטיפלייר ומצב שיתופי
מולטיפלייר – מוגבל, ובכל מקרה אין מי לשחק איתו אונליין, תצטרכו לרכוש חברים

ציון סופי: 75

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 6.3
Gamespot - ציון 7.0
Eurogamer - ציון 8
GameTrailers - ציון 7.5

- החבר'ה בפורום ממליצים על סדרת משחקי Overlord
- הורידו את הדמו של Overlord II מכאן (972 מגה)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:13 12.07.2009 | BHBCURD BHBCURD

    ראשון לא נראה מעולה

  2. 2

    17:14 12.07.2009 | לוגאן לוגאן (אורח)

    צודק בביקורתך!
    לא רע... ציון מתאים

    נ.ב ראשון!!!!

  3. 3

    17:14 12.07.2009 | BHBCURD BHBCURD

    2 אני ראשון ושלישי
    זה משחק לא WOW

  4. 4

    17:37 12.07.2009 | chaosman chaosman

    שיחקתי בזה ואני חייב לומר שהבעיות שליטה שציינת בכתבה לא תקפות על גרסת הPC.
    למרות שיש משהו שלא ציינת, המשחק הזה הרבה יותר קל מהמשחק הראשון אבל דורש יותר חשיבה.
    ודבר אחרון המשחק הזה הרבה יותר כיף מהמשחק הראשון.

  5. 5

    17:37 12.07.2009 | דודידו דודידו (אורח)

    צודק בכול.
    אם רק המפתאים היו דוחים את המשחק בחצי שנה, הוא היה מקבל ממוצע ביקורות של 90 לפחות.

    מלא בעיות קטנות, שלא פעם הוציאו לי את החשק לשחק.
    אחת מהבעיות שלא הדגשת מספיק היא כשהמשחק "מטעה" אותך, כלומר אומר לך משהו אחד, אבל בעצם מתרחש משהו אחר. באחת מהפעמים איבדתי ככה שני צבאות!

    ועוד כמה...:
    לא פעם קרה ששני פסי קול עולים אחד על השני, ולרוב זה שפחות חשוב הוא גם זה שיותר חזק ומודגש.

    עד שלושים וחמישה מיניונס הכול זורם, אבל כשיש ארבעים ויותר, אז הם פתאום מתחילים להתעכב מאחור, להיתקע או סתם להיעלם.

    זה כמובן לא הכול, אבל אם אני אמשיך אני לא אסיים...

    בכ"מ, שלא תבינו לא נכון, המשחק מצויין ומומלץ לכולם, פשוט על תצפו ממנו ליותר מדי.

    ובמחשב השליטה דווקא סבבה לגמרי...

  6. 6

    17:37 12.07.2009 | :) :) (אורח)

    זה משחק מעולה במחשב אין בעיות שליטה הביקורת גרועה כי זה לא משחק תפקידים וזה למה אין אלמנטים חנוניים כלשהם

  7. 7

    17:40 12.07.2009 | chaosman chaosman

    כך זה עוד משהו, המשחק הוא לא משחק תפקידים, אז למה להתייחס אליו ככה בכתבה?

  8. 8

    17:58 12.07.2009 | AlonTavor AlonTavor

    אני נקרעתי מצחוק על הגישה של המפתחים על ה"אלפים".

    פשוט גאוני.

  9. 9

    18:01 12.07.2009 | ArchPsion ArchPsion

    אני משחק בגרסת המחשב של המשחק, ואחרי שקראתי את הכתבה אני שמח שלא בחרתי בגרסת הקונסולות :) באמת השליטה נשמעת נוראית!
    אבל אפילו עם השליטה הנוחה של המחשב נתקעתי יומיים בקטע שאחרי הקרב עם מלכת העכבישים... זה היה נוראי פשוט לנסות לשלוט על הירוקים שלי בזמן שהם מנסים לרוץ על הקיר... אני תוהה איך עברת את זה עם בקר קונסולה :D

  10. 10

    18:47 12.07.2009 | YoAvOn YoAvOn

    ביקורת גרועה. כמעט כל הבעיות הטכניות שצוינו לא קיימות בגרסא למחשב - כנראה רק ב XBOX.

