הרשמה

ביקורת: Red Dead Redemption

אח, איזה משחק! המערב הפרוע מעולם לא היה מהנה כל כך...

רוקסטאר חוזרת לז'אנר המערבונים עם Red Dead Redemption, ועושה את זה בענק

אם אתם אוהבים את סדרת GTA ואת הכותר האחרון במיוחד, ובעיקר אם אתם בקטע של מערבונים וקאובויים- בזה מסתיים מסע השיכנועים שלי בשבילכם. לכו קנו את המשחק, אתם לא תתאכזבו לרגע. לספקנים יקח קצת יותר זמן, אבל קשה לי להאמין שהם לא יהנו מהמשחק הזה.

Red Dead Redemption הוא הרבה מעבר למוד של GTA IV עם לוק מערבוני, זהו משחק שונה בהרבה מאוד בחינות. הוא אמנם משתמש בחלק ממכניקות המשחק ואבני הציון של סדרת GTA המוכרת יותר, אך אינו מחקה אותה בשום פנים ואופן.

מדובר בהרפתקת פעולה מלהיבה וקצבית שמתרחשת בתקופה שנחרטה בהיסטוריה והופיעה בסרטי קולנוע אינספור, והמשחק הזה מחזיר אותה לחיים בצורה ראוייה לשבח, עם סטייל, אופי חזק וחריף והמון קלסיקות וקלישאות. היי, מי לא רוצה להציל עלמה במצוקה?

 

הטוב:

  • נראה מדהים
  • מולטיפלייר מצויין ומפוצץ באפשרויות
  • דיבוב ברמה שרק רוקסטאר יודעת לעשות
  • עולם משחק פתוח, חי ודינאמי
הרע:
  • באגים מינוריים
  • התרסק כמה פעמים במהלך מסכי טעינה
  • שליטה מעט בעייתית
והמסקנה:
  • משחק המערבונים הכי טוב שנוצר עד היום. נקודה.


היה היה, בזמן בו לא היו חוקים...

אתם תכנסו לנעליו של ג'ון מרסטון, בלי הרבה שאלות והסברים. ג'ון הוא פורע חוק לשעבר שמנסה כעת לחזור למוטב, על-ידי חיסול חברי כנופייתו הקודמת עבור הממשל הנוכחי- במטרה לזכות בחירותו שלו וחירות בני משפחתו.

אתם יוצאים למסע ההרג, רכובים על גבי הסוס הנאמן שלכם וחמושים מכף רגל ועד ראש בכל מבחר כלי הנשק העתיקים שהמערב הפרוע רק יכול להציע: אקדחים, רובי ציד, שוטגאן ואפילו רובה צלפים ומכונת ירייה עצומה שגורמת הרבה, הרבה נזק.

הסיפור מלא בקלישאות וקלאסיקות מערבונים עד אפס מקום, וחלק מהסצינות של המשחק ירמזו בצורה גסה עד מאוד על סרטים מסויימים שבשמותיהם לא ננקוב, שאכן המשחק אף פעם לא באמת מודה באשמה. אבל, כרגיל אצל רוקסטאר, זה נעשה בחן ועם קריצה.

 


A man and his horse

רוקסטאר שייפו את הרכיבה על סוס לרמות שלא ראינו קודם לכן. לא רק שקל הרבה יותר לשלוט בסוס ותנועתו הרבה יותר חיה מאשר ראינו במשחקים קודמים, הוא באמת מתפקד ככלי עזר בקרבות וככלי תחבורה יעיל ולא נמצא סתם כי "צריך סוסים במשחק מערבון". באמת, אפשר אפילו לראות את השרירים שלו מתכווצים ונמתחים בזמן דהירה.

עם זאת, הסוס שלכם לא חכם במיוחד, ולא ישאר בדיוק איפה שתשאירו אותו, בניגוד למכוניות ב-GTA. הוא ינדוד בחיפוש אחר עשב, ובמקרה ותצטרכו להמלט במהירות- זו בעיה. ברוב הפעמים אמנם הוא יחזור אם תשרקו לו, אבל לפעמים הוא לא יחזור, במיוחד אם תשאירו אותו בקרבת מאגר מים עמוקים, כי כולנו יודעים שסוסים נמשכים למים ולא יודעים לשחות.

בזמן הימלטות תצטרכו לירות ברודפיכם, וזה לא דבר קל לביצוע. המשחק סובל מאותן בעיות שליטה וכיוון כמו GTA IV, ואלו מופיעות גם במהלך טיולים רגליים, אך מורגשות יותר מהלך רכיבה. למרות שזה נורא מגניב לירות במישהו רכוב על סוס, ולראות את הגופה שלו נופלת בעוד הסוס ממשיך לדהור לו...

צוד או תהיה ניצוד

בעולם של Red Dead Redemption לא תמצאו הרבה חברים. אנשי חוק ירדפו אתכם לאחר שתעשו שטויות (ואתם תעשו שטויות), חבורות של שודדים ינסו לקחת מכם את כספכם, ציידי ראשים ירדפו אתכם עבור הפרס על ראשכם וחיות פרא יתקפו אתכם כי... הן חיות פרא.

