הרשמה

ESWC - מי תיקח, ומי תברח?

מומחי האתר hltv.org ניתחו את הקבוצות אשר ישתתפו באירוע ה-ESWC, והוציאו את עשרת הקבוצות שעשויות לקחת את התואר הביתה.

Virtus.Pro - אחת מהקבוצות היותר ידועות בקהילה הרוסית, לאחרונה הקבוצה עברה לא מעט שינוים בהרכב והם צריכים לשפר את המשחק שלהם כקבוצה לפני שיצוא בהצהרות נמהרות.

NoA קבוצה בעלת היסטוריה רבה, אך הקבוצה הדנית לא הצליחה להרשים במשחקיה האחרונים ובמידה והקבוצה תמשיך להפגין ביצועים אלה, אנו בספק אם הם יוכלו לנצח את הטורניר.

TR.victory- לא ידועה לנו הרבה על הגיימינג הסיני, כמו כן, לא כמו קבוצות רבות שמשתתפות בטורניר, קבוצה זו חסרת ניסיון באירועים מסוגים אלו, אך אני יודע שהחברה האלה לא יוותרו בקלות.

כשזה מגיע למצב בו או שאתה עולה שלב או יוצא מהטורניר, aim הוא לא האלמנט שישפעה על התוצאה, פה החברה האלה נכשלו, בטורנירים מסוגים אלו אין לך אנשים עם aim גרועה, יש לך שחקנים שמוכנים או שהם לא.

כל מה שנותר הוא לחכות ולראות, מי יודע אולי הקבוצה תהיה סיפור הסינדרלה של eswc ??

alternate aTTax- לקבוצה זו יש הרכב מעולה, אם הם יעבדו על עבודת הצוות שלהם, הם ללא ספק מועמדים ראויים לקחת את התואר אך לא יותר מהמקום השביעי.

Mousesports- Mouz לא הצליחו להרשים בטורניר ה WSVG Louisville , אך מצד שני, הפסד זה גרם להם ללמוד מטעויותיהם לקראת הטורניר הנ"ל, וכולנו יודעים שגם להם יש הרכב חזק וגם להם יש סיכוי גבוה להביא את התואר הביתה, אך אני משאר שלא יותר מהמקום ה שישי.

Meet Your Makers - בהתחשב בעובדה שהם רק צירפו את Naikon לקבוצה, אני לא חושב שהקבוצה התאמנה מספיק לקראת האירוע כדי לקחת מקום טוב יותר מהמקום השישי, מאידך זכיתי לראות את הקבוצה מפתיעה לא מעט פעמים כשהפגינה רוח לחימה יוצאת דופן, ולכן כל מה שנותר הוא לחכות

69N28E- החברה האלה הפגינו ביצועים מעולים בזמן האחרון, ובזמן שאנחנו מדברים הם ממשיכים להפגין את ביצועיהם בטורניר WSVG Louisville ואני באמת חושב שהם יכולים לקחת את הגביע בטורניר זה, אך לצערי אני לא חושב שהם חזקים מספיק כדי לקחת את התואר בפריס.

fnatic - מאז הניצחון בטורניר ה CPL, הקבוצה לא הצליחה להרשים דייה, אך כמו שכולנו יודעים fnatic קבוצה שיכולה לקחת את התואר ולא משנה מה נחשוב ומה נגיד, ולדעתי הם ייקחו את המקום השלשי ב eswc.

Pentagram- אין הרבה מה לומר על הקבוצה,כמו שכולנו יודעים לקבוצה יש הרכב חזק מאוד וסיכוי גבוהה לקחת את התואר הביתה, אך אני מנחשב שהקבוצה תפסיד ל MIBR בגמר.

MIBR- הקבוצה ביצעה לאחרונה לא מעט Boot Camp בסאו פאולו, וגם לאחרונה הם השתתפו בטורניר ה inferno online ב Stockholm,ובעודנו מדברים הם משתתפים בטורניר ה WCG Pan American, אשר מהווה אימונים נוספים לקראת הטורניר.

כפי שניתן לראות הקבוצה לא נחה לרגע, ומתאמנת כל עוד אפשר, והכול כדי לקחת את התואר הביתה, ואני מקווה שהאימונים האלה אכן יבואו לידי ביטוי בטורניר.

לסיכום, כל מה שנותר הוא לחכות ולראות מה יהיה, וצוות vGames מאחל לכל הקבוצות בהצלחה ומבטיח לסקר לכל אורך הטורניר.

לכתבה המקורית באתר HLTV.org לחצו כאן

עוד בקהילת vGames.CS:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:37 04.07.2007 | Seduce Seduce

    אחלה כתבה פלג.

  2. 2

    15:18 04.07.2007 | darkane darkane

    אחלה כתבה

    באמת אחלה כתבה, זה השם שלך קרמר? שם מאוד יפה וסטלן D:

    Seinfeld4dawin

  3. 3

    15:33 04.07.2007 | Liorman Liorman

    קראתי

    אהבתי!:)

    כל הכבוד פלג:P

  4. 4

    16:10 04.07.2007 | required required

    בהצלחה לכל הקבוצות

    mibr take the ESWC!

  5. 5

    20:00 04.07.2007 | mnk mnk

    Pentagram

    PGS לוקחים

  6. 6

    00:25 05.07.2007 | Pandush Pandush

    MIBR שליטה!!!

    אני אומר היא לוקחת
    דווקא הקבוצה עם הAIM תנצח את זה =]

  7. 7

    18:29 05.07.2007 | XSLAID XSLAID

    Begrip

    TP.victory
    לא מכיר
    ולדעתי Begrip.ru
    גם קבוצה שיכולה לקחת
    אבל אני בעד Begrip.swe!

  8. 8

    13:58 07.07.2007 | p4x p4x

    Virtus.pro \ begrip.ru

  9. 9

       | פורסם ע"י