    לי לא הייתה שום בעיה לסמן מטרות ולמקם את המצלמה, האינטיליגנציה דווקא די טובה (השדונים הלכו ידעו להסתדר לבד לא רע בכלל ולא היה לי שום באג במשחק - שום יצור שנתקע במקום או להיתקע בתוך העולם בלי יכולת לזוז או כל פגם אחר שצוין בביקורת - בעצם לא היה לי שום באג או בעיה במצלמה לכל אורך המשחק).

    כל אחד מהחסרונות שציינת לא היו קיימים כששיחקתי. אולי זה רק ב XBOX ככה.

    9 - באמת קשה לשלוט על הירוקים אחרי העכבישה, אבל זה לא בגלל בעיה במשחק, זה בגלל שזאת באמת פעולה קשה.

    בקשר למוזיקה במשחק - דווקא בעיני מצאה חן המוזיקה, שהתגברה ברגעים דרמטיים ודי התאימה לאווירה.

    הגראפיקה נחמדה מאוד, ובמולטיפלייר לא שיחקתי בכלל, אבל גם בתור משחק עם סינגלפלייר בלבד הייתי נותן לו מעל 90 - כי הוא פשוט מצליח בהכל. (שחכת לציין שיש לו אורך חיים גבוה במיוחד)

    כשמסתכלים על גרסאת המחשב באמת שקשה למצוא על מה להוריד נקודות למשחק...

  11. 11

    19:23 12.07.2009 | B B (אורח)

    יואב, אני מניח שזה מה שקורה כשמנסים לעשות לקונסולה משחק קצת יותר מורכב מספורט\מירוצים\פלטפורמה או אפילו RPG שהוא כל כך DUMBED DOWN בשביל המטרה שזה מפחיד (ראה ערך אובליביון).

  12. 12

    19:43 12.07.2009 | קרירין קרירין

    "יואב, אני מניח שזה מה שקורה כשמנסים לעשות לקונסולה משחק קצת יותר מורכב מספורט\מירוצים\פלטפורמה או אפילו RPG שהוא כל כך DUMBED DOWN בשביל המטרה שזה מפחיד (ראה ערך אובליביון)"

    זה לא משחק מורכב והוא לוקח השראה גדולה מפיקמין ומיפאבל
    כמו שהראשון לקח

    בכל מקרה אני לקראת סוף המשחק ואני מסכים מאוד אם הביקורת
    אני משחק אם גימפאד 360 ובעית השליטה לא הציקה לי הרבה
    אבל יש כל מיני בעיות אחרות שהזכרתה שכן הציקו

    חוץ מזה אין פה איזה קפיצה רצינית חוץ מהגרפיקה מהמשחק הראשון
    והוא גם מרגיש הרבה יותר קל מהראשון ובגלל זה לדעתי פחות טוב
    אני כן חושב שלראשון שהוא יצא הגיע 90 אבל לזה באמת מגיע 70-70 ובמיוחד אחרי שיצא LKS שעושה אפילו לפיקמין 2 בית ספר

  13. 13

    20:18 12.07.2009 | סתם בחור סתם בחור (אורח)

    ביקורת טובה.
    והאלפים באמת היו מצחיקים.

  14. 14

    21:38 12.07.2009 | Zeev Zeev

    סלח לי אלכס גרבוב, אבל אתה אידיוט.
    איך אתה נותן 6 לסאונד ופס קול, כשלאורך כל המשחק יש מוזיקה מגוונת, היצורים שלך תמיד יגידו משהו משעשע באקרעיות, והדיבוב מעולה.

  15. 15

    22:43 12.07.2009 | ד ד (אורח)

    בגרסת הPC לא מצאתי את הבעיות שציינתה ואילו בגרסת ה XVOX יש את הבעיות כך שהביקרות שלך תקפה רק ל XBOX והציון לא נחשבביקרות גרועה!