המפגשים האלה רנדומליים ויפתיעו אתכם לרוב, אבל אף פעם לא יימאסו ולא ירבו מעבר למידת הצורך. כמובן שכל אלה יעזרו לכם למלא את הכיסים שלכם ולהצטייד טוב יותר, שכן גם מחיות הפרא תוכלו "להלוות" את עורן (גם מארנבים קטנים ולבנים), פעולה שתמלא את המסך בנתזי דם.

בנוסף, תוכלו לקטוף פרחי בר לשם מכירה או השלמת משימות צדדיות, אבל זה היה יותר מדי גיי בשבילי, אז ויתרתי על התענוג. חוץ מזה, אפשר לירות בדובי גריזלי עם רובה ציד ואז לפשוט את עורם- מי באמת יעדיף לקטוף פרחים?

אתה ואני, בחוץ, עכשיו

בסופו של דבר הכל מסתכם ביריות, ומזה תמצאו בשפע. תוכלו לרוץ ולירות, לרכב ולירות, לזרוק בקבוקי תבערה, להשתמש במכונות יריה ולתפוס אנשים עם לאסו. לכל כלי נשק יש גם מהלך הוצאה להורג אלים במיוחד שיופעל אוטומטית כשתמצאו במרחק מתאים מהאוייב.

מערכת ה-Dead Eye חוזרת גם היא, בסגנון ה-Mark & Execute שראינו במשחק ספלינטר סל האחרון. תוכלו לסמן מספר מטרות בזמן שעולם המשחק יעבור להילוך איטי, ובעת שתשחררו את הכפתור- תפגעו בכולן במהירות ובדיוק. נראה כי תוסף זה הופך את המשחק לקל מדי במקרים מסויימים, אבל יכול להשוות את הכוחות בעת שתעמדו מול מספר גדול של אוייבים.

כמובן שזה לא יהיה מערבון ללא קרבות ראוותניים של 1 על 1 בצהרי היום. גם בקרבות אלה תצטרכו לסמן נקודות לפגיעה לפני שיריבכם יספיק להוציא את האקדח. תוכלו גם לנצח מבלי להרוג את היריב, על-ידי פגיעה ביד המחזיקה את האקדח או ברגלו. קרבות אלה נוצרו רק לשם השעשוע ולא יאתגרו אתכם.

 


משקה ומשחק קלפים, אדוני?

בין קרב אקדחים אחד למשנהו תוכלו לנוח באחד הסלונים, להכנס למשחק פוקר או בלאק ג'ק, הורדות ידיים או רודיאו סוסים. כל אותם מיני-משחקונים יכולים להיות דרך מהנה להרוויח עוד כמה פרוטות וקלים מאוד ללמידה.

כמובן שכיאה למסורת משחקי העולם הפתוח תמצאו המון משימות צדדיות הממלאות עוד כעשרים שעות משחק, בנוסף לעשרים שאותן מספקת העלילה הראשית. הן אולי חוזרות על עצמן במהותן, אך השינוי במיקום, הסיפור המתלווה לכל אחת מהן והשוני בדרכי הביצוע יפרידו אותן זו מזו ולא ימאיסו אותן עליכם, לפחות לא מהר מדי.

אל תדאגו, יש הרבה מה לעשות כאן.

כבוד ותהילה

Red Dead Redemption כולל סוג של מערכת XP במסווה של "תהילה" (Fame), אותה תאספו אט-אט על כל פעולה שתעשו, כך שזה בלתי נמנע להיות ידועים-לכל בסופו של המשחק.

לצד ה"תהילה" תוכלו גם לזכות ב"כבוד", אבל זה כבר תלוי בהחלטות שלכם. במהלך מסעותיכם תכנסו למגוון תרחישים בהם תוכלו לבחור כיצד להתנהג. למשל, תראו חבורה של שודדים חוגגת על קרון לצידי דרך העפר, או שיכור תופס את אחת העלמות בבר ומוציא אותה החוצה על כתפו. תוכלו להתערב לטובת הנפגעים או לטובת הפוגעים, או אפילו להתעלם לחלוטין מהמתרחש.

בחירות אלה ישפיעו על מד הכבוד שלכם ויטו אותו לטוב או לרע. "כבוד" טוב יגרום לאנשי העיר לקבל אתכם במחיאות כפיים ברגע שתרכבו לתוך העיירה, לברך אתכם לשלום ואף לתת לכם הנחות בחנויות העיר. "כבוד" רע יגרום לאנשים לברוח מכם בפחד, להתעלם מעצם קיומכם ואף לסרב לסחור איתכם כלל.

לרכב אל השקיעה

מנוע ה-Euphoria המשופר של GTA מחייה את הדמויות של RDR, וכמובן גורם גם למיתות שלהן להיראות הרבה יותר טוב. לתפוס בחור עם לאסו, לירות לו בברך ואז לקשור אותו לסוס ולהוליך אותו בצליעה בכל העיירה עד שיתמוטט- עכשיו זה מוי כיף !

