הרשמה

ביקורת: Brutal Legend

אל תפספסו את חווית המשחק הכי מגניבה ומשוגעת של השנה !

מפתחת: Double Fint
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 16.10.2009
פלטפורמות: X360, PS3

Brutal Legend, המשחק החדש של טים שייפר, הוא חגיגה לחובבי רוק כבד ומטאל- מהסוג שחולם לחיות בתוך עטיפת אלבום של איירון מיידן

תגידו, במשחק הקודם של חברת Double Fine בראשותו של טים שייפר, שיחקתם? Psychonauts (ציון: 92) לא זכה להצלחה מסחרית למרות ביקורות משבחות מקיר לקיר, אבל זה רק כי לא הייתה מספיק מודעות לגאונות העומדת מאחורי המשחק, עיצוב השלבים המבריק וההומור המיוחד.

Brutal Legend למד מטעויות העבר ותיקן אותן. יציאתו לוותה במסע פרסומי אדיר מימדים בכיכובו של ג'ק בלאק, המגלם את גיבור המשחק, המון ראיונות עם טים שייפר, טריילרים למיניהם וסרטוני משחקיות בתערוכת E3. המשחק אפילו קיבל יחס של כבוד בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון, כמו שמקבל סרט קולנוע חדש. זה בוודאי לא מזיק.

והמשחק עצמו? מדובר בהרפתקת פעולה משוגעת על כל הראש ומצחיקה כמו שצריך, מלאה בסטיגמות של רוק כבד ומטאל מכל הזמנים, כך שכל מי שאיכשהו היה קשור לתרבות הזו במהלך חייו ירגיש מיד בבית. הכל, מהעגילים של אדי ועד עולם המשחק עטור הגולגלות והעצמות- כולם עוצבו בהשראת המטאל. וכמובן, יש כאן הרבה מאוד מוסיקה מתאימה לחובבי הז'אנר.

יש משחקים טובים יותר, ארוכים יותר ומגוונים יותר- אבל כבר מזמן לא פגשנו משחק כל כך מגניב, משוגע, מלא בהומור שחור ובסטייל ייחודי, ובקיצור- חוויה יוצאת דופן שאסור לפספס.

הטוב
  • עיצוב דמויות פנטסטי
  • הרבה הומור שחור
  • דיבוב משגע
  • פסקול איכותי ומגוון
  • קרבות המולטיפלייר מצחיקים ומאתגרים
הרע
  • קמפיין קצר
  • המשימות הצדדיות לא מגוונות בכלל
  • השליטה ברכב מוזרה, ואפשר ליפול מחוץ לעולם המשחק אם לא נזהרים
והשאלה
  • למה אדי לא יודע איך קופצים?!

היה היה, במופע רוק ענק...

הסיפור שלנו מתחיל במופע מטאל ענק. יש מעריצים, יש להקות ויש הרבה פסלים מפחידים מאוד על הבמה. אתם יודעים, הדברים הרגילים. בשלב מסויים אדי, עובד-הבמה המסור וגיבור המשחק, נמחץ מתחת לאחד הפסלים, וטיפת דם מטפטפת על אבזם החגורה שלו.

...שמתגלה כחפץ קסום של אלי המטאל, ואדי נשאב ליקום מקביל המעוצב כולו בסגנון מוזיקת המטאל וכל התרבות הסובבת אותו. אחלה הופעה. כשאדי מתעורר בעולם המטאל הוא מתחיל מיד במלאכת ההריגה, ובדיוק חמש דקות לאחר מכן תפגשו את שותפתכם למסע, גברת צעירה נאת מראה, אותה אדי יברך בקריאת "וואו!".

אגב, בסצינת הפתיחה תשאלו האם ברצונכם שהמשחק יציג אלימות ברוטלית וישתמש בשפה גסה. מיד לאחר שתסכימו (כמובן)  אדי יצעק "פאק!", כנראה כדי להמחיש בדיוק למה הכוונה.

