הרשמה

הדראפט הגדול של ה-WWE!

כמו כל אוהדי היאבקות סביב העולם, גם הנהלת ה- WWE הרגישו שהמכונה המשומנת שלהם, כבר המון זמן מכוסה בחולדה. לכן בצעד מחייב, לפני שאוהדי ה- WWE המיואשים מחליטים להתמסר לאופרות סבון למיניהן, החליטה הנהלת ה-WWE לפרק חלקית את הפאזל ולהרכיב מחדש! במילים אחרות - לפזר מחדש 24 מתאבקים בסה"כ, מכל התוכניות (RAW,ECW,SMACKDOWN).


התוכנית שהרוויחה הכי הרבה מהדראפט היא כמובן תוכנית הדגל RAW, שאמנם איבדה את קאלי ה"ענק" ההודי , אבל בתמורה היא קיבלה 3 מיין איבנטרים בדמותם של- קינג בוקר, בובי לאשלי ומרררר קנדי. בנוסף הצטרפו הצמד העולה והמדליק לונדון את קנדריק, וסנדמן אהוב הקהל. עסקה לא רעה בכלל לתוכנית הנצפת ביותר בהיסטוריה של ההיאבקות.

הבחירות המלאות של ראו:

1.
קינג בוקר (ע' שארמל)
2. בובי לאשלי
3. סניצקי
4. מיסטרקנדי
5. פול לונדון
6. בריאן קנדריק
7. הסנדמן
8. דיווארי
9. וויליאם ריגל
10. ג'יליאן הול

Ecw אולי לא השיגה כמות מתאבקים מרשימה כדוגמאות RAW, אבל בסופו של דבר קיבלה סגל מתאבקים נהדר, שאמור להקפיץ את הרייטינג של התוכנית. ECW תהנה משירותיו של אחד המתאבקים האהובים והמוערכים ב-WWE כיום - כריס בנואה. בנוסף לכך קיבלה ECW בבחירה האחרונה את ה"כוכב העולה" בעולם ההאיבקות, ג'וני נייטרו. אני חושב שכרגע לכותבים ב- ECW, לא צריכה להיות בעיה להפיק תוכניות ברמה גבוהה בעזרתו הנדיבה של הדראפט.
הבחירות המלאות של ECW
1. הבוגימן
2. כריס בנואה
3. ויסרה
4. המיז
5. ג'וני נייטרו


לעומת שתי התוכניות האחרות, שנהנו מדראפט מוצלח. הנפגעת והמאוכזבת העיקרית היא התוכנית השנייה בגודלה - סמקדאון. רבים מאוהדי ה- WWE ציפו שהתוכנית תתחזק משמעותית בעקבות הדראפט, אבל ההפך הוא הנכון. סמקדאון איבדה 3 מיין איבנטרים (בנואה, מרר קנדי וקינג בוקר), ובתמורה קיבלה מיין אייבנטר אחד - קאלי. אמנם הצטרפו 8 מתאבקים נוספים, אבל פרט לכריס מאסטרס השנוי במחלוקת וריק פלייר הקשיש. ניתן לשער שאף אחד מהם לא יגרום לפיתוחה ושיפורה של התוכנית.

הבחירות המלאות של סמקדאון:
1. גרייט קאלי
2. כריס מאסטרס
3. טורי וילסון
4. ריק פלייר
5. קנידייקסטרה
6. הארדקור הולי
7. האחים מייג'ור
8. ויקטוריה
9. יוג'ין

בסך הכל, הדראפט שינה את פני המפה של תוכניות ההיאבקות ב- WWE. אנו מקווים שהדבר יגרום לעלייה ושיפור באיכות התוכניות כבר בשבועות הקרובים. אם ברצונכם להביע דעה על הדראפט, ובכלל על כל מה שקורה בתעשיית ההיאבקות העולמית. נשמח לשמוע את דעתכם, בקהילת ה-WWE של VGAMES!


תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:46 25.06.2007 | bargvr10 bargvr10

    vo sh nnvrho vth,h tumr

  2. 2

    21:18 26.11.2008 | ךלץ ךלץ (אורח)

    ף,,ף.,ףך,,ףףףףףףףץתךךך

  3. 3

    09:38 25.12.2008 |  dht fvi dht fvi (אורח)

    nfugr

  4. 4

    14:08 11.08.2010 | eliav eliav (אורח)

    קול

  5. 5

       | פורסם ע"י