האנימציות של הדמויות, יחד עם אלו של הסוסים שמשחקים תפקיד לא פחות חשוב, הן מעולות, כיאה לרוקסטאר. הדיבוב גם הוא ברמה אחת מעל כולם, והסנכרון שלו לתנועות השפתיים של הדמויות הוא מדהים, כאילו שהן באמת מדברות.

בנוסף, תשומת הלב לפרטים הכי קטנים תפיל אתכם מהכיסא- אם זה העיצוב של הכרכרות והמבנים, הריהוט, אנשי העיירה שעסוקים בשגרת יומם ועוד רבים.

עם כל אלה, המשחק סובל מהבעיות מהן סובלים כל משחקי העולם הפתוח. אי אפשר לתפוס את כל הבאגים ואי אפשר לצפות את כל תנועות השחקן. עם אלה, באים גם גליצ'ים בתצוגה, למשל כאלה שגורמים לדמויות להיעלם ולהיטען מחדש בקרבת מקום. המשחק גם קפא לי כמה פעמים במסכי טעינה, בין אם היה מותקן על הכונן הקשיח של הקונסולה ובין אם לא.

העיר הזו לא גדולה מספיק בשביל כולנו!

כשיימאס לכם לרצוח ולבזוז לבד, תוכלו להצטרף לאחד ממצבי הרשת אותם מציע המשחק. כמובן שבתור משחק יריות מגוף שלישי תמצאו כאן את כל מצבי המשחק הסטנדרטיים – Deatmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag ועוד.

אבל יש כאן גם מצבים נוספים ומעניינים יותר. במצב "לובי" תוכלו להסתובב בכל המפה עם עוד 15 שחקנים נוספים ולעשות כאוות נפשכם. תוכלו להכנס לקרבות 1 על 1 עם שחקנים אחרים, ליצור כנופיות על מנת להשלים משימות, להלחם בכנופיות יריבות או להשתלט על מוצבים, ובאופן כללי- להשתמש במפה כמגרש המשחקים שלכם.

הבעייה היחידה שנתקלתי בה הייתה עם מערכת ה-Respawn. במידה ותהרגו תופיעו שוב במקרבת מקום, וכנראה תיהרגו שוב מייד לאחר מכן על ידי אותו שחקן. זה יכול לחזור על עצמו בצורה די מעצבנת, עד שיימאס לו להרוג אתכם או שתצליחו להרוג אותו.

בנוסף, רוקסטאר מבטיחה להוסיף תמיכה במצבי Co-Op בחינם ובקרוב, אז יש אפילו עוד תוכן מרובה משתתפים לצפות לו, ויש מצב שהוא יצליח להחזיק את תשומת הלב שלנו לזמן רב יותר מאשר ב- GTA IV.

 


השורה התחתונה

אם עדיין לא הבנתם, Red Dead Redemption הוא משחק ראוי למסורת המפוארת של חברת Rockstar, מלכת משחקי העולם הפתוח, וההשקעה בו והירידה לפרטים מגמדות משחקי פעולה סטנדרטיים. זהו ללא ספק משחק המערבונים הטוב ביותר ששיחקתי בו מעודי, ואחד ממשחקי הפעולה הטובים ביותר בשוק. יש בו די והותר תוכן לשחקן יחיד, הרבה מה לעשות במולטיפלייר ועוד תוכן נוסף שיגיע בעתיד, שיספקו לכם עשרות שעות של הנאה.

אם תמיד רציתם לחיות כמו פורע חוק חופשי ומאושר במערב הפרוע, לבדכם לגמרי, רק עם סוסכם האהוב ואקדחכם האמין לצדכם ובלי שום מחויבויות וכללים שצריך למלא אחריהם, זה המשחק בשבילכם.

(המשחק נבדק בגרסת ה- X360)

משחקיות - מושקעת, מגוונת ומהנה. תאמינו לי שזה לא מסתכם ביריות חסרות אבחנה.
גרפיקה - המנוע אמנם לא מושלם, אבל הפירוט פשוט מדהים, יחסית לגודלו של עולם המשחק.
סאונד ופסקול - דיבוב כמו שרק רוקסטאר יודעת לעשות, פסקול מערבוני אותנטי.
טכני - באגים וגליצ'ים מוזרים פה ושם, אבל זה לעולם אינו מספיק בכדי להרוס את החוויה.
אורך חיים - קמפיין ראשי של כעשרים שעות, פלוס משימות צדדיות ומצבי אונליין שונים.
מולטיפלייר - מצב משחק ייחודי, פלוס כל הסטנדרטיים

 ציון סופי: 95

 

מה חושבים מבקרים אחרים?

GameTrailers- ציון 9.5
IGN - ציון 9.7
Eurogamer - ציון 8
Gamespot - ציון 9.5

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:56 26.05.2010 | olmert olmert

    אני עדיין מחכה שיגיע עליי העותק

  2. 2

    17:03 26.05.2010 | shay_cv shay_cv

    ביקורת מצוינת למשחק מצוין!
    כחובב של סרטי המערב הפרוע המשחק הזה הוא פשוט חובה...
    אני מחכה לו כבר הרבה זמן והוא כבר בדרך אליי

  3. 3

    17:04 26.05.2010 | קובי קובי (אורח)

    האמת ששיחקתי בו שעתיים ופרשתי, הוא היה ממש חרא... אבל אולי אחרי הביקורת הזאת אתן לו עוד צ'אנס.

