הרשמה

ביקורת: The Force Unleashed 2

מלחמת הכוכבים: שובם של השכפולים.

       

מפתחת: LucasArts
מפיצה: LucasArts
תאריך יציאה: 26.10.10
פלטפורמות:  Wii, PC, X360, PS3, DS, iPhone, PSP

 מאת: CoreOxide

Star Wars: The Force Unleashed לא היה משחק מדהים. עם זאת, הוא היה משחק מלחמת הכוכבים הנמכר ביותר בהיסטוריה הארוכה של המותג. אולי זה בגלל שהוא בחר בצד האפל; אולי בגלל שהוא אפשר לנו להשתמש ב"כוח" כאילו יודה הוא השוליה ואנחנו המאסטר; אולי בזכות העלילה הסולידית שלו, או שילוב של שלושתם.

מפתחי המשחק הנוכחי הבטיחו הרבה שיפורים, אבל גם Force Unleashed 2 לא מצליח להפעים. הפעם מתחילים כבר סופר-חזקים, כך שהתפתחות הדמות פחות מספקת; המשחק קצר יותר, הסיפור פחות מרשים וגם נגמר באמצע. הדבר היחיד שיש למשחק הזה להציע לגיימרים הוא תוספת של מספר שעות משחק לא מגוונות, עטופות בגראפיקה משופרת. בתור הרחבה הייתי מוכן לקבל את זה - בתור משחק מלא, אין שום דרך.

הטוב:
  • להעיף חיילים חסרי אונים באוויר זה כיף
  • ויזואליות ומנוע פיזיקלי חדשים ומשופרים
  • מהלכי סיום ושילובים בין כוחות ויכולות
הרע:
  • הלחימה בחרב האור עדיין מוגבלת 
  • חסר גיוון או דמיון 
  • קצר וחוזר על עצמו
והקושייה:
  • איך התרגלנו לקבל הרחבות ו-Reskinning כמשחקי המשך?

השכפול

אם לא יצא לכם לשחק במשחק הקודם – הנה מה שאתם צריכים לדעת על מנת להבין את העלילה: סטארקילר, גיבור המשחק, מקריב את עצמו בעודו מנסה לעכב את דארת' ויידר ולתת לכוחות המורדים זמן להימלט מפניו. פתיחת משחק ההמשך מראה לכם איך סטארקילר - או לפחות שכפול שלו - שרד את אותו מפגש לא נעים. ויידר חוזר לאמן את המתמחה האהוב עליו, אם כי בשלב זה עדיין לא ברור האם זהו אותו סטארקילר מהמשחק הקודם, או רק שיבוט שלו. בין כה וכה, סטארקילר לא איבד את זכרונותיו לגמרי, מה שמוביל אותו שוב למרוד בויידר ולברוח.

כך שוב תצדדו בג'די ושוב תנסו לסכל את תוכניותיו של הלורד האפל (לא וולדמורט), כאשר בדרך תהרגו המון חיילי רפובליקה, שוליות סית' ורובוטים מהלכים מסוגים שונים. הדבר האירוני מבחינת השאלה שהעלילה מעלה לגבי זהותו של סטארקילר זה שהמשחק עצמו יכול להיחשב בקלות שיכפול של הכותר הקודם...

  

אור מושחז יותר

מייד עם תחילתו של המשחק כבר תסחררו באוויר חרבות אור ותירו ברקים מקצות אצבעותיכם. זה חלק מהסטייל של המשחק, שמנסה לגרום לכם להרגיש כמו אל מלחמה היישר מההתחלה. חיילי הרגלים הפשוטים ירמסו על ידיכם בהמוניהם, כאשר כל מה שתצטרכו להתמודד איתו זו הדילמה איך להרוג אותם - לדחוף בעזרת ה-Force Push, להניף אותם באוויר בעזרת ה-Grip, לחשמל אותם או אולי לבתרם בעזרת צמד חרבות האור שלכם. וכן, הפעם, בניגוד למשחק הראשון, תוכלו לנתק גפיים מבעליהם החוקיים.

תוכלו גם לשלב בין מספר התקפות. למשל, אם תתקפו בעזרת חרבות האור ואז תפעילו מהר את "מכת הברק"ף סטארקילר יבצע מכה סיבובית עם חרבות אור מחושמלות. בנוסף להתקפות החדשות ולקטיעת האיברים החיונית, גם מערכת הכיוון ובחירת העצמים של "אחיזת הכוח" שופרה. אמנם היא עדיין תינעל מדי פעם על עצמים אותם לא רציתם להרים, או תשלח אותם לכיוון אחר מזה שהתכוונתם עליו – אבל החדשות הטובות הן שתתקלו בהרבה פחות בעיות מסוג זה.

