הרשמה

המשחק החדש של Star Wars מתרחש בתקופה המעניינת של הסרטים

החלל שבין הסרטים מתמלא

פרטים מעניינים על הרקע של Star wars Outlaws נחשפים

אנחנו יודעים כבר כמה שנים שגם Ubisoft עובדת על משחק Star Wars משלה. המשחק נשמר בסוד הרבה מאוד זמן עד שלאחרונה סוף סוף קיבלנו הצגה ראשונית ממנו בדמות גיימפליי מפורט. עכשיו אנחנו מקבלים פרטים חדשים על המשחק המצופה מבית Ubisoft. בכיר בחברת Lucas Films בשם מאט מרטין (Matt Martin), אישר כי המשחק Star Wars Outlaws ייערך בתקופת הזמן שבין סרטי The Empire Strikes Back ובין Return of the Jedi.

בוידאו שמציג את מאחורי הקלעים של פיתוח המשחק טוען מרטין שהתקופה הזו היא המעניינת ביותר לשחק פורעי חוק הנמצאים בשולי הגלקסיה. בזמן שהגלקסיה עסוקה במורדים, ישנה הזדמנות נהדרת לפורעי החוק והפשע המאורגן להשתלט על על חלקים מהאימפריה. מרטין גם מספר שסינדיקטים של פשע קיימים במשחק עצמו, גם קיימים וגם חדשים. מי שמכיר את משחק התפקידים של מלחמת הכוכבים Edge of the Empire, ימצא הרבה דמיון מקביל. תקופת הזמן היא זהה, והמשחק עוסק בקצה האימפריה ובפורעי החוק שחיים סביבה.

אני אישית שמח מאוד על התקופה הזו כי זה אומר שאולי נזכה לראות הופעות אורח של כוכבי הסרטים המקוריים כמו Darth Vader, או Luke Skywalker ועוד כוכבים מהסרטים שקיימים בתקופה שבין האימפריה מכה שנית לשובו של הג'דיי. בנוסף, הסרטון מציג מקומות ותיקין ומוכרים כמו טטואין, יחד עם עולם חדש השואב השראה מהסוואנה באפריקה. הגיימפליי עצמו משלב התגנבויות וירי כיאה לעולם של גנבים ופורעי חוק. כל זאת מתרחש בעולם פתוח ענק שמאפשר להתנייד ברגל, ברכבים ובחלליות. בדיוק בשל כך, הבחירה ב-Massive Entertainment היא נהדרת מכיוון שהם על אחראיים על כמה משחקים מוצלחים כאלה כמו סדרת משחקי Tom Clancy.

Star Wars Outlaws צפוי לצאת בשנה 2024 לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב כשעד אז אנחנו צפויים לקבל עליו עוד המון חדשות ופרטים חדשים.
מה דעתכם על המשחק מפרטי המידע שקיבלנו עד עכשיו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י