הרשמה

השקט שלפני הסערה, SVR08!

מאת: אורן נתן 18/7/2007

לאחר מספר חודשים שבהם לא הופיעו עדכונים לגבי סדרת משחקי סמקדאון, התקופה האחרונה הסתמנה כשקט אחרון לפני מבול הסרטים והתמונות לו אנחנו זוכים בכל שנה.

בראש ובראשונה החדשות שמעניינות אתכם יותר מכל- מה חדש בגזרת סמקדאון נגד רו.

החדשות הטריות שמגיעות מתערוכת המשחקים הפופולארית E3 (שמגיעה השנה באיחור של חודשיים ובמתכונת שונה מהשנים האחרונות), מציגות את המשחק בגרסת בטא שמכילה מספר מתאבקים. בין הפנים החדשות ניתן לראות את סנדמן (שאושר מספר ימים קודם לכן על ידי IGN), ואת ג'ף הארדי (שלא הופיע בגרסת הבטא לפי מיטב ידעתי, אבל אושר רשמית על ידי IGN).

גף ארדי יופיע במשחק!

הגרסאות שהוצגו בתערוכה היו של ה-WII (הקונסולה החדשה של נינטנדו). לאלו מכם שלא יודעים ה-WII כיום היא הקונסולה הכי נמכרת בהשוואה לפלייסטיישן 3 ולאקס בוקס 360 למרות הנחיתות הטכנולוגית שלה. מה שמיחד את ה-WII זה השלט האינטראקטיבי שלה שנותן לשחקן חווית משחק שונה לחלוטין. השלט מאפשר לשחקן לשלוט למעשה על המתאבק שלו בצורה "מעניינת". לדוגמא אם ברצונכם לבצע עם ג'ון סינה את תנועת ההתלהבות שלו, תרימו את השלט ותעשו את התנועה בעצמכם ואז הדמות תעשה את התנועה במשחק. בנוסף לכך THQ טוענת שגרסת ה-WII תהיה שונה לחלוטין מגרסאות המשחק בפלייסטיישן ובאקס בוקס (מובטחת גם גרסה שונה לחלוטין על מכשיר הנינטנדו די אס). בחברת THQ אפילו "ממליצים" לנו לקנות את שתי הגרסאות (מערכת התעמולה שלהם עובדת שעות נוספות כי זה חזר לפחות בשני ראיונות שראיתי).

אנדטייקר ורנדי אורטון, התרגילים שודרגו!

בסרטון שהופיע באתר GAMESPOT מציג קורי לדסמה המנהל הקריאטיבי של המשחק את גרסת ה-WII של המשחק. בסרטון הוא משחק את ג'ון סינה והיריב שלו משחק את טריפל אייץ'. הסגנון של גרסת ה-WII, לפי מה שהוא אומר יהיה יותר ארקיידי (סגנון יותר מהיר ופחות מחושב). ניתן לראות שמנגנון השליטה האולטימטיבית שהופיע שנה שעברה במשחק מופיע בגרסת ה-WII. בסגנון זה השחקן מרים את יריבו בעזרת השלט ואז מזיז את השלט ובוחר את הנקודה שבו הוא יפיל אותו (בדומה להזזה עם החיצים, פשוט פה מדובר בהזזה פיזית של השלט).

במסיבת העיתונאים לקהל הרחב הציגה THQ, בעזרתן הנדיבה של קנדיס מישל ומישל מקול. קרב בין ג'ון סינה לטריפל אייץ/ (ששוב מופיע עם ריבועים בבטן בצורה שמעלה את החשד שזה התערבות מלמעלה...). הקרב ממש לא מתעלה לרמה כלשהי, וניתן לשמוע גיחוך מהקהל הרב שנוכח באולם. למרות שמדובר בגרסת בטא ניתן לשמוע את השדרים (הקרב התרחש באולם של סמקדאון ולכן משדרים אותו מייקל קול וג'י בי אל). ולמרות שיש בעיות של תיאום בין המהלכים לשדרות שלהם (מאחר וזה גרסת בטא הנושא יכול וצריך להשתפר), ניתן לשמוע שלא יהיה שינוי דרמטי ברמת השדרות במשחק וזה חבל.

הנה הסרטון של מסיבת העיתונאים.

סינה, גירסאת הWII! יש למה לצפות!

כעת נעבור לגרסה שהכי רלוונטית לכם, גרסת הפלייסטיישן 2. הרבה מידע לא נחשף על גרסת הפלייסטיישן 2(מלבד תמונה של ג'ף הארדי). בדומה לשנה שעברה לא מסתמנים הבדלים דרמטיים בין גרסאות הפלייסטיישן 2 לגרסאות הדור הבא (פלייסטיישן 3 ואקס בוקס 360).

 

קרב חדש, EXTRME!