  4. 4

    17:10 26.05.2010 | itay itay (אורח)

    הורדתם למשחק חצי ציון כי הוא היה עם DRM במחשב לעומת הX360 עכשיו כשמשחק לא מגעיה בכלל למחשב לא הורדתם אף נקודה על זה ואפילו לא הזכרתם את זה בביקרות תארו לעצמכם כמה כיף יהיה לירות במחשב בזמן רכיבה כשלא צריך לסבול את השליטה של הגויסטיק?

  5. 5

    17:15 26.05.2010 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100

    השליטה במשחק הזה גרועה, אם אתה רוצה לירות במישהו תוך כדי רכיבה זה מה שצריך לעשות: ללכת קדימה עם הסטיק השמאלי, הכפתור של הכוונת LT, ריצה עם A, לכוון עם הסטיק הימני וRT. איך לעשות את כל הדברים האלה יחד?

  6. 6

    17:16 26.05.2010 | GDI GDI

    יש לי רק מחשב :((

  7. 7

    17:17 26.05.2010 | yoni__56 yoni__56

    לא יגיע למחשבים?

  8. 8

    17:19 26.05.2010 | ork12 ork12

    אני מקבל אותו עוד כמה ימים, תודה על הביקורת קראתי את הכל עכשיו אני ממש רוצה לשחק (:

  9. 9

    17:29 26.05.2010 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    לקטוף פרחים זה גיי אבל להגיד "מוי כיף" זה ממש עושה אותך גבר... עוד אחד שחש.

  10. 10

    17:36 26.05.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    לשחקני המחשב כנראה תאלצו להמתין חצי שנה כמו שקורה עם כל משחק של רוקסטאר, ונקווה שזה רק חצי שנה לפעמים זה לוקח יותר

  11. 11

    17:40 26.05.2010 | Klayman Klayman

    מהר מאוד ביקרת את המשחק.. יפה.. כנראה חרשת אותו..

  12. 12

    17:57 26.05.2010 | B B (אורח)

    5
    זה מה שקורה כשמנסים להוציא לקונסולות משחק עם מורכבת ברמה של יותר מילד בן 7

  13. 13

    17:59 26.05.2010 | זיו זיו (אורח)

    משחק גרוע ברמות, לא יודע מה אנשים לקחו שהם משבחים אותו.
    רוב המשחק זה ללכת ולכוון פרות וסוסים ליעד שלהם, מה זה החרא הזה? רוצים משימות, רוצים אקשן. אין במשחק הזה כמעט משימות עם אקשן, העיקר אפשר לקנות נשקים.

    קיצר, גרוע

  14. 14

    18:02 26.05.2010 | אכזבה אכזבה (אורח)

    13 צודק.. היה פה פונטציאל למשחק אדיר. יש לו גרפיקה מדהימה, יש לו משחקיות מדהימה... אבל המשימות פשוט משעממות בלי שום אקשן, אחרי 10 שעות בתוך המשחק עדיין לא הבנתי מה הפשר של המשחק הזה.

  15. 15

    18:07 26.05.2010 | שוקי שוקי (אורח)

    ממש לא הולך להגיע למחשבים בקרוב. ולמה? מכיוון שמרבית המבקרים באתר הזה גנבו את GTA IV. אז למה שרוקסטאר יוציאו את המשחק הזה במקביל לקונסולות?

    בקיצור, זו אשמתכם. תזדיינו.

  16. 16

    18:07 26.05.2010 | מעניין מעניין (אורח)

    הוא נראה לי משחק מגניב אבל יש לי מחשב באסה

  17. 17

    18:11 26.05.2010 | שאלה שאלה (אורח)

    איזה פלטפורמה הכי טובה והכי חזקה והכי הרבה משחקים יוצאים לה:

    PS3 או XBOX360 או מחשב? מה הכי כדי לקנות והכי שווה!!?

  18. 18

    18:50 26.05.2010 | d d (אורח)

    משחק מרהיב עם הרבה אקשן ופשוט כיף מכל רגע

  19. 19

    18:56 26.05.2010 | אחד שלא בוכה אחד שלא בוכה (אורח)

    ל5 עזוב שמעתי יש משחק חדש של דורה לווי תשחק בו
    ו13
    נראה לי אתה עדיין תקוע במשימות של ההתחלה עם הפרות
    אחרי שעוברים את ההתחלה משחק קטלני ביותר
    ו14 מה יש לא להבין את הפשר?
    הסיפור ככה וככה תהרוג אותו תתפוס אותו וזהו
    וכל זה קורא במערב הפרוע של המאה ה-20
    עכשיו אתה יכול לשחק בשקט

  20. 20

    19:06 26.05.2010 | ל5 ל5 (אורח)

    ולכן משחקים שצריך לכוון בהם, מיודעים למחשב ולבקר האולטימטיבי לכך: העכבר.

