הרשמה

בטאון קהילת סימולטורים

זמן-רב חיכיתם, והנה, השתלמה הציפיה. אנו גאים להציג את הגליון הרביעי של מגזין הסימולטורים המגניב ביותר ברשת. כן כן, יש לו גם שם חדש! ביטאון קהילת הסימולטורים!

בנוסף לשם הסופר-מגניב החדש, נרתם למאמץ המגזין גם MrKishKush, שיציג לנו סרטונים ותמונות מסימולטורים מצליחים, בפינה חדשה, העונה לשם "מולטימדיה". כי תמונה אחת שווה אלף מילים, וסרטון אחד שווה אלף תמונות!

צוות המגזין:

  • RoDeX - כתב פינת האירוע החשוב בקהילה.
  • רוני Death Spirit -כתב העדכונים והתוספות.
  • ירין Terminator - המראיין.
  • שמעון gigamer - כתב עינייני השבוע של הקהילה.
  • MrKishKush - כתב המולטימדיה.

גליונות עבר:

ראיון עם MrKishKush כתב :Terminator

מר קשקוש, או אביעד, הוא גולש בפורום סימולטורים. הוא מתחבר עם הגולשים האחרים, עוזר להם ומשתתף בפעילויות שלפורום יש להציע. ראיינו אותו על מנת לשמוע מה דעתו על מצבה של הקהילה. ולכן, ללא הקדמות מיותרות, קבלו את הראיון עם אביעד!

 

ש: אתה גולש בפורום סימולטורים. מה מחשבותיך על מצבו הנוכחי של הפורום?

ת: אוקי, אני אישית חושב שהפורום בנוי מכמות אנשים קטנה ואיכותית יש לנו את אסף שהוא אחלה מנהל וקידם את הפורום יש לנו את GIGAMER שתורם מאוד לפורום אתה ואני ורוני שאנחנו גם עוזרים לא פחות אך הם (שמעון ואסף) באמת יודעים לעזור בכל הקשור לסימולטורים.

 

ש: לאן אתה חושב שפניה של הקהילה מועדות?

ת: הקהילה היא קהילה בעלת כמות אנשים לא רבה אך כמו שאמרתי בשאלה הקודמת-איכותית. אני מקווה שיהיה וונט. לפי מה שהבנתי הטייסת אמורה להגיע ללאן , ואני לא רואה את זה כפורום מבוקש בעתיד,כי לא הרבה אנשים אוהבים סימולטורים.

 

ש: אנו הולכים וקרבים בצעדי ענק ללאן של ויגיימס. איזה מוצר אתה מצפה שקהילת סימולטורים תציג לראווה בלאן הזה?

ת: האמת-זאת שאלה קשה, כי כפי ששמת לב אנחנו קהילה קטנה מאוד, ולא לכולם יש את אותם סימולטורים ועוד יותר מזה לא כולם אוהבים את אותו ז'אנר של הסימולטורים (אזרחי,קרבי( ולכן אני לא יודע איך לענות לך על השאלה הזאת בדיוק.

אם היינו יותר חברה אולי היינו יכולים לארגן משהו אבל בוא נסתכל על המציאות-אנחנו מעטים.

 

ש: באילו דרכים אתה מוצא את עצמך פעיל בפורום?

ת: אני חייב לציין שאני לא מגיב הרבה בפורום , אני הרוב טס בIL2- או משחק במשחקים אחרים , אך אני כן עוזר למי שצריך עזרה בנושא שאני יודע , אני לא עונה סתם דברים שאני לא יודע עליהם כלום... אני גם די מתחבר ל-OT כדי לשוחח עם הקהילה שלנו

 

ש: מהו הסימולטור האהוב עליך, ומהו סוג הסימולטורים המועדף עליך?

ת: סימולטור אהוב IL2 מועדף קרבי.

 

ש: האם עולות בראשך פעילויות שיוכלו לעזור ולקדם את הפורום אם כן, הרחב עליהן קצת.

ת: צריך לעשות תחרות SCREEN SHOT נושאת פרסים. אני חושב שאנו חברי הפורום צריכים להיפגש ולאכול או ללכת לסרטים ביחד ולהתגבש לקהילה אחת בשם "קהילת סימולטורים" ואז ניקרא פורום. (הערת המראיין: לא הבנתי :P)

 

ש: האם יש לך ניסיון קודם עם עולם הסימולטורים?