חבר'ה, שכחתם כפתור

המשחקיות של ברוטל לג'נד מתחלקת לשלושה חלקים עיקריים: לחימה, נהיגה וחקירת השטח. הנהיגה היא החלק הכי בנאלי והיא משמשת רק כדי להגיע מנקודה A לנקודה B, ואולי פעם או פעמיים במהלך הקמפיין לשחקן יחיד תצטרכו ממש להשתמש ברכב כדי להלחם.

סריקת השטח מתבצעת לרוב ברגל, אך לא בסגנון פלטפורמות- כי אדי שכח איך קופצים. כן, דווקא במשחק כזה, שבו אנחנו מסתובבים בחופשיות בעולם פתוח, אין לגיבור אפשרות לקפוץ. אמנם יותר מאוחר תצמיחו כנפיים ותוכלו לעוף מעל מכשולים, אך אין זה מסביר את העדרה של יכולת קפיצה טריוויאלית.

אתם תתגעגעו ליכולת הקפיצה, במיוחד כשתתקעו בגיאומטריה של העולם ללא יכולת לצאת. כמה וכמה פעמים נאלצתי לטעון שמירה מוקדמת כדי להיחלץ, גם אם לא מדובר בטרחה גדולה הודות לעובדה שהמשחק נדיב מאוד כשזה מגיע לכמות ותדירות השמירות.

גרזן ו... גיטרה

החלק השלישי במשחק, הלחימה, מתבצעת במעין זירות המנוהלות בתבנית של משחק אסטרטגיה. הבסיס שלנו הוא במת ההופעות, ואת איסוף המשאבים נבצע על ידי שאיבת נשמות מעריצים ממרבצים מיוחדים, עליהם תצטרכו להשתלט על ידי ניגון סולו גיטרה בקרבת מקום.

ככל שתשלטו על יותר מרבצי אנרגיה תוכלו לזמן יותר יחידות אל שדה הקרב, וכמובן יחידות חזקות יותר, כאשר המטרה שלכם היא להרוס את במת ההופעות של האוייב. את הצבא שלכם תנהלו מהאוויר בעזרת יכולת התעופה של אדי, או שתעדיפו להכנס לשדה הקרב בעצמכם ולהלחם לצד הצבא שלכם בסגנון Hack & Slash בעזרת גרזן אדיר-ממדים. האופציה השניה הרבה יותר מומלצת, מכיוון שלרוב היחידות שלכם פשוט ימותו לבדן- אחרי הכל, אתם עדיין דמות ה"בוס".

בדיוק במקומות האלה המשחק יפתיע אתכם. למשל, תלחמו בכמה אוייבים בו זמנית, תבצעו הרבה קומבואים עם הגרזן, תמלאו את מד המטאל שלכם ופתאום- אדי ייכנס למעין טראנס מוזר (שלרוב מלווה באינטרקציה כלשהי עם הגיטרה שלו) ויבצע סופר-מהלך ביזארי לחלוטין שינקה את כל המסך מכוחות הרשע.

עד כמה מוזר? בואו רק נזכיר שאחת היכולות גורמת לפניהם של האוייבים להנמס, בעוד יכולת אחרת מזמנת את אחד מחברי Led Zeppelin כשהוא עולה בלהבות. Hell yeh!

הופעה קצרה מדי

הקמפיין לשחקן יחיד של ברוטל לג'נד נמשך שבע שעות קצרות בלבד ואני בספק אם תמצאו סיבה מספיק טובה לשחק בו שוב. מעבר לכך ניתן לחקור את העולם הפתוח ולחפש אחר משימות צדדיות, אבל התוכן הזה לא מעניין במיוחד ומשמש נטו כדי להרוויח עוד נקודות.

