הרשמה

אסטרטגיה כאן ובעולם - כרך ראשון

מאת: ליאור חדשיאן, יואש ברק

מלחמות בלי סוף, טורנירי גיבורים והרחבה חדשה לעולם מוכה כיבוש: כל זאת ועוד בגיליון הראשון של עיתון האסטרטגיה

Command and Conquer

Battlecast - לאחר שקהילת Command and Conquer חיכתה בציפייה רבה ל"מהפך" שהיה אמור לבוא ב-7 לאוגוסט, ולבסוף באותו תאריך הוכרז battlecast primetime - פינת טלוויזיה למעריצי C&C.

התוכנית סובבת סביב שני מנחים שיושבים באולפן עמוס במלוא החופן אביזרי C&C. בתוכנית מתארחים בין היתר מפתחי המשחק מטעם EA, מנהלי קהילות מאתר החברה, פרשני משחקים ואפילו קיין ובכבודו ובעצמו יצא מן המחתרת כדי לתת הופעה טלוויזיונית מרשימה!

בפרק הראשון, אפשר לראות שני ניתוחים של משחקים בין 2 שחקנים מעל המקום ה-100, ריאיון עם ג'ו קוקא ן(קיין) ופינת הקהילה עם מנהל הקהילות של EA.

Command and Conquer 3 מקבל הרחבה - ההפתעה הגדולה של הפרק הראשון הייתה ההכרזה על חבילת ההרחבה הראשונה (יהיו עוד!), או בשמה Commandand Conquer 3: Kane's wrath.

ההרחבה תתמקד, כאמור, בקיין: עלייתו, חזרה ממלחמתה טיבריום השנייה לשלישית וכל מה שכרוך בזה. כל צבא בנוסף יקבל מעין "תת-צבא" (מוכר מ-Generals zero hour), כל אותם "תתי-צבאות" יכללו שינויים אסטרטגיים ביחידותף, מה שמחדיר גיוון למשחק. בנוסף, ההרחבה כוללת 24 מפות למשחק רב משתתפים ומשחק תיגר(Skrimish)

כנסו לקהילת Command and Conquer ודברו על ההרחבה בדיון הראשי על ההרחבה!

 

ומה קורה בקהילת האסטרטגיה? הרבה פוקוס הושם בזמן האחרון מצד EA על טיבריום ווארס, אבל אצלנו נותנים יד לכל סוגי שחקני קומנד אנד קונקר, בישביל כך נפתח טורניר ג'נלרס זירו האוור!

לטורניר ייכנסו 6 הזוגות הראשונים שיירשמו, הפרס לזוג המנצח 100 ש"ח.

 

Universe at war

כולנו הוכנו בעצב מר כשחברת המשחקים הגדולה- Westwood נסגרה, אך העצב היה מהול בשמחה מתוקה, כשהחליטו מפתחי החברה שנסגרה, לפתוח את חברת המשחקים petroglyph.

Petroglyph אחראית למשחקים כמו Star wars:Empire at war והרחבתה Forces of corruption. כעת החברה עובדת על המשחק Universe at war, שמדבר על גזע מהחלל עם כוונות להשמיד את כדור הארץ. בו, כמובן, האנושות נלחמת כדי להציל את עורה!

לאחרונה שוחחרו מספר סרטונים על המשחק. בואו לדבר בקהילה אסטרטגיה על הסרטון הקולנועי ששוחרר להורדה, או על שלושת הסרטים מתוך המשחקיות עצמה!

 

Heroes הוא משחק מדהים ורב פוטנציאל, וקהילתו בישראל גדושה בשחקנים. למען אותם שחקנים, החלטנו לפתוח בטורניר הירוס 5! לטורניר ייכנסו 8 שחקנים הראשונים שיירשמו, והזוכה יזכה בחולצת "אני שולת" במתנה.

כמו כן פתחנו דיון ראשי על המשחק הצפוי, World in conflict. אתם מוזמנים להכנס ולשתף חוויות עם שאר חסידי הז'אנר, ובכלל!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י