הרשמה

Super Smash Bros. Brawl - אושרה שיטת השליטה

לאחר שנים של ציפיות, יוצר המשחק, Masahiro Sakurai, חושף את שיטות השליטה של Super Smash Bros. Brawl - המשחק הבא בסדרה, אשר מיועד לקונסולת הWii של נינטנדו.
השקתו של Super Smash Bros. Brawl מתקרבת, ואתר הסמאש הרשמי הכניס לא מזמן עדכונים יומיומיים לגבי המשחק, ובצעד חסר תקדים עדכון התוכן היומי של האתר חשף את אפשרויות השליטה במשחק.

לפי Sakurai, "ה- Wii של נינטנדו היא פיסת טכנולוגיה מגוונת במיוחד, ויש לה כארבעה שיטות שליטה, ולכן אין לי ברירה אלא ליישם את כולם!". השליטה תתאפשר בעזרת שלט הWii (הידוע בתור Wii Remote או Wiimote) כאשר הוא על הצד, בעזרת ה- Wiimote עם אביזר הNunchuck אשר מוסיף שני כפתורים ואנאלוג, בעזרת שלט הGamecube, ובעזרת ה- Classic Controller.


הכל תופס

"אין צורך להיות מבולבלים בנושא, פשוט תבחרו את הסגנון שלכם! אני מניח שהייתי ממליץ על שלט הקיוב, כי אני אוהב את הרטט החזק. אבל עדיין כדאי לכם לנסות את האחרים, כל אחד הוא חוויה שונה אבל איך עושים סמאשים או דאשים עם הWiimote לבד? אם תהיה לי הזדמנות לספר לכם, אני אספר.", מוסיף Sakurai.

  
 סאקוריי

מה זה בכלל סמאש? אני שמח ששאלתם. לאלו מכם שעדיין לא מכירים או חדשים לעניין - סופר סמאש ברוס' היא סדרת משחקי מכות פלטפורמה של נינטנדו וSuper Smash Bros. Brawl הוא הכותר השלישי בסדרה. הסדרה החזיקה בסיס מעריצים ענקי עם Super Smash Bros לנינטנדו 64, וSuper Smash Bros. Melee לגיימקיוב.
תמונות מהמשחק:
 
              לילה יורד בBattleField                                     זה סמאש!

                   זירות מגוונות

עוד בקהילת סמאש:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:55 10.06.2007 | Fizz Fizz

    --

    הלינק לאתר של סמאש ברוס לא עובד ;), תקן אותו

  2. 2

    16:26 12.06.2007 | Vall3y Vall3y

    אה תגיד

    זאת לא תמונה מזוייפת שם, של האריזה?

  3. 3

    19:38 12.06.2007 | SkatMan SkatMan

    :))

    מגניב!

  4. 4

       | פורסם ע"י