הרשמה

רואים כפול: Black Ops DS

 מאת: רונן אטיאס

בישולי רוחות

השבוע פורסם טריילר חדש לכותר הפאזלים\הרפתקאות המקורי ל-DS, "גוסט טריק". הסרטון מדגים, בנוסף לקטע הפתיחה המסורתי שמציג רקע עלילתי, גם קטע גיימפליי חדש שמתרחש במטבח.

לא יותר מדי ברור מה הולך שם, אבל אפשר לראות חלק מהיכולות של הבחור המת שלנו, וזה בהחלט נראה מסקרן. גם הגרפיקה נראית יפה וצבעונית למדי, עם אנימציות חינניות שיושבות מצויין על הקונסולה.

גוסט טריק, שהוזכר כבר מספר פעמים בפינה, הוא כותר פאזלים מבית היוצר של סדרת Ace Attorney המשובחת, והוא מספר על אדם בשם סיסל, שמתעורר בלי שום זיכרון ומגלה שהוא מת. כמובן שהסיפור לא נגמר ככה, ויש לו עד זריחת השמש להציל את הנשמה שלו לפני שתאבד לנצח, ואולי להציל עוד כמה אנשים מידיו של רוצחו. זה אולי כותר הדיאס שאני הכי מצפה לו כרגע, ציפייה שאמורה להסתיים בינואר הקרוב.

Darkened Sun

השבוע פורסם טריילר חדש גם לכותר התפקידים Golden Sun: Dark Dawn, שיוצא במהלך השבוע הבא.

הסרטון מציג את משחקיות התפקידים הסטנדרטית של הסדרה (ושל כותרי תפקידים יפניים מסורתיים בכלל), בשילוב עם קטעי פלטפורמה שעושים שימוש בכוחות יסודות (אוויר, מים ואש) מהמשחק. בסך הכול הוא לא נראה כמו משהו מיוחד - גם מבחינה משחקית, שם הוא הוא נראה כמו כל אחד מאחיו לז'אנר, וגם בגרפיקה, שנראית די משעממת יחסית למשחקים כמו "דראגון קווסט". אבל בכל זאת, שני הקודמים בסדרה על ה-GBA זכו לביקורות מעולות, ועם מספיק ליטוש והשקעה בתוכן, גם זה יכול לעשות את זה. בכותר החדש נשחק את ילדי הדמויות מהקודמים, בעלילה שמתרחשת 30 שנה אחרי. איום חדש ניצב בפני העולם, כוחות מוזרים מתחילים להופיע ומאיימים להחריב אותו בלה-בלה.

המלחמה הקטנה

לפני שבוע יצא "בלאק אופס", כבר המשחק הכי נמכר השנה, ובזמן שהרוב התעסקו בגרסאות ה-HD, בשקט בשקט יצאה גם גרסת דיאס. מהטריילר היא נראית לא רעה בכלל, והרבה יותר מגוונת מגולדן איי שיצא לא מזמן. אם אתם מחובבי הז'אנר וניידים, שווה לנסות.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:49 25.11.2010 | asd asd (אורח)

    אין לי ds אבל זה נראה טוב בישביל המנוע הגרפי של הds

  2. 2

    20:11 25.11.2010 | Wain Wain

    הבלק אופס לדיאס לא כזה שוס כמו שנראה בטריילר... יש משחקי פעולה הרבה יותר טובים.

  3. 3

    20:39 25.11.2010 | R-DeifY R-DeifY

    מה הקטע של המטוס ב0:20? S:

  4. 4

    22:38 25.11.2010 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    MEDAL OF HONOR !

  5. 5

    23:11 25.11.2010 | גיורא גיורא (אורח)

    כתבתי במבצעי השבוע אבל עכשיו נראה לי שהיה יותר הגיוני לכתוב את זה כאן p:
    Dealextreme מוכרים DS Lite (refurbished) (אהה מתוקן כאילו) בצבע כחול כהה לחברים בפייסבוק בהנחה של 12% מחר בלבד (יעני יום שישי השחור בארה"ב). יוצא איזה 85 דולר כולל משלוח. אחלה דיל!

  6. 6

       | פורסם ע"י