  21. 21

    19:06 26.05.2010 | veet veet

    אני בוכה שהוא לא יוצא למחשב !!!
    אלכס תוסיף בדברים הרעים שהוא לא יצא ל PC
    :|

  22. 22

    19:07 26.05.2010 | *מיועדים *מיועדים (אורח)

    וד"א:
    "אתם תכנסו לעליו של ג'ון מרסטון, בלי הרבה שאלות והסברים"
    אתה בטח מתכוון נעליו.
    ושנית, שרירים אינם נמתחים. הם נמצאים בהרפייה והתכווצות.
    שלישית, אני מקווה שזה יגיע למחשב.

  23. 23

    19:25 26.05.2010 | KIRBY KIRBY

    חבל שאיו לPC ממש ממש חבל

  24. 24

    19:33 26.05.2010 | יואב יואב (אורח)

    משחק נחמד

    85 לדעתי

    תוסיפו למשחק הזה מפלצות ובונקרים תת- קרקעיים ותקבלו את איך ש- FALLOUT 3 היה צריך להראות

  25. 25

    19:36 26.05.2010 | תלונה נזעמת תלונה נזעמת (אורח)

    למה בכל משחק וידאו שאי פעם יצא אף אחד לא יכול לעלות במדרגות כמו שצריך?!

  26. 26

    19:41 26.05.2010 | Aldor Aldor

    25, לא זה רק במנוע החדש והמפגר של GTA, התנועה של הדמויות פשוט מכוערת ומנסה להיות ריאליסטית ודינמית אבל היא סתם יוצרת צורה כאילו זה איזה בובה על חוט שמנסים להוריד אותה במדרגות.

  27. 27

    19:48 26.05.2010 | yyyonii3 yyyonii3

    ווי איך באלי שזה יצא למחשב (אם זה יצא ביכלל...) ):

  28. 28

    19:50 26.05.2010 | Gmrbet Gmrbet

    מסים איתך מילה במילה.

  29. 29

    19:53 26.05.2010 | ל-19 ל-19 (אורח)

    חח במאה ה20?
    המשחק מתרחש במאה ה19

  30. 30

    20:20 26.05.2010 | גולש באתר גולש באתר (אורח)

    אתם יודעים מה יכול ליהיות טוב? משחק על מלחמת העולם הראשונה. משהו בסגנון משחקיות של COD אבל גם שיחדש...

  31. 31

    20:43 26.05.2010 | madraf madraf

    29,המשחק מתרחש בשנת 1900 אז המשחק מתרחש במאה ה 20

  32. 32

    21:14 26.05.2010 | WooD WooD

    נשמע כמו משחק מצויין,
    אנ כבר החלטתי לא לקנות משחקים שאין להם מולטי בכמה חודשים הראשונים עד שלא יורד המחיר (במסתבר שבחו"ל ההיגיון הזה של ירידה במחיר עובד) או שאני מוצא במחיר טוב ביד שניה

  33. 33

    21:15 26.05.2010 | EUROGAME האלה! EUROGAME האלה! (אורח)

    רק יורוגיימר המפגרים האלה נתנו ציון 8. איזה טיפשים!

  34. 34

    21:55 26.05.2010 | Bioe Bioe (אורח)

    פשוט ביזיון שאין את זה למחשב אין לי מה לומר

  35. 35

    22:01 26.05.2010 | Klayman Klayman

    האמת? הרכיבה על הסוס הייתה לי לא נוחה.. לא אהבתי את הצורת שליטה הזאת. אומנם שיחקתי משהו כמו 20-25 דקות, אבל זה לא נוח לי.. אני מעדיף מכוניות.

  36. 36

    22:19 26.05.2010 | VoTeKicK VoTeKicK

    ל3 - תגבש דעה.
    לכול שחקני המחשב - הוא לא יוצא למחשב.
    22 - חכמולוג.
    5 - כנראה שיש לך יכולות מוטוריות של ילד בן 5.

  37. 37

    22:23 26.05.2010 | FoXie FoXie

    פשוט בזיון איך הם מעזים לא לפתח את המשחק למחשב כדי שכל אלה שמורידים יוכלו לשחק בחינם?!

  38. 38

    22:31 26.05.2010 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100

    19 ו12. אני משחק במלא משחקי הרדקור. אבל איך אפשר עם האגודל ללחוץ על A ולכוון עם RS באותו זמן? אני מצליח אכשהוא אבל הם היו צריחים לעשות שהריצה על הסוס זה עם RB

  39. 39

    22:44 26.05.2010 | tomer1114 tomer1114 (אורח)

    17 ימשועמם מה אתה מנסה שוב ליפתוח את הריב חאלס הבנו מי יותר טובה סוני:)

  40. 40

    22:51 26.05.2010 | ©~L-ad~© ©~L-ad~©

    איזה משחק..............
    הוא יוצא גם לPC?
    אחי אני אוהב את הכתיבה שלך D:

  41. 41

    22:51 26.05.2010 | נדב נדב (אורח)

    לכל אלו שלא מבינים כלום
    זה אחד המשחקים של השנה אם לא הטוב ביותר מאפיה 2 והוא אצלי הם המתמודדים של השנה משחק מושקע שלא יצא כבר הרבה זמן עולם פתוח שלא ראינו ולא נראה עוד הרבה זמן ROCKSTAR עשו עבודה מדהימה ולכל חובבי המחשב בואו נבהיר משהו כשתעברו לקונסולות תבינו שכשמתרגלים לג'ויסטיק הוא לא רואה את העכבר ממטר ואני מדבר בתור צלף בבאטלפילד! שלא תגידו שאני לא מכוון!