המשימות הצדדיות כולן מורכבות מ"לך לשם, תהרוג את כולם" או "לך לשם, תגן על האיזור". מאוד מגוון. תוכלו כמובן סתם להסתובב בעולם ולחפש אייטמים חבויים, אבל גם זה לא עסק מעניין במיוחד. אולי רק בשעה הראשונה, עד שתראו את כל השטויות המשוגעות ששייפר הכניס לעולם המשחק, אבל אז גם זה נמאס.

בעזרת כל הנקודות שתרוויחו תוכלו לשדרג את מהלכי הקרב שלכם, יחד עם הגרזן והגיטרה, לקנות יכולות מיוחדות (כמו היכולת להצמיח כנפי עטלף) וכמובן לשדרג את רכבכם הנאמן והמגניב-אש.

גרפיקה: היי, זה לא הבחור מהעטיפה של Judas Priest?

כפי שאתם בוודאי יודעים, כל העולם של ברוטל לג'נד מעוצב בהשראת מטאל ורוק כבד, מכל הזמנים וכל העונות, החל משנות השישים שבהם כולם לבשו בגדי עור צמודים והאריכו שיער ועד ימינו... כשכולם עדיין לובשים בגדי עור צמודים, אבל לפחות הם קירחים.

סביבות המשחק מגוונות וייחודיות ונראה כי הושקע מאמץ רב בעיצוב ותכנון ביד אוהבת של כל אחת מהן. עולם המשחק נראה טוב דיו, וגם הדמויות מונפשות בצורה זורמת ומציאותית- עד כמה שחילזון מעופף ענק יכול להיות מציאותי...

המשחק רץ ברזולוציית HD במלוא הדרו, אם כי לפעמים תשימו לב לירידות בקצב הפריימים. אך מכיוון שזה לא יקרה בתדירות גבוה במיוחד, נסלח לו.

סאונד: Hard rock hallelujah!

סוף סוף משחק שלא משמיע שירי ילדים ברקע, שירי האוס מטומטמים או אנדרגראונד ראפ סוג ז'- כאן יש מוזיקה איכותית, מאמנים אמיתיים. כן, ברוטל לג'נד נותן במה למיטב אמני המטאל לאורכו של כל המשחק. תזכו לשמוע להקות כמו Black Sabbath, Motorhead, DragonForge, Motley Crue, MegaDeath ועוד רבות וטובות. בשביל משחק וידאו, זה פסקול מדהים.

הדיבוב במשחק מצויין גם הוא, ולא מעט חבר'ה מפורסמים מהסצינה תרמו את קולם למען המטרה. "השומר של המטאל" מדובב על ידי אוזי אוסבורן בכבודו ובעצמו, ויש דמויות משנה רבות שיהיו מוכרות לחובבי הז'אנר.

חובה לציין במיוחד את יכולות המשחק והטירוף של ג'ק בלאק, שמדבב את הגיבור, אדי ריגס. בלאק משתלב בצורה מעולה בסגנון המשחק וכל ההומור השחור פשוט תפור עליו. בחירה מעולה, שתורמת המון למשחק.

לא יותר מדי אונליין

את קרבות הזירה האסטרטגיים מהקמפיין לשחקן יחיד תוכלו לקחת גם לאינטרנט, שזה גם דבר טוב וגם דבר רע. טוב, כי הקרבות האלה מצחיקים, מאתגרים ומגוונים, במיוחד נגד שחקנים אנושיים. תכולו לבחור אחד מתוך שלושת הפלגים במשחק- את אדי והחבורה שלו, שהם מעין מופרעי מטאל, פלג אחד שמושפע מ-Death Metal ונראה בהתאם, ופלג אחד מאוד מוזר שצבוע בהרבה גוונים של ורוד. הם כנראה ברחו מקליפ של בריטני.

הרע הוא שאלה הקרבות היחידים שתוכלו לחוות עם חבריכם. היה מתבקש להכניס מצב Co-Op כלשהו, מצב מירוץ או אפילו משימות שמתאימות לשניים. משהו שיתרחש בעולם עצמו ולא רק בזירות הקרב.