לגרסת הפלייסטיישן 2 טרם הופיעו סרטונים וכך גם לגרסת הפלייסטיישן 3. הגרסה שהוצגה בתערוכת E3, היא גרסת האקס בוקס 360. הדבר הגדול עליו מדברים בTHQ השנה הוא 8 סגנונות הלחימה. כעת התפרסמו פרטים נוספים לגבי השיטה. עקרונית מה שקורה הוא שלכל מתאבק יהיה שני סגנונות לחימה אחד ראשי ואחד משני. כאשר תבחרו את המתאבק אתם תקבעו איזה מהסגנונות אתם רוצים שיהיה ראשי ואיזה משני. לדוגמא לסנדמן יש סגנון לחימה הארדקור שנותן לו יתרון גדול בקרבות הארדקור ובקרבות "אקסטרים" (קרב חדש שמופיע לראשונה במשחק והוא למעשה קרב ECW, במסך הבחירה של הקרב השחקן יוכל לבחור "חבילת" נשקים שתופיע בקרב, החל מכיסאות ועד גיטרות ומחבטי בייסבול עם גדר תיל).

לבובי לאשלי יהיו שני סגנונות, POWERHOUSE ו BRAWLER, לאחר שתבחרו את הסגנון הראשי, אתם תקבלו תרגיל שבלעדי רק לסגנון הלחימה הזה. תוכלו לבצע את התרגיל רק לאחר שצברתם תרגיל סיום ושמרתם אותו. לדוגמא: אם בחרתם בסגנון POWERHOUSE בתור הסגנון הראשי. תוכלו לבצע בלחיצה פשוטה להיכנס ל"אטרף" של 30 שניות ולבצע על היריב שלכם מספר לא מוגבל של תרגילי כוח מבלי להתעייף ובנוסף תוכלו לחסום את כל ניסיונות האחיזה שלו. אם תבחרו את סגנון POWERHOUSE בתור הסגנון המשני שלכם, תוכלו לצאת מכל הצמדה (כל עוד יש לכם תרגיל סיום שמור).

כמו שאתם מבינים זה לא תוספת חדישה לגמרי, כי וארציות של תרגילים כאלה ראינו כבר בעבר. אבל בהחלט יכול להיות שהכללה שלהם תחת סגנון לחימה אחד יביא לשיפור גדול.

תוספת נחמדה אבל לא משמעותית, היא שיפור האינטראקציה עם הקהל. השחקן יוכל השנה לקחת נשקים ושלטים מהקהל מכל פינות האולם, ובנוסף הקהל יוכל להחזיק את היריב שלכם בעוד אתם תתקפו אותו.

שינויים קלים נוספים שיופיעו במשחק הם- יהיה קל יותר לרוץ, לצאת ולהיכנס מהזירה, ולעשות את הפעילויות הבסיסיות. דבר זה נעשה כדי להקל על שחקנים חדשים. שינוי מעניין נוסף הוא אנימציות חדשות שיופיעו. ובהן אנימציה חדשה לתרגיל ה"טומבסטון" של הקברן, ותרגיל ה-RKO של רנדי אורטון. בנוסף הכניסו אפשרות חדשה בדומה למשחקי ספורט אחרים והיא האפשרות לקרב אקראי. לדוגמא בחרתם באפשרות הזאת וקיבלתם קרב אקסטרים, בין הקברן לסינה באולם של רו.

בנוסף לכך נוסף מנגנון תרגילי ההכנעה חדשני, שמאפשר לשחקן לשלוט על התרגיל בעזרת המקשים האנלוגיים. מנגנון זה עדיין לא נראה בסרטים נכון לעכשיו. ובהחלט יהיה מעניין לראות אותו.

שיטת הכנעות חדשה!

בנוגע למצב העונה, כרגע אין פרטים חדשים. ככל הנראה המטרה השנה היא להפוך את המתאבק שלכם לאגדה ושהעונה תמשך מספר שנים. אני מניח שבתקופה הקרובה יתפרסם עוד מידע בנוגע לרשימת המתאבקים במשחק, ושיפורים נוספים במשחק.

בטוח שקהילת WWE בVGAMES, תחכה לכך בקוצר רוח!.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:05 18.07.2007 | toto666 toto666

    איזה קרב זה EXTRME?

    איזה קרב זה EXTRME?

  2. 2

    10:37 19.07.2007 | Artur452 Artur452

    חח אוקי תודה..

    חח אהבתי

  3. 3

    15:31 26.07.2007 | דניאל דניאל (אורח)

    תשובה

    קרב אקסטרים זה קרב בלי חוקים,כמו הארדקור,רק שיש הרבה יותר חפצים,וחפצים משונים כמו דלת של מכונית וכאלה דברים...

  4. 4

       | פורסם ע"י