הרשמה

עונת NGL-ONE 07/08 נפתחת!

עונת המשחקים החדשה של NGL-ONE לשנת 2007/2008 נפתחת עם טורניר חדש, משחקים חזקים, וקבוצות מהטובות בעולם! גל 'sonxty' מזמין אתכם להעביר איתו את העונה בכיף!

מזה כבר הרבה שנים שהאיגוד NGL-ONE מארגן המון טורנירי Online. את השנה החדשה הוא פתח לכבודנו עם עונה מחודשת מרובה במשחקים מהחזקים בעולם. העונה החדשה תכלול את הקבוצות הטובות ביותר בעולם וביניהן fnatic, NoA, SK ועוד. הוספנו כמה מילים על הקבוצות שהולכות לקחת חלק בעונה המדהימה הזו.

fnatic - מוכנה להופעה הראשונה בעונה מול קבוצת yourname, ההפתעה של המוקדמות. למרות שהקבוצה הדנית כבר הראתה לנו שיש לה שחקנים מהטובים בעולם, הפעם היא הפתיעה אותו ובגדול עם הרכש שלה, פטריק 'f0rest'.

SK-gaming - יגיעו ויפתחו את העונה עם משחק ראשון ויחסית קל כנגד קבוצת CMAX.gg.

NoA - לאחר שהביסה את SK-gaming במשחק שנערך ביום שני הזה, נראה כי NoA התאוששה מההפסד הכואב שלה בגמר העונה הקודמת. למשחק הראשון, NoA תפגוש את Meet Your Makers שלמעשה יהיה משחק שיהווה להם יתרון לאחר ש-Meet Your Makers אכזבו בעונה הקודמת.

Mousesports - הוכיחה את עצמה בגמר NGL-ONE הקודם. הקבוצה מתכננת גם בעונה הזו להשאיר סימן. למשחק הראשון הם יכנסו עם תקווה גדולה לפתוח חזק ולנצח את קבוצת theclan.

ALTERNATE aTTaX - העונה האחרונה של NGL-ONE הייתה מאכזבת כלפי הקבוצה כשהיא נכשלה בדרך לגמר ה-LAN לאחר שהפסידה ל-NoA. המשחק הראשון של ALTERNATE aTTaX יערך מול הקבוצה Roccat שהיא למעשה 69N-28E. יהיה משחק חזק מאוד!

Meet Your Makers - אכזבו בעונה הקודמת, מתכוונים לתת את הכל במשחק הראשון שלהם ולפתוח את העונה עם ניצחון מול הקבוצה NoA.

Team Roccat - הקבוצה הזו היא למעשה הקבוצה הידועה בשם 69N-28E. לא מזמן היא עברה לארגון חדש וכבר להוטה לפתוח את העונה החדשה עם ניצחון כנגד קבוצת aTTaX. כשחקן חמישי ואחרון, הקבוצה החליטה להכניס את השחקן סמו 'plastE'.

CMAX.gg - לא הצליחה להרשים אותנו בעונה הקודמת. הקבוצה משתוקקת להוכיח את עצמה מחדשה לאחר החתמתו של השחקן החדש ג'יין 'Kuppi'. כבר במשחק הראשון תיפגש CMAX.gg למשחק קשה מאוד כנגד קבוצת SK-Gaming.

yourname - ההפתעה של מוקדמות העונה, yourname, מתכוונת כבר במשחק הראשון והקשה שלה מול fnatic להראות יכולות חזקות כמו במוקדמות.

theclan - הקבוצה מצפה להצליח בעונה הזאת ככל האפשר בכדי להראות לארגונים השונים כמה ששווה להם לקנות אותם. הקבוצה תעשה הכל בכדי לנצח כבר במשחק הראשון והקשה שלה שיערך מול קבוצת Mousesports.

למי שלא יודע, עונת ה-NGL-ONE תפתח כבר מחר(יום רביעי ה-5.9.07), הכנו לכם טבלה שתראה לכם את מצב הקבוצות לאותו יום. הטבלה תתעדכן עם הזמן. להלן מצב הטבלה נכון להיום.

עוד פרטים על ה-HLTV של המשחקים השונים, על המפות, על סגלי הקבוצות וכל מה שקשור לעונה הקרובה אפשר למצוא בכתבה המקורית שנלקחה מאתר gotfrag. לקישור ישיר לכתבה נא לחצו כאן.

הרבה תודה לגל אשר דיווח לנו על העונה הקרובה. אתם מוזמנים להסתכל יומיום בכתבה מחדש ולהתעדכן במצב הקבוצות נכון לאותו יום.

צוות Vgames.CS מאחל הרבה הצלחה לקבוצות המשתתפות ומאחל לטובה ביותר לנצח!

עוד בקהילת Vgames.CS:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:14 04.09.2007 | Liorman Liorman

    הרבה תודה לגל..

    הישארו מעודכנים בכתבה...
    הטבלה תתעדכן מדי יומיום...
    שיהיה הרבה בהצלחה לקבוצות המשתתפות!

    GL HF :)

  2. 2

    23:33 04.09.2007 | Splintar Splintar

    כתבה מעניינית

    כתבה מעניינית מאוד, ציון : 10.

  3. 3

    23:36 04.09.2007 | impacT impacT

    שיהיה בהצלחה

  4. 4

    23:42 04.09.2007 | mnk mnk

    מלא טעויות

    fnatic משחקים מהעונה הראשונה, והם בטח לא שיקחו במוקדמות נגד yourname כי הם עלו אוטומטית. וf0rest רכש חדש? הוא שם כבר כמעט שנתיים...

    מי כותב תדברים האלה? |:

  5. 5

    23:54 04.09.2007 | Liorman Liorman

    #4...

    היה בלבול, היה אמור להיות כתוב שקבוצת yourname היא ההפתעה של המוקדמות. תוקן!
    לגבי הרכש, בטעות הוסף המילה "חדש". תוקן גם כן!

    :)

  6. 6

       | פורסם ע"י