  16. 16

    23:06 12.07.2009 | sababa sababa (אורח)

    יש במשחק מפה? (להבדיל מהראשון שהיה סיוט מהבחינה הזו)

  17. 17

    23:28 12.07.2009 | אחד עם WII אחד עם WII (אורח)

    וואי בא לי כזה ל-WII... נראה אחלה לגמרי :)

  18. 18

    23:57 12.07.2009 | קרירין קרירין

    "וואי בא לי כזה ל-WII... נראה אחלה לגמרי :)"

    יש לWII גרסה שונה של המשחק
    אבל אני מאוד ממליץ לך על LKS הוא הרבה הרבה הרבה יותר טוב

  19. 19

    00:40 13.07.2009 | B B (אורח)

    בדיוק. שהמשחק לא כזה מורכב, וכבר אנשים מסתבכים עם שליטה ומערכת סימון - שכבר העובדה שיש אחת כזאת היא דוגמא לירידת רמה במשחקיות בשביל הקונסולות.

  20. 20

    00:49 13.07.2009 | Jiddu Jiddu

    הנה סיכום של כל התגובות(לפי דעתי):הבעיות שרשמתה נימצאות רק בXBOX ובPC אין בכלל בעיות תכניות!!
    הסאונד מאוד טוב בגרסת הPC לעומת גרסת הקונסולות.
    קיצר לא לקנות את המשחק לXBOX!

  21. 21

    00:50 13.07.2009 | Jiddu Jiddu

    עוד משהו הציון הזה ממש לא מתאים למשחק!!

  22. 22

    12:15 13.07.2009 | danik107 danik107

    תאמת המשחקיות והנעילה על המטרה באמת לא נוחה...
    אבל המשחק קורעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע מצחוק בגלל הגובלינים האידיוטים האלה חחחח

  23. 23

    15:25 13.07.2009 | אחח שגמר תמשחק אחח שגמר תמשחק (אורח)

    איזה קמפיין ארוך ואיזה בתיך? אני גמרתי את זה תוך ימיים וחצי ויש לזה משהו כמו 30 שעות משחק לחרשנים (ואני לא חרשתי)
    ואני אישית האהבתי את המשחק הראשון, אני לא מבין איך אנשים אומרים ש2 יותר יפה!? הוא קצר, לא רציני בכלל לא כמו הראשון שגם בו היו קטעי קומדייה אבל היה שילוב של שניהם בעוד שבזה תרגישו רק קומדייה מעוותת שלא תגרום לכם להזיז גבע, בראשון הסביבות היו יותר גדולות ופתוחות בעוד שבזה הכל צפוף וכל פעם שתיתקדמו איזה בן אדם יחסום לכם תדרך עד שתירצו להרוג אותו, הקסמים וכמה אפשרויות הופחתו,יש הרבה בגאים (לא פעם קרה לי שאיזה מיניון שלי "נעלם" מהקבוצה ללא סיבה) והכי גרוע-אין שם הסברים נורמליים על מה לעשות בכדי לעשות מעשה טוב באותו רגע או רע! שלא כמו במשחק הקודם בזה אין איפילו רמז על מה לעשות כדי לקבל סוף טוב או רע דרך מעשיך,פשוט תעשה מה שאתה רוצה ו"תיראה" מה יקרה, איפלו לקח לי זמן להבין איך להישתלט על אנשי העיר או להרוג אותם בהתחלה כי פשוט לא מסבירים איך! תוסיפו לזה סירטונים מפגרים שכל בנאדם חייב להזיז חלק מגופו רק כדי להזיז את הפה עם קטעי מעבר גרועים ודמיות חדשות מפגרות שאם הם לא נראים כמו איזה איש שמן אז הם ניראים כמו איזה הומואיים ויוצא לכם OVERLORD 2

  24. 24

    19:21 13.07.2009 | ארק טרופר ארק טרופר (אורח)

    במילה אחת : מטומטם. בשתי מילים : דבילי ומעפן.