ת: לא. עולם הסימולטורים הוא חלק חדש בי, אני אישית בא מעולם האקשן יותר ולכן גם לא אהבתי את FSX אבל התחברתי ל-IL2.

משחקי אקשן ששיחקתי ואני עוד משחק היום- : CSS BF2 COD GTA ועוד ואני גם אוהב את עולם הפנטזיה שכולל משחקים כגון-Silkroad וכדומה.

 

ש: מקודם הזכרת את הטייסת של ויגיימס-מה אתה חושב על פרויקט הטייסת? האם תוכל להרחיב לנו קצת ומהו תפקידך בפרויקט?

ת: בינתיים אני חושב שהטייסת עדיין לא תוכל "להגיע לעננים" מסיבות פשוטות. שרת - אין, וונט - אין, טייסים - בקושי.

אז בינתיים זה כמו תינוק שרק נולד. בהתחלה הוא בעגלה, אחר כך הוא זוחל ואז הוא מתחיל ללכת ולרוץ. אנחנו עדיין בשלב של הזחילה. ואני מאחל לנו שהטייסת תגיע לעננים ולא רק תרוץ אלה גם תקפוץ בינתיים הטייסת לא כל כך מאורגנת אז עדיין אין תפקידים.

אבל זה נכון לעכשיו. כשיהיה לנו שרת נוכל לארגן בצורה הטובה ביותר ואז נוכל לעדכן את כולם, ושהרגע יגיע אני מבטיח לך שכולם ידעו על זה!

להת'!

הקהילה כתב: gigamer - חדשות קהילת הסימולטורים

טייסת ויגיימס, גיוס טייסים

בעקבות ההכרזה החשובה שנערכה בשבוע שעבר, החל גיוס הטייסים המסיבי לטייסת המנוסה שלנו. אם אתם חושבים שיש לכם את מה שדרוש ע"מ להתעופף בשמי הארץ (הווירטואלית, כמובן), לתרום מזמנכם ולהנות מחברתם של פרחי-טייס צעירים, אז נשמח לשמוע מכם!

משקיען החודש

תחרות 'משקיען החודש' עודנה קיימת! מנהל יושב ובודק מדי יום את רשימת הדיונים, ורואה מי משקיע, ומי עוזר למשתמשים חדשים. בסוף החודש, המשתמש שהשקיע הכי הרבה מקבל פרס 50 ש"ח מתנה מ-Vgames, ופורום סימולטורים - על חשבון הבית!

אורחים בויגימס

אורחים בפורום? חוששים להרשם? אל דאגה! הצטרפו לקהילת הסימולטורים הגדולה בישראל, ולחבר'ה צעירים בעלי תחביב זהה לשלכם. קהילת הסימולטורים שולחת תודה חמה לכל אלו שנרשמו וכבר חברי קהילה פעילים. נשמח אם תצטרפו לשורותינו!.

מדריך הסימולטורים הגדול

מדריך מפליא, שנכתב ע"י המשתמש gigamer. המדריך פונה לכל החדשדשונים שביניכם, המנסים להתאקלם בעולם הסימולטורים, ולא יודעים מהיכן להתחיל. הנה, הפתרון מונח מול עיניכם. קראו בשקידה את המדריך, ותהנו מעיצות וטיפים שישנו את חייכם בעולם הסימולציה!

מולטימדיה כתב:MrKishKush

שלום לכל קהל הקוראים! זוהי הפעם הראשונה בה אני זוכה לככב במגזין סימולטורים מפואר זה (בכל מובן המילה!), ועובדה זו מרגשת אותי מאוד. בטורי החדש תזכו להתרשם באופן "טיפה" שונה מעולם הסימולטורים, אלא ע"י סרטונים ותמונות. קיבלנו אישור להמריא!

סרטון ראשון: נחיתה ב-Flight Simulator X

אורך: כ-2 וחצי דקות.

 

אורך: כ-3 דקות.

 

אורך: כ-5 דקות.

 

אורך: כ-4 דקות.

אורך: כ-7 דקות

עד כאן לגליון הרביעי של מגזין הסימולטורים שלנו, שיהיה לכם שבוע מעולה!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:18 23.05.2007 | Terminator Terminator

    אחלה מדריך כתבת שמעון

    חחח סימולטור בלי ג'ויסטיק הוא כמו מחשב בלי מאוור שיקרר אותו!

  2. 2

       | פורסם ע"י