השורה התחתונה

Brutal Legend מציע חוויה ייחודית שלא פגשנו כמוה. גם אם אתם לא אוהבים מטאל ולא מתחברים לשום דבר חוץ משירי דיכאון, כדאי לכם לקחת את המשחק הזה לסיבוב. הוא כל כך מצחיק וכל כך מהנה עד שלא יהיה לכם אכפת מהמוזיקה ברקע.

מדובר אמנם בחוויה קצרה בסך הכל, עם כמה באגים והחלטות עיצוב מוזרות, ולמרות שקשה לומר שהמשחק אכן מגשים לגמרי את הפוטנציאל שלו הוא עדיין לא דומה לשום דבר אחר. ולכן אתם חייבים, פשוט חייבים ,לשחק במשחק הזה- ולו רק כדי להבטיח שטים שייפר ימשיך לעבוד על משחקים משוגעים ומקוריים כאלו גם בעתיד.

משחקיות – הרפתקת פעולה שמשלבת Hack'n'Slash עם נהיגה ואסטרטגיה בזמן אמת, והכל צבוע בשכבה עבה של הומור מטורף
גרפיקה –  נראה טוב, אך לא מדהים
סאונד ופסקול – יש צורך לפרט בכלל?
טכני – סובל מירידות בקצב הרענון, ניתן להתקע בתוך סלעים
אורך חיים – קמפיין קצר מאוד, אך יש מצב אונליין. אחד.
מולטיפלייר – מצב משחק אחד, מהנה עד מאוד

ציון סופי: 89

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 9.0
GameSpot - ציון 8.5
Eurogamer - ציון 8
Destructoid- ציון 6
Games.co.il (בעברית)- ללא ציון

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:06 03.11.2009 | רועי רועי (אורח)

    שיחקתי כבר (הורדתי מהאינטרנט) לא משהו...
    אה וראשון!!!

  2. 2

    18:13 03.11.2009 | ג' ג' (אורח)

    לא משהו! בכלל!!

  3. 3

    18:14 03.11.2009 | Alex_IW Alex_IW

    כל הכבוד על הביקורת, תודה! :)
    קראתי בביקורות אחרות, שמערכת ה-RTS במשחק, לא כל-כך מוצלחת ולא ממש מהנה, בניגוד לשאר המשחק שהוא מצוין... זה נכון?
    שיחקתי בדמו של המשחק ומאוד אהבתי אותו (ושקלתי לקנות), אבל בביקורות אומרים שכשמתחילים שלבי ה-RTS במשחק, הוא מתחיל קצת להימאס...

  4. 4

    18:16 03.11.2009 | amit20038 amit20038 (אורח)

    הורדת לPS3?
    אני מקווה שהתכוונתה לדמו... או שאתה טמבל

  5. 5

    18:31 03.11.2009 | FoXie FoXie

    משחק מעולה

    ל3

    השלבים עם הבמה לא משעממים בכלל ואני אישית נהנה כמו לא יודע מה מהמשחק הזהאחלה ביקורת חבל שאתם בקושי מפרסמים אותם

  6. 6

    18:32 03.11.2009 | SkatMan SkatMan

    אחלה ביקורת! חבל שלא מוציאים ברוטל לג'נד למחשב :\

  7. 7

    19:05 03.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    הייתי משחק בזה...אם זה היה למחשב

  8. 8

    19:21 03.11.2009 | itai0301 itai0301

    קניתי לסוני 3
    יגיעה ביופ ראשון...

  9. 9

    19:23 03.11.2009 | DarkRay DarkRay

    Well it's About fuckin' time אה אה? הבנת?! זה המשפט שבו אוסבורן פותח

  10. 10

    19:54 03.11.2009 | Kai7os Kai7os

    על זה נאמר...........................