  42. 42

    22:58 26.05.2010 | עזרה בבקשה !!!!!!!!!!!!!!!!!!11 עזרה בבקשה !!!!!!!!!!!!!!!!!!11 (אורח)

    עזרה בבקשה!!!! אני לא מצליח לרכב על הסוס מהר, זאת אומרת אני מצליח אבל זה לא נוח, הדרך היא ללחוץ על A כל מספר שניות כדי שהסוס לא יתעצבן וזה ממש מעצבן!!!!1 מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהגיד לי אם יש עוד דרך לרכב על הסוס מהר!!!!111 אולי יש איזה משהו שמשאיר את המהירות כמו שהיא בלי ללחוץ מאה פעם על אותו דבר ועוד צריך שהסוס לא יתעצבן(בבקשה שמישהו יעזור לי אני נואש!!!)

  43. 43

    23:08 26.05.2010 | אני תגובה 42 אני תגובה 42 (אורח)

    אני תגובה 42, מישהו יכול לתת לי גם עצות על הרכיבה על סוס ואיך רוכבים

  44. 44

    23:11 26.05.2010 | sss sss (אורח)

    הא...
    איפה הזמנים של HALF LIFE...
    שהייתה לך מפה בגודל אצבע והיה כאוס מוחלט....

  45. 45

    23:18 26.05.2010 | נועם נועם (אורח)

    אח אחחחח
    איזה אחלה מתנת יומולדת רוקסטאר הכינו לי אה?
    וגם אני עכשיו חוקית בגיל שמותר לשחק בזה XD
    17 מה-18.5.2010 :P

  46. 46

    23:28 26.05.2010 | יהודה יהודה (אורח)

    Call of juarez bound in blood יותר טוב. .

  47. 47

    23:39 26.05.2010 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100

    42. אתה לוחץ כמה פעמים על A ואז A ארוך ואז עוד כמה פעמים. ככה

  48. 48

    00:11 27.05.2010 | noor noor (אורח)

    מה פתאום זה אחלה משחק שתדע לך תכנס לטרייליר הרשמי של המולטי פלאיר קטלניייייי

  49. 49

    02:57 27.05.2010 | גדגד;; גדגד;; (אורח)

    כל כך ברור שיצא למחשב עוד מקסימום חצי שנה....

  50. 50

    07:55 27.05.2010 | Daniwood Daniwood

    ווואי נראה משחק קטלני ביותר אהבתי

  51. 51

    10:57 27.05.2010 | on_air on_air

    ניראה אחלה משחק ברור שרק rockstar יכולים לעשות משחק כזה ואם זה יצא למחשב יש מצב שיהיו באגים כמו ב GTA אבל עדיין Red Dead Redemption לא קיבל ציון כמו של GTA IV בגלל ש GTA IV קיבל 10\100 מכול הבחינות

  52. 52

    11:25 27.05.2010 | איל איל (אורח)

    נחמד מאוד. מזכיר לי נשכחות, לפני 6 שנים כתבתי ביקורת על המשחק הקודם בסדרה, במסגרת קפטן אינטרנט:

    http://tinyurl.com/367obkh

    או: http://www.haaretz.co.il/captain/pages/ShArtCaptain.jhtml?contrassID=11

  53. 53

    11:29 27.05.2010 | איל איל (אורח)

    ולמבוגרים שביניכם (אם יש כאלה מעל גיל 30 :-) ), המערבון הראשון ששיחקתי היה בכלל לקומודור:



    Law of the West.

  54. 54

    11:32 27.05.2010 | i i (אורח)

    ביוקורת יפה
    אבל לא יכולתי שלא לשים לב שהקטע של "כבוד ותהילה"
    כמעט לקוח מילה ומילה מגיימס ריידר

  55. 55

    11:42 27.05.2010 | 07U 07U (אורח)

    למה 9 באורך חיים? 20 שעות זה לא מספיק? מתי משחק יקבל 10? כשיהיה לנצח?

    לדעתי מגיע למשחק סינגל שרק העלילה הראשית בו 20 שעות ציון 10, כי אין ספק שעם כל המסביב הוא שווה עוד עשרות שעות.

  56. 56

    12:30 27.05.2010 | סתם מישהו סתם מישהו (אורח)

    מגיע לו 9.5! אפילו יותר מזה
    משחק מצויין והמשפט החזק פה בסיקור הזה וכל כך נכון
    "משחק המערבונים הכי טוב שנוצר עד היום. נקודה."

    אחלה ביקורת, תמשיך ככה.

