הרשמה

פני הרוע: פרק שלישי

מפקדת הפייס:
גון סינה ישב בחדר האסטרטגיה, וחשב על תוכנית הפעולה. למרות שישב בחדר קרוב לשעתיים , הצליח סינה לחשוב רק על שני מקומות מרכזיים שפגיעה בהם תהווה פגיעה קשה באחוות ההיל, ואפס תוכניות פעולה.

זיכרונות העבר הטראגיים חזרו שוב ושוב. לפני 10 שנים סינה היה קצין בחיל הנחתים, ותכנן מבצע חשוב. אז כמו היום חבריו הקרובים הם אלו שיצאו למשימה. אבל האם כמו אז, גם המבצע הזה ייכשל נחרצות!? סינה קיווה בשבילו ובשביל אחוות הפייס, שההיסטוריה לא תחזור על עצמה.

בממלכה הרחק מניו יורק:

"יוגין בוא לאכול, ארוחת הצהריים מוכנה", קרא המלך לבנו המאותגר שכלית. 

"לא רוצה", ענה יוגין.

"אני משחק עם הצעצוע שלי", הוסיף.

"שוב הצעצוע המחורבן", צעק המלך.

"באטיסטה לך תביא אותו לארוחה", הורה המלך לשר הצבא שלו ושומר ראשו הבנוי כמו אל יווני.

"אין סיכוי, לא אחרי הפעם האחרונה. שבה הוא כלא אותי בכלוב במשך שעה וחצי" ענה באטיסטה.

"מישהו ביקש ממך לשנות צורה לצורת חתול, בשביל להביא אותו?".

"אם תוך רבע שעה אתה לא חוזר... אני בא לחלץ אותך".ציווה המלך.

"אוף, הכל היה יותר פשוט לפני שהצעצוע הזה הגיע באופן מפתיע לפני שלוש שנים", ענה באטיסטה הזועף והתקדם לחדרו של יוגין.

ה"אמנם" חשב לעצמו המלך גרי. אולי הצעצוע העשוי זהב בעל כוחות הקסם. הוא הסיבה שנמנעה מאיתנו המלחמה הגדולה.


יוגין!

10 שנים לאחור בתוך שטח האויב באפגניסטן:

"חיילים תתכוננו לקבלת המפקד", הכריז בקול סינטו מראלה הידוע בכינויו "חביב הנשים האיטלקי".

גון סינה נכנס לאוהל וחייך. בתוך האוהל ישבו בובי לאשלי "בחור כהה עור וחסון שהזכיר במקצת את מייק טיסון", סינטו מראלה, ולואיס רייס הידוע בכינויו הנוסף "סופר קרייזי" בגלל מזגו החם.

"סינטו אולי מספיק כבר עם השטויות".

"כולנו כאן חברי ילדות, אין צורך ברשמיות" אמר סינה.

"מה שתגיד קציץ", אמר בובי וחיוך עלה על פניו.

"מתחצף הא, אל תשכח מי גידל אוותכם" ענה סינה. בובי לאשלי, גון סינה, סינטו מראלה, וסופר קרייזי היו בני אותו גיל וגדלו יחד באותה השכונה.

מגיל צעיר סינטו עסק בעיקר בכיבוש ליבם של נשים, סופר קרייזי עסק בלהיאבק בכל דבר שזז ובובי לאשלי וסינה עסקו בעיקר בלהתחרות זה בזה.

בגן חובה התחרו מי יבנה מגדל יותר גבוה. בבית ספר התחרו מי ילמד קרוא וכתוב יותר מהר. בחטיבת ביניים התחרו על ליבם של הבנות. בתיכון שניהם פתחו להקות ראפ שהתחרו ראש בראש בטקס סיום השנה. שניהם ידוע ניצחונות גדולים ואכזבות קשות. אך השיא הגיע עם סיום התיכון.

לאשלי וסינה הגשימו את חלומם והתגייסו לחיל הנחתים. לאחר שנה סופר קרייזי וסינטו שוכנעו והצטרפו אליהם. סינה ולאשלי היו חניכיים מצטיינים.  שניהם חלמו להיות קצינים ולפקד על יחידה מבוחרת משלהם.  אך לרוע מזלם, שהגיע זמנם להשתתף בקורס קצינים היה רק מקום אחד בסגל. שניהם אולצו להשתתף במבחנים מפרכים לפני הקורס, במטרה להכריע מי מבניהם מתאים יותר לתפקיד. סינה עבר בנקודה קטנה אך משמעותית את לאשלי וזכה להגשים את חלום חייו. לאשלי לקח את ההפסד קשה ובמשך חודש ימים הסתגר בתוך עצמו.

לאחר שסינה חזר מקורס הקצינים, שאותו סיים בהצלחה. הוא צירף את לאשלי מראלה וסופר קרייזי לצוות שלו שכלל בנוסף אליהם עוד שני לוחמים. הצוות שלהם נחל הצלחות שלא נראו מעולם בשטחי אפגניסטן המאיימים. עד לאותו לילה מקולל.

סופר קרייזי! סינטו מראלה!

המצב לפני שלוש שניים בממלכה הרחוקה:

הממלכה הדמוקרטית של המלך גרי, חיה בשכנות לממלכה של הדיקטטור האכזר המלך בוקר הראשון.  במשך שנים על גבי שנים שמרו הצדדים על סטאטוס קוו ויחסי שלום שבירים.