  25. 25

    20:39 14.07.2009 | ל-23 ל-23 (אורח)

    הם כן מסבירים הכל שם, בכל רגע שיש בחירה בין טוב לרע הם מסבירים מה זה מה, וגם בהתחלה בפעם הראשונה שאתה מקבל את האופציה להשתלט או להרוג אז מסבירים לך שאם אתה רוצה לשלוט אז תשחרר את הקסם לפני שהבן אדם מת... חבל רק שההסברים באנגלית הא? אולי בגלל זה לא הבנת... או שזה בגלל שאתה רצת את כל המשחק בלי להנות ממנו... אני כבר שבועיים נהנה מהמשחק מכל היבט שלו ולוקח את הזמן שלי לסיים אותו (למרות שאני כבר בסוף)
    כל התוספות הם מעולות בהשוואה לראשון וההומור יותר משעשע מהראשון.
    אני חושב שהראשון היה ממש ממש קל, וסיימתי אותו בלי בעיות בכלל, בעוד שהשני הרבה יותר קשה. האוייבים בשני חכמים יותר ולפעמים צריך ממש לחשוב איך אתה רוצה להרוג אותם בלי שימותו לך הרבה MINIONS... וזה עוד משהו שאהבתי יותר בשני... בראשון ממש לא היה אכפת לי כמה MINIONS מתים לי, פה זה יותר קריטי...

  26. 26

    17:38 16.07.2009 | danik107 danik107

    לאחרונה שיחקתי במשחק הראשון והשדונים האלה דפוקים
    הדבר שאני באמת הסכמתי איתו בטקסט זה שההומור עזר מאאווווווד למשחקיות
    ובאמת חבל שהמוזיקה היא ככה ככה

  27. 27

    10:52 17.07.2009 | OblivionJustice OblivionJustice

    הורדתי לפני יומיים את הדמו של OVERLORD 2 לסטים שלי.
    ואני חייב להגיד שאני מאוכזב. =\

  28. 28

    15:41 19.07.2009 | omeriko omeriko (אורח)

    אני חייב לקנות את זה!

  29. 29

    02:33 23.07.2009 | ... ... (אורח)

    משחק נוראי עד מאד וקצר אין בו הסברים מפורטים ומה שמציל אותו זה ההומור שיש במשחק אפשר לחיות בלי המשחק הזה אבל אם לא יצא לכם לשחק ב-OVERLORD אז זה יכול להיות מהנה אבל יש רק כמה בעיות במשחק הזה שא נכתבו למשל מי שאף פעם לא שיחק בסדרת OVERLORD יתקשה לשחק או להבין איך להתקדם בסיפור כי אין שם הסברים כמעט על איך לשחק לא רק זה הבוסים קלים מדי וישנם מאט מאד כאלה אין כמעט שום משימות נוספות מעבר לראשיות השליטה קצת מעצבנת ויש קטעים במשחק שפשוט מתסכלים ומעצבנים עצה ידידותית אל תקנו את זה,זה יהיה דיי ביזבוז

  30. 30

    18:50 14.09.2009 | אני לא חושב שהוא צודק אני לא חושב שהוא צודק (אורח)

    שיחקתי במשחק ונהנתי מאוד...יש ממה שהוא אומר הרבה דברים נכונים...אבל תסלח לי...אם תלמד לשחק זה לא יקרה לך...
    נכון כדי לסמן אויב יש מצב שזה יסמן לך מישהו אחר כמו ארנב אבל לחיצה מהירה על האנלוג שלי שמאלה או ימינה תזיז לך תסמן על האויב ישר...(כניראה שלא הספקת ללמוד איך עושים את זה וישר רשמת שטויות) בקשר להזזת המצלמה- יכול להיות שלפעמים זה דווקא כן מזיז לך תשדונים במקום תמצלמה..בוא נגיד שסיימתי תמשחק וזה קרה לי רק 2 או 3 פעמים כמה שאני זוכר...מיותר היה להוסיף את זה.

  31. 31

    18:02 13.06.2010 | בן בן (אורח)

    שיחקתי בראשון השאיר לי הרגשה מגעילה ושיעמם אותי הרבה מאוד מאוד לפני הסוף

  32. 32

       | פורסם ע"י