    "A one, a two, a one two three and........... CAN I PLAY WITH MADNESS!@#" - ברוס דיקינסון, וואקן 08

  11. 11

    20:11 03.11.2009 | מישו... מישו... (אורח)

    הרבה פה יחשבו אולי שזאת שאלה מטומטמת אבל המשחק הזה יצא לPC או לWII?
    אם לא אני מת..

  12. 12

    20:12 03.11.2009 | Kai7os Kai7os

    רק ל360 ולPS3 חחח מצטער אחי =P

  13. 13

    20:14 03.11.2009 | דגדגד דגדגד (אורח)

    שיחקתי, כל הקטעים האלו של כביכול RTS לא היו משו...
    לדעתי אם היו משאירים את המשחק שאתה משחק רק את אדי ולא מנהל צבא היה יכול להיות הרבה הרבה יותר טוב

  14. 14

    20:22 03.11.2009 | מישו... מישו... (אורח)

    פאאאאקקקקק אני לא אוכל לשחק!! לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!

  15. 15

    20:34 03.11.2009 | SmokingAm2 SmokingAm2

    "בעוד יכולת אחרת מזמנת את אחד מחברי Led Zeppelin כשהוא עולה בלהבות. Hell yeh!"
    הא לא, היכולת מזמנת zeppelin אמיתי שנשרף ולא חבר מled zeppelin
    חח

  16. 16

    20:51 03.11.2009 | Gypsy Gypsy

    שים את הביקורת של יאצי...

  17. 17

    20:54 03.11.2009 | onslaught onslaught

    קראתי את כל הסיקור =]

  18. 18

    21:01 03.11.2009 | Blue&Black Blue&Black

    אני חייב לציין שיש לי את המשחק על הPS3 ולא כ"כ הרבה מהדברים שציינת נכונים...
    למשל המשחק לפי מה שאני ראיתי בנתיים לא מפיל מהכיסא מבחינת הומור, אתה מגיע מנקודה A לB ופשוט הורג בלי יותר מידי בדיחות או הומור שמתאים לג'ק בלאק,אולי ההתחלה המגניבה הייתה מצחיקה אבל לא ראיתי הרבה דברים מצחיקים פה, ולא כל אחד חייב לקנות את המשחק כי אני למשל הייתי מלא בצפיות לגבי המשחק עד שפתאום הופיע האסטרטגיה בזמן אמת הזאת שדי מבאסת את החוויה בגלל שזה די מתסכל וקשה ופשוט מחרפן כשנפסלים ומתחילים מחדש זה בכלל לא מהנה כמו שזה נשמע...
    בכללי המשחק באמת מגניב ומעוצב בייחודיות אבל 89 הוא ציון מוגזם למשחק כ"כ ממחזר. בכל אופן שווה השכרה לפי דעתי

  19. 19

    21:02 03.11.2009 | VT VT (אורח)

    איזה גאוני XDD

    קראו לו אדי על שם השלד של איירון מיידן XDD

    בכל מקרה..

    זה לגמרי המשחק הבא שאני צורב D:

  20. 20

    21:17 03.11.2009 | MetalLover MetalLover (אורח)

    שיט שיט שיט, אין לי לא PS3 ולא XBOX... אם זה רק היה יוצא למחשב... אוי אלוהים, אם רק... למרות ש-אין שם כל כך הרבה להקות אגדיות. למעשה, הלהקה היחידה שם שמתקרבת לזה היא Motorhead. ויש שם דרגון-פורס. איכס.

  21. 21

    21:58 03.11.2009 | Pilat Pilat

    אתה מודע לכך שזה RTS במסווה?

  22. 22

    22:17 03.11.2009 | david221 david221 (אורח)

    טוב למה אתם מגזמים משחק ממש טוב והאמת ההומור הרג אותי שם חחחח....חבל אני ההיתי נותן לו 92

  23. 23

    22:24 03.11.2009 | Murderdolls Murderdolls

    מה השם של השיר בטריילר הראשון?