    חוץ מהשליטה לדעתי בכלל לא מסובכת, ממש נוכה לי
    שמתי לב שכאלה שאין להם ניסיון במשחקים כאלה לרוב מתקשים
    אבל לי היה די קל.

  57. 57

    13:23 27.05.2010 | ל26 ל26 (אורח)

    אני ההוא מתגובה 25, ואני רוצה להגיד שזה לא נכון. בכל משחק אף אחד לא יכול פאקינג לעלות במדרגות!

  58. 58

    14:06 27.05.2010 | on_air on_air

    אז בכללי אתם שונאים את המנוע בגלל המדרגות... אז מה חוץ מזה לי זה בכלל לא מפריע

  59. 59

    16:46 27.05.2010 | ??? ??? (אורח)

    וואו נשמע ממש מצוין!

    אני לא יכול לחכות עד שיהיה לי אותו כבר! XDDDD

    עשיתם לי חשק לשחק בזה כבר זה נשמע ממש מגניב 0_0

  60. 60

    17:32 27.05.2010 | ג'ון מרסטין ג'ון מרסטין (אורח)

    סיימתי את המשחק ואני עדיין בשוק מהסוף...

  61. 61

    17:35 27.05.2010 | ג'ון מרסטין ג'ון מרסטין (אורח)

    רק חבל שהמשחק קצר כל כך
    20 משימות
    ואתם טועים, בסדר יש איזה שלוש משימות שהם להוביל עדר של פרות או סוסים
    אבל בתחלס יש המון משימות גם עם אקשן

  62. 62

    20:20 27.05.2010 | slor slor

    ל-15, הפיראטיות הגדולה למשחקי המחשב תמיד הייתה ותמיד תהיה ואין מה לעשות בנידון לא יפסיקו להוציא למחשב משחקים כי החברות עדיין מרביחות הרבה. אתה טוען שכמעט כולם פה הורידו את המשחק (GTA IV) אני לא יודע לגביי כולם אבל לי יש עותק מקורי ודרך אגב יש לי את כל המשחקים מסדרת GTA מקוריים וקנויים (מלבד המשחק הראשון שלא שיחקתי בו מעולם. חבל שהם מוציאים את המשחקים שלהם הרבה אחרי שהם יוצאים למחשב אבל אין מה לעשות חוץ מלחקות.

  63. 63

    21:46 27.05.2010 | saymonxster saymonxster

    וואי זה כבר יצא!

    אני הולך לקנות את זה מחר על הבוקר!

  64. 64

    22:18 27.05.2010 | DarkRising DarkRising

    קונה על בטוח , אני מחפש עכשיו חבילה זולה של אקסבוקס עם 2 שלטים ורצוי זיכרון (20 ג'יגה מספיק) וחובה ג'אספר .פשוט היה לי פרוץ עם באן ובכלל דגם פאלקון , אז גם אין רשת , גם משעמם כי המשחקים צרובים ואין עניין וגם פחד מטבעת , אבל איכשהוא הצלחתי להשיג 1000 עליו .GTA EFLC ו-RDR ברשימה שלי

  65. 65

    15:47 28.05.2010 | דידי דידי (אורח)

    הכי מצחיק שהמבקר בדק על XBOX 360 כי זאת הקונסולה שהוא יכל להוריד את המשחק חינם ולשחק חחח

  66. 66

    16:58 28.05.2010 | אופק אופק (אורח)

    משחק טוב ניראלי עבל לא הבנתי עם הוא למחשב או לסוני פליישטשן ואם לסוני פליישטשן אז לאיזה 1 2 או 3

  67. 67

    17:19 28.05.2010 | deleted deleted (אורח)

    קניתי את המשחק אתמול והוא ממש כיף :]

  68. 68

    18:23 28.05.2010 | tomer1114 tomer1114

    66? זאת השאלה הכי דפוקה ששאלו פה סוני 1 פייי ענתיקה סוני 2 ממש לא בחומרה לעלות כזה מישחק אז סוני 3 זה המכשיר שיעלה המישחק

  69. 69

    20:21 28.05.2010 | בראל בראל (אורח)

    קניתי אותו אתמול ל XBOX ושיחקת עד 5 בבוקר משחק טוב
    ואיזה איכות

  70. 70

    02:29 29.05.2010 | alon116 alon116

    ניראה טוב

  71. 71

    18:58 29.05.2010 | source144 source144

    אבא שלי קנה לי מחו"ל את המשחק לPS3 אבל אין לי PS3 אז אני מוכר בזול למי שרוצה.. (חדש, היום קיבלתי את המשחק והוא גם לא פתוח).