עד שלילה אחד חבורה של לוחמים מצבאו של המלך בוקר הראשון, שתו עד שכורה, בזזו ושרפו את הפאב שבשטחיו של המלך גרי. מיותר לציין שכל היושבים בפאב מצאו את מותם באותו היום.

המלך גרי דרש דין מהיר. הוא שלח מברק למלך בוקר, שבו בקשה להעברת הלוחמים הרוצחים לרשותו כדי שיועמדו לדין בבית המשפט שבממלכתו.

המלך בוקר סירב בטענה, שהלוחמים שלו הם לקוחות קבועים בפאבים שבשטחו של המלך גרי, והם מכניסים המון כסף למדינה.

"מעידה אחת היא דבר שולי לעומת הפרנסה שהם מספקים לאוכלוסיה" אמר המלך בוקר. המלך גרי לא עבר על הדברים בשתיקה, והכריז מלחמה על המלך בוקר.

כאות כבוד הוא נתן למלך בוקר ולשר המלחמה שלו אומגה "המפלצת הסמואנית" שבוע להתכונן. באופן פלא לילה לפני המלחמה. כל האזור כוסה ערפל סמיך. בבוקר נדהמו הצבאות לגלות שחומה ענקית הפרידה בין שני הממלכות. אף ממלכה לא רצתה לצאת למשימת התאבדות ולשלוח את חיילה לטפס על החומות הגבוהות. בכך נמנעה המלחמה הגדולה. באותו יום בבוקר מצא יוגין את צעצוע הקסמים המוזהב. צעצוע שיכל להועיל מאוד לאנשים במקום רחוק משם.


המלך בוקר הראשון!

המבצע הגדול באפגניסטן:

ששת הלוחמים עלו על שני המסוקים בחצות. המבצע אמור היה להיות חלק ומהיר. המסוקים ינחיתו את הלוחמים שני ק"מ לפני בסיס האויב האסלאמי. הלוחמים יתקדמו בחשאיות לשער האחורי של הבסיס, במטרה לחדור לבסיס.  ולחטוף את מנהיג הזרוע היבשתית של הטלאבין, דווארי.

באותו הזמן המסוקים ירו פצצות עשן ומרגמה בקדמת הבסיס. כדי למשוך כמה שיותר לוחמי אויב לשער הקדמי. התוכנית פעלה כמתוכנן, 10 דקות לאחר הנחיתה הגיעו ששת הלוחמים לשער האחורי. סינה הודיע בקשר על תחילת המבצע. שני יריות מדויקות של מראלה הורידו את שני השומרים של השער. הלוחמים התקדמו במהירות למבנה בעל שני הקומות, שבו היה אמור להיות דווארי. המסוקים ירו ומשכו את לוחמי הטלאבין לשער הקדמי. לאשלי ושני הלוחמים הנוספים, נשארו בחוץ כדי לאבטח. סינה קרייזי ומראלה פרצו לבית.

הקומה הראשונה הייתה ריקה. הם טיפסו לקומה השנייה, אך גם שם לא הייתה נפש חיה. סופר קרייזי הבחין בקופסה שחורה עם כיתוב "סודי ביותר", בצעד חסר מחשבה הוא פתח את הקופסא.

"לאאאאאאאאאאאא... זה מלכודת" צרח סינה. אך היה מאוחר מדי. פיצוץ אדיר נשמע הקומה השנייה ושלושת הלוחמים עפו מהחלון.

לוחמי הטלאבין חזרו חזרה לכיוון החלק האחורי וירו מטר יריות לכיוונם של לוחמי הנחתים.

סופר קרייזי נפגע קשה מהפיצוץ, מראלה וסינה נפגעו מהיריות.

לאשלי ושני הלוחמים סחבו את שלושת חבריהם במהירות אל מחוץ לבסיס.

המסוקים לקחו אותם במהירות בחזרה לבסיס ולחדר הניתוח.

קרייזי נפח את נשמתו במסוק.

מראלה מת על שולחן הניתוחים.

סינה באורח נס ניצל מפגיעה ישירה.

בזכות שרשרת הראפר שלו, שנהג ללבוש כזכר לימים אחרים.

בובי לאשלי!

חודשים אחרי המבצע הכושל:

סינה הוטס חזרה לארה"ב לבית משפחתו כדי שיוכל להתאושש מהפגיעות הרבות שספג. לאשלי רצה להקים צוות חדש שינקום בלוחמי הזרועה היבשתית של הטליאבן. לאחר שמפקדו סירב לבקשתו.

לאשלי תקף אותו והכה אותו עד שהתעלף.  לאשלי נשפט בבית דין צבאי בעקבות המקרה, ונכנס שנתיים למאסר. לאחר שריצה את עונשו והשתחרר, אסף אותו בחור עם מעיל עור שחור ושרשרת צלב. מאז אותו יום מקולל סינה ולאשלי לא נפגשו. מהפגישה הבאה שלהם, אחד מהם לא ייצא בחיים.

קישור לפרק הקודם כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:43 12.08.2007 | LuZiF3R LuZiF3R

    What Da Hell?

  2. 2

    04:42 13.08.2007 | להיות מפגר כמוך.... להיות מפגר כמוך.... (אורח)

    עילגים וטיפשים כמוך גורמים ל-WWE

    אפס עילג

  3. 3

    20:59 13.08.2007 | t bone t bone

    LuZiF3R ההורים שלך אחים?

    או שסתם נתנו לך מאחור?.

  4. 4

       | פורסם ע"י