הרשמה

וורנר ברוס סוגרת רבעון עם נתוני מכירות מרשימים ל-Hogwarts Legacy, ורומזת על משחק סופרמן?

ל-WB היה סיכום רבעון מעניין במיוחד, אז סיכמנו לכם את הסיכום

הקסם חזק עם האחד הזה

חברת Warner Bros לא חוותה את השנים הכי טובות שלה בזמן האחרון, עם מספר כשלונות בתחום סרטי גיבורי העל, מספר משחקים הרבה פחות מוצלחים ממה שציפו ושינוי כמעט כולל בהנהגה בעקבות הרכישה של Discovery שכעת שולטים באולפני הקולנוע האגדיים ובחטיבת המשחקים שלהם. מה שמוביל אותנו לשינוי הקיצוני שהחברה עשתה ברבעון האחרון - עם נתונים מעניינים ואמרות עוד יותר מעניינות על העתיד.

כבר מהביקורת של שיר, היה ברור לנו ש-Hogwarts Legacy עומד להיות הצלחה, אבל לא רק שהמספר הבא השאיר אותנו בהלם, אלא גם את מנכ"ל Discovery דייוויד זאסלב (David Zaslav). המשחק מכר בשלושת החודשים הראשונים שלו בשוק מעל 15 מיליון יחידות והכניס לחברה מעל מיליארד דולר. זאת כמובן מבלי גרסאת הדור הקודם שיצאו ממש אתמול (החמישי במאי). זאסלב כל כך התלהב מההצלחה של המשחק שהמשיך ושיבח את חטיבת הגיימינג של WB, ודיבר על הדרכים בהן החברה מתכוונת לנצל את החטיבה. במרכז הנאום הקצר שלו עמדה דוגמא שהוא נתן על סרט הסופרמן החדש של ג'יימס גאן (James Gunn) - Superman: Legacy. זאסלב אמר ש"אולי בשנים הקרובות נשיק סרט סופרמן, ואנשים יבלו בעולמו גם דרך שווקים אחרים". המשפט הקפיץ מספר של אתרי גיימינג שכבר מיהרו לקבוע שמדובר בהכרזה סמויה על משחק סופרמן חדש שעומדת בקנה אחד עם הגישה הכללית שהכתיב ג'יימס גאן ליקום שלו בהכרזה על הפרוייקטים הראשונים.

בנימה אישית, קשה להתייחס לזה כהכרזה או אפילו רמיזה - אלא יותר לשם הדוגמה בלבד בה השתמש זאסלב כדי להלהיב את קהל המשקיעים בעתיד שצופה לאחים וורנר. כמובן שאני אשמח לטעות. כבר שיחקתם ב-Hogwarts Legacy? חושבים שמשחק סופרמן באמת בדרך? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:59 07.05.2023 | nakiii nakiii

    שום הצלחה לא תחפה על הפלופ ושמו יחידת המתאבדים של רוקסטאדי

  2. 2

    08:23 08.05.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    לגבי הוגגורטס לגאסי שסטודיו אישר שהוא עובד על משחק המשך ואני מת מסקרנות לדעת איך זה הולך לעבוד על הסוויץ

  3. 3

       | פורסם ע"י