הרשמה

תחרויות נושאות פרסים בקהילת באטלפילד!

שלום לכל החדשים והותיקים!

לפניכם מונח לו לראווה לוח הזמנים העמוס של פגרת הקיץ הקרבה ובאה עלינו לטובה. השתתפו, צפו מהצד, כך או כך, איש לא יעז לפספס את זה!

תחרויות לאן הקיץ של Vgames

  • באירוע הלאן הגדול של Vgames בחופש הגדול יתקיים טורניר קבוצות 4 על 4 הטורניר יהווה גמר לשתי פעיליות:
  • טורניר קבוצות א' תחרות בין 4 עד 8 קבוצות, המנצחת שתקרע את כולם תעלה לגמר שיתקיים בלאן הקיץ. טורניר זה יתקיים במהלך יוני.
  • טורנירקבוצות ב' תחרות בין 4 עד שמונה קבוצות,הקבוצה שתנצח כאן גם היא תעלה לגמרבלאן הקיץ של ויגיימס.טורניר זה יתקיים בסוף יוני עד תחילת יולי.
  • הפרסים לקבוצה המנצחת בגמר 4 על 4 שיתקיים בלאן של ויגיימס:
    כל אחד מ4 חברי הקבוצה שגברה על יריבתה יקבל פרס כספי של כמה מאות שקלים.

הנחה בכניסה ללאן Vgames:

  • כרטיס כניסה חינם אחד למשתמש הראשון שיתחייב להביא מחשב ויש לו מעל 250 הודעות בקהילה
  • 2 כרטיסי כניסה חינם לשני הסוקרים המצטיינים של הטורנירים שלנו.כלומר: כרטיס כניסה חינם אחד לחבר הקהילה שיביא הכי הרבה סיקורים איכותיים לטורניר א', וכרטיס כניסה חינם שני לחבר הקהילה שיביא הכי הרבה סיקורים איכותיים לטורניר ב'.

נשאר עוד כרטיס כניסה חינם אחד. כדי להשיג אותו עליכם להתחייב להגיע ללאן, לפתוח דיון עם סקר ובו הכותרת: "משתתף בתחרות השופט" ובו לציין מדוע על הקהילה לתת לכם לעזור לי (Digz) לשפוט את הטורניר ולהכנס לשם כך בחינם ללאן. אפשרות אחת בסקר תהיה "רוצה שתהיה שופט בלאן" והשניה אם בכלל תהיה "לא רוצה שתהיה בלאן". 20 ש"ח הנחה לשאר מביאי המחשבים.

תחרות "הרג טוטאלי ב30 שניות"

אתם משחקים BF? כלשהוא? הכנסו למשחק והקליטו עצמכם משחקים, או לחילופין שחקו בשרתים עם battlerecorder (תיעוד קרב) והורידו את הראונדים בהם השתתפתם. עד כאן החלק הקל-שני השחקנים שיחלקו איתנו את 30 שניות הקרב הכי יפות,דרמטיות,מקצועיות.

יזכו את עצמם בפרס איכותי.הקהילה תצביע לכל הסרטים.שני השחקנים שיקבלו את מירב הקולות יקבלו פרסים ללא הפרדה בין מקום ראשון לשני בקולות.אקשן מצלמים!

פרסים לתחרות "הרג טוטאלי ב30 שניות"

2 פדים מקצועיים לגיימרים של steelpad.

כלכך מעט זמן, כלכך הרבה להרוג...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י