  

הצד האפל

הקרבות עם כל מבחר הכוחות הללו וודאי נשמעים לכם מהנים, והם גם נראים מהנים בסרטוני הדגמה למיניהם, אבל יש להם לא מעט צדדים אפלים, ולא במובן החיובי-אני-אתלוש-לך-את-הראש-ואז-אהפוך-אותו-למאפרה של המושג. קודם כל, השילובים בין ההתקפות מוגבלים עד מאוד. המשחק יודיע לכם בתחילתו על שניים וזהו, ליכולות הלחימה דורשי המיומנות שלכם לא יתווסף דבר. מהלכי הסיום איכזבו אותי גם הם. לכל סוג של אויב יש מהלך סיום יחודי, אבל אחד ויחיד. מאחר ואויבים חוזרים על עצמם שוב ושוב במהלך המשחק, עוד לפני החצי (והמשחק קצר) ימאס לכם לראות את אותה האנימציה חוזרת על עצמה ועוד מאותה זוית מצלמה.

המשחק, כאמור, חסר כל גיוון בנוגע למה שהוא משלח בכם. יש אמנם גיוון מסויים, אם לא במודלים או בדפוסי ההתקפה של האויבים, בהגנות שלהם. למשל, כאלה שחסינים ל"כוח", בעוד אחרים מוגנים מפני התקפה בחרבות אור (זה בכלל מתיישב עם ה-Lore של מלחמת הכוכבים?). במשחק תמצאו חבורות אויבים שחבריהן נהנים מחסינויות שונות, כנראה כדי לגרום לכם לנצל את כל צורות המתקפה, אבל גם זה לא ממש עובד. אף אחד מהמפגשים האלה לא היה מספק דיו, לא יצאתי מאף התקלות בהרגשת "וואו, מרחתי אותם על התיקרה! איזה מגניב וחזק אני!", זאת לאור העובדה שהמשחק דואג כל הזמן להזכיר לכם כמה אתם רבי עוצמה ביחס לסביבה.

   

אפילו קרבות הבוסים, שבשום פנים ואופן לא ניסו להיות God of War 3 (שקר גס), לא היו מאתגרים או יצירתיים. תצטרכו להתחמק מכמה מתקפות שיחזרו על עצמן, לבצע מהלך מהיר, ללחוץ על כמה כפתורים בסדר מסויים וחוזר חלילה. בפרוצדורה זו תמשיכו עד שאותו בוס ימות, או עד שימאס לכם ותכבו את המשחק.

 

סלעים כחלוקי נחל

אותם אויבים שחוזרים על עצמם יספקו לכם מידה של שעשוע כשתעיפו אותם באוויר ותשברו עליהם חפצים בשילוב של הכוח ומנוע הפיזיקה של המשחק. כל הדברים המתעופפים ינועו בעזרת מנוע ה-Euphoria, שהופיע גם ב-GTA IV. לא שיא הטכנולוגיה, אבל עדיין מגניב. מקומות שבהם הוא מפשל - כמו סלעים עצומים שמנתרים מהאדמה ככדורי חוף - קצת הורסים את תחושת המציאות והמסה.

המשחק נראה טוב, הרבה יותר טוב מקודמו ברוב ההיבטים. ההנפשות של סטארקילר נהדרות, אבל לשם איזון, הבעות הפנים לא מוצלחות. האפקטים של הכוחות המיוחדים מצויינים, אבל השתקפויות וצללים כמעט ולא קיימים במשחק. סרטוני המעבר סינמטיים ומלאי אקשן – אבל עיצוב השלבים גרוע ולא תמיד תדעו לאן ללכת או איך להגיע לשם, וזה עוד בלי להזכיר את העובדה שיש רק שלוש סביבות משחק עיקריות. בנוסף, למרות שיש משחקים הרבה יותר מפורטים ויזואלית, הוא עדיין מצליח לקרטע בקטעים עמוסי התרחשויות.

 

המשחק גם סובל ממקרה חמור של קריעת מסך – אפקט ויזואלי מטריד במיוחד שבו שני חצאי התמונה לא לגמרי מתחברים עקב קצב עדכון מסך נמוך. וכמובן, איך אוכל לשכוח את הבאג שגרם לי להתחיל שלב מסויים במשחק ארבע פעמים? בסופו של דבר הוא נעלם מעצמו. אכן, מקום מסתורי הוא היקום.

השורה התחתונה

The Force Unleashed 2 לא מכיל מספיק שיפורים או תוכן חדש כדי להצדיק תג מחיר של כותר חדש. כל הדברים שלא עבדו במשחק הקודם פשוט הוצאו ממנו - והפכו את המשחק לרדוד יותר. השיפורים הברורים היחידים הם בגרפיקה ובדיוק השליטה - אבל זה לא מספיק כשהמשחק קצר, מונוטוני, ואפילו העלילה פחות מרשימה מזו של הפעם הראשונה. דרך אגב, להשוות תוצאות ברשת שהושגו במצב משחק לשחקן יחיד לא נחשב "מצב אונליין". קחו את זה לתשומת ליבכם, LucasArts היקרים.
 