    לפרטים שלחו מייל ל[email protected] או תקשרו 0542340562

  72. 72

    19:46 29.05.2010 | אלדד אלדד (אורח)

    ל-30 אתה יודע מלחמת העולם הראשונה היא בין המלחמות המשעממות שלא זזו וסתם היו בהם הרבה הרוגים ובגלל זה לא יעשו על חרא כזה משחק כי הוא יהיה משעמם כל כך שאתה לא תבין את מה שאתה בקשתה

  73. 73

    15:56 30.05.2010 | גכשדע גכשדע (אורח)

    נראה לי יותר טוב בקטע של הטוב הרע והמסקנה לשים הטוב הרע והמכוער

  74. 74

    22:05 30.05.2010 | BOOG BOOG

    אחלה משחק סיימתי אותו הרגע
    מי שרוצה ספוילרים שיפנה אליי ^^

  75. 75

    20:59 31.05.2010 | BOOG BOOG

    ל61
    כן גם אני מעוצבן מהסוף העצוב והמייגע הזה :(
    אבל תחלס יש 60 משימות לא עשרים ,_,

  76. 76

    11:54 01.06.2010 | ירון ירון (אורח)

    משחק מצויין,
    איזה הפקה מושקעת ויפה, יש הרבה משימות שמקדמות את העלילה והרבה משימות שאפשר להעביר איתם את הזמן כמו ב GTA
    אהבתי שיש דגש לכל כך הרבה פרטים בגרפיקה, שימו לב כשהדמות הולכת יש אבק שיוצא מהרגליים, והשרירים של הסוס משתנים ככל שהוא רץ יותר מהר,

  77. 77

    18:42 04.06.2010 | אחד שלא יודע אחד שלא יודע (אורח)

    אני לא מבין מה רוצים, 20 שעות לעלילה הראשית זה דבר נהדר. תוסיפו משימות צדדיות, עולם פתוח וכיפי ואת המולטיפלייר הטוב ביותר עד כה לקונסולות החדשות וקיבלתם לפחות 70 שעות משחק. אגב, אין גביעים למשחק הזה? אם כן זה אפילו מוסיף לכם עוד כמה שעות (לא כולל הפרסים של הסושייל קלאב שיש שם שמתעדכן ומביא לכם משימות נוספות כל כמה שבועות).

  78. 78

    20:12 05.07.2010 | דודו דודו (אורח)

    עצוב שהמבקר שיחק בגרסה לא חוקית ב XBOXת חבל, תן סיקורים גם ב PS3

  79. 79

    22:57 04.08.2010 | DeadlyBoy DeadlyBoy

    המשחק לא יצא למחשב אף פעם מכיוון שהוא כבד מדי (באותה מידה אתם יכולים להגיד שסדרת Uncharted תצא למחשב).

  80. 80

    10:20 26.08.2010 | יובל יובל (אורח)

    משחק מעולה... שיחקתי בו אצל חבר, והוא היה פשוט מגניב. אני עדיין מחכה שרוקסטאר יוציאו גירסה גם למחשב. אוי ואבוי להם אם לא. (67% מכלל הגיימרים בעולם הם שחקני מחשב)

  81. 81

    20:33 21.09.2010 | מיכאל מיכאל (אורח)

    המשחק נהדר סיימתי את המשחק מזמן ונכון השלב האחרון במשחק גון נהרג אבל אחר כך אתם משחקים כבנו של גון ובעיר מים שחורים יש משימה בסימן שאלה שקוראים לה לה לזכור את המשפחה שלי

  82. 82

    19:00 17.12.2010 | יוסי יוסי (אורח)

    גאונות! פשוט גאונות!
    זה משחק מרהיב! אתם תתבאסו שאתם רק עזבתם אותו לשנייה ותאמינו לי רוקסטאר מכים שנית במשחק לא מהעולם הזה!
    אתם תכנסו לחוויה אחת הגדולות בחייכם ותאהבו את זה!
    אה ולא כדאי לכם להרוס לעצמכם את הסוף..

  83. 83

    22:37 21.12.2010 | ישו ישו (אורח)

    אבא שלי אלוהים

  84. 84

    15:37 29.01.2011 | גל גל (אורח)

    המישחק מעולה אה ולסוני שלוש יותר טוב!!!

  85. 85

    17:32 27.04.2011 | wraf wraf (אורח)

    משחק חזק! אבל להיות כנה GTA IV היה מוצלח ממנו פי 10000. גרפית. משחקיות. אין ספק שRED DEAD מכניס לGTA IV בתחת. אבל חלק מהמשימות הרגישו ממש משעממות ומיותרות. נו טוב. לא נורא. זה עדיין לא מונע ממנו להיות טוב. אבל היה לו עדיין פוטנציאל להתעלות על IV.

  86. 86

    17:36 27.04.2011 | גשש בלש מגשש כל בחורה גשש בלש מגשש כל בחורה (אורח)

    אישית אני ממש נהנתי מהמשחק הזה. אנשים צודקים ב100 אחוז כשהם אומרים שהיה לו פוטנציאל להיות יותר טוב מGTA IV. אבל אם אתם שואלים אותי אסור לפספס את המשחק הזה במיוחד אם אהבתם את IV.

  87. 87

    21:26 16.07.2017 | תענו אם אתם יודעים תענו אם אתם יודעים (אורח)

    שמע אחי אני חייב אותך סיימתי את המשחק ועכשיו עברתי לג'ק אבל אין משימות מה אני עושה והאמת קצת ביאס אותי שג'ון מת כי עכשיו אין מה לעשות תענה לי מה לישות

  88. 88

       | פורסם ע"י