  24. 24

    22:28 03.11.2009 | טוסטר חרוטים טוסטר חרוטים (אורח)

    כבר הרבה זמן שאני מחכה למשחק הזה, אני מעריץ של ג'ק בלאק וטניישיוס די.
    שיחקתי בו שעה וחצי והבנתי שסתם ביזבזתי דיסק DL. זה פשוט משחק גרוע ומשעמם ברמות...

  25. 25

    23:18 03.11.2009 | באסה באסה (אורח)

    היו משאירים את הקטע של האסטרטגיה למולטיפלייר בלבד. בסינגל זה משעמם, קשה ומעפן.

  26. 26

    01:30 04.11.2009 | wood wood (אורח)

    אתם יודעים שבין להקות המטאל המופיעות במשחק ישנה גם להקה ישראלית, Bishop of Hexen

    סתם, כדאי לדעת :)

  27. 27

    11:04 04.11.2009 | א א (אורח)

    ל-23
    deadly sinners

  28. 28

    12:56 04.11.2009 | כלכגגג כלכגגג (אורח)

    אהבתי שקוראים לו אדי...(אני מעריץ של מיידן)

  29. 29

    15:18 04.11.2009 | daniel926 daniel926

    יששש ((:
    אני מת על מטאל ורוק ובכללי בחיים אף אחד לא יתפוס אותי עושה משהו במחשב בלי לשמוע מוזיקה,אז אני מחכה מאוד למשחק הזה (:
    אני פוקסיונר (: עוד שבועיים וחצי יש לי יום הולדת ואני קונה XBOX ((((((:

  30. 30

    15:30 04.11.2009 | shaby shaby

    ביקורת גרועה, אתה צריך לדעת איך לבקר בצורה יותר אובייקטיבית כי המשחק הזה יצא בינוני ואני פאנבוי מוחלט של משחקי טים שייפר.

  31. 31

    16:20 04.11.2009 | DMG DMG (אורח)

    ל-20, ומה עם בלאק סבאת'? או מוטלי קרו? שתי הלהקות האלה מצוינות! גם מגדת' אבל זה עניין של טעם.

  32. 32

    16:57 04.11.2009 | תתקן תתקן (אורח)

    כתבת DragonForge במקום Dragonforce

  33. 33

    18:48 04.11.2009 | MetalLover MetalLover (אורח)

    ל-DMG, אין שם את בלאק סבאת'. יש שירים מהקריירת סולו של אוסבורן, אבל לא בלאק סבאת'. ולא, זה ממש, אבל ממש, לא אותו הדבר

  34. 34

    23:28 04.11.2009 | Mr. pip Mr. pip

    עד כמה שחילזון מעופף ענק יכול להיות מציאותי...

    הרג אותי חחחח

  35. 35

    10:52 05.11.2009 | רועי רועי (אורח)

    כל אלה ששואלים אם הוא יוצא למחשב נו מה אתם מסכנים? רשום לכם "פלטפורמות X360, PS3".
    די להיות עילגים.

  36. 36

    13:53 05.11.2009 | danik107 danik107

    לדעתי....מגיע לו 94
    שיחקתי.....ו...וואו!!!
    למטאליסט כמוני זה היה גן-עדן!!!
    אבל...כמו שאמרו בביקורת.....הקמפיין......קצר יותרררררררררררררררררררררררררררר מדיי......
    אני מקווה שהמחק הבא יצא....הוא אהיה יותר טוב.....

  37. 37

    14:45 05.11.2009 | מאגנה הכוסון מאגנה הכוסון

    שגיאת כתיב צורמת המעידה על בורות רבתי בתחום.
    האיות הנכון הוא
    Megadeth , אלכס, אני חושב שאוליי מוטב להשאיר את הביקורת לאדם שבאמת אוהב מטאל.

  38. 38

    17:38 05.11.2009 | Calavera Calavera

    ביקורת לא אובייקטיבית, ובטח שהמשחק לא ראוי לציון הזה. יש בו הרבה השראה אבל לעומת זאת יותר חסרונות. המשחק הכי פחות מוצלח של שייפר הייתי אומר.

  39. 39

    17:50 05.11.2009 | Calavera Calavera

    "עד כמה מוזר? בואו רק נזכיר שאחת היכולות גורמת לפניהם של האוייבים להנמס, בעוד יכולת אחרת מזמנת את אחד מחברי Led Zeppelin כשהוא עולה בלהבות. Hell yeh!"

    רק עכשיו קראתי את זה ופשוט בא לי לדפוק את הראש בקיר. לא שחשבתי שהביקורת אמינה, אבל עכשיו אני בטוח שהיא לא. בכלל שיחקת בזה או סתם קראת ביקורת של מישהו אחר? איפה בדיוק אתה מבקר את המשחקיות השסועה והחצי אפויה? את הRTS הבינוני? מה עם יותר מידע על העולם המדהים והדמויות? זה נראה יותר כמו סיקור Fxp מאשר ביקורת.
    אגב, "ופלג אחד מאוד מוזר שצבוע בהרבה גוונים של ורוד. הם כנראה ברחו מקליפ של בריטני." - הם לא איזה קוקסינלים מקליפ של בריטני, הם היצורים הקדומים והמכוערים של העולם שהם בעיקרון הרבה מאוד בשר ואיברים בחליפות סאדו-מאזו.

  40. 40

    18:16 05.11.2009 | דניאל דניאל (אורח)

    needs more twisted sister

    *runs away*

  41. 41

    19:51 05.11.2009 | i am ss i am ss

    לא משהו בכלל, סיימתי תמשחק על נורמאל דיי בקלות, אחר כך על ברוטל. סיימתי את כל המשימות הצדדיות ושיחקתי קצת במולטייפלייר, ממש אכזבה.
    נכון האווירה במשחק, הדמויות הצבעוניות והמוזיקה ממש טובים, אבל אחרי שאתה מסיים את הקמפיין המשחק דיי חלול, יש 5 סוגים של משימות צדדיות, אמבוש,דפנד דה טאור,רייס,הנטינג ואיזה מגדל שאתה מעלה תמכונית שלך עליו, משהו כמו 30 משמימות ביחד
    אחרי זה כלום, נאדה אין שום דבר לעשות, אפשר ללכת על האצ'יוומנטים\טרופיס ולהתחיל לאסוף דברים אבל זה המון זמן (כיוון ה 220 קולקטאבלס שמפוזרים על גבי המפה באופן אקראי =\)
    אגב יובל כמה תיקונים
    אתה יכול לזמן זפלין עולה באש XD
    הרגשה של לוקה בחסר, ממש לא 8.9.

  42. 42

    22:06 05.11.2009 | Tamirrr Tamirrr

    נראית ביקורת די טובה. רציתי לקנות את המשחק אבל קיבלתי טבעת =\
    וכמו שאמרו לפניי תתקנו את DragonForce ו-Megadeth

  43. 43

    09:09 06.11.2009 | WOOT WOOT (אורח)

    הינדנבורג טיים!

  44. 44

    15:19 07.11.2009 | Itaibigplanet Itaibigplanet

    הוא משחק ככה ככה אני הולך להחליף אותו השבוע

  45. 45

    19:42 08.11.2009 | orio93 orio93

    סיקור מעולה,בקרוב אצלי =]

  46. 46

    14:59 25.11.2009 | גיימר וותיק גיימר וותיק (אורח)

    מה זאת אומרת מד מטאל וטראנס?
    אם אתה מדבר על הסולואים בגיטרה אין שם שום מד ואין שום יכולות מיוחדות שמזמנות מישהו מלד זפלין.....
    (או שכן?....אם כן בבקשה תגידו איך זה נראה....)

  47. 47

       | פורסם ע"י