 6 

 משחקיות - ממצה את עצמה תוך חצי שעה על השעון.

 8 

גרפיקה - שיפור ניכר מהמשחק הקודם, אבל ראיתי כבר יפים יותר.

 

סאונד ופסקול - המוזיקה הסטנדרטית של העולם, חרבות אור מגניבות, הדיבוב לא תמיד קולע למקור.

 5 

טכני - קריעות מסך, נפילות בקצב הרענון, באגים מעצבנים שלא נותנים לכם להתקדם במשחק.

 6

אורך חיים - קמפיין קצר וליניארי, ללא סיבה משכנעת למשחק נוסף וללא מצבי משחק נוספים.
  מולטיפלייר - ללא.

 

ציון סופי60

- הציון הממוצע של המשחק ברשת: 63

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:00 07.11.2010 | בה בה (אורח)

    ושוב אני שואל, איך התדרדרנו, שפעם הביקורות היו 2-3 עמודים ועכשיו הן 4-5 פיסקאות...

  2. 2

    19:01 07.11.2010 | ^^ ^^ (אורח)

    יום נפלא יום נפלא לבאולינג

  3. 3

    19:05 07.11.2010 | ראשון ראשון (אורח)

    איזה אכזבה, הייתי בטוח שזה הולך להיות משחק השנה

  4. 4

    19:17 07.11.2010 | :( :( (אורח)

    אני כבר תיכננתי על המשחק עכשיו אני עומד להיתרחק ממנו כמה שאפשר

  5. 5

    19:19 07.11.2010 | סמואל סמי סמואל סמי

    יהיה באמת משמח אם תרחיבו טיפלה את הביקורות באתר.(; בלי לחץ בלי לחץ

  6. 6

    19:20 07.11.2010 | אמא שלי היא חתול אמא שלי היא חתול (אורח)

    אמא שלי היא חתול.

  7. 7

    19:22 07.11.2010 | שי ירדני שי ירדני

    6- מיץ קיפודים

  8. 8

    19:28 07.11.2010 | ... ... (אורח)

    אני בלי טיטול

  9. 9

    19:29 07.11.2010 | סמואל סמי סמואל סמי

    אודי הצעה קטנה שחשבתי עליה זה עתה.. הציונים שלכם לרוב די נמוכים בגלל שאתם מיתייחסים עליהם כגיימרים סקפטיים שכבר ראו הכול.. אולי להכניס ציון נוסף אשר יהיה לגימריים חובבים? 

  10. 10

    19:33 07.11.2010 | Crank132 Crank132

    ביקורות באתר פה מזה מעפנות זה דווקא אחלה משחק כיפי ומי שרשם את הביקורת בטח קוראים לו עמית רומם

  11. 11

    19:47 07.11.2010 | ori96 ori96

    הביקורות באתר ניהיו ממש קצרות אתם כותבים פיסקא על כל נושא וגורמים לאנשים לא להאמין לכם או להאמין לכם למרות שזה לא נכון..
    קניתי את MOH אחרי הביקורת שלכם ואני חייב להגיד שמה שכתבת שם זה שקר גס..
    משחק אדיר גראפיקה מעולה ובמולטיפלייר הפיצוצים נראים מעולה (:
    כמובן שאם היית כותב יותר משתי שורות על המולטיפלייר שאומרות:
    הפיצוצים לא נראים טוב יש סיכוי שהייתי מיתייחס לביקורות שלך מעבר לעוד משהו לצחוק עליו בצורה צינית כיפית..
    אני מעדיף לקרוא ביקורות באנגלית מעבר לזה שזה משפר אנגלית לפחות בגיימספוט הם כותבים קצת יותר מהפיצוצים לא נראים טוב ונתקלתי בקיר בלתי נראה בביקורת על משחק שמתחרה בCOD..

  12. 12

    19:47 07.11.2010 | fhtagn Praise the fhtagn Praise the (אורח)

    Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn Praise the

  13. 13

    20:10 07.11.2010 | יובל יובל (אורח)

    יש לי שאלה אמיתית אליכם ויגיימס, בבקשה תקחו אותה ברצינות כי אני רציני לגמרי. (אגב, ההודעה הזאת לא מיוחסת ספציפית לביקורת הזאת אלא באופן כללי לכל הביקורות מהחודשים האחרונים)
    למה אתם עושים את הביקורות האלה? מצד אחד מדובר בביקורות לא ממש מושקעות, ואתם לא יכולים להגיד שאני ועה כי מדובר בביקורות מאוד קצרות שמסקרות רק את הפרטים ה"יבשים" של המשחק בצורה שטחית וטכנית. מצד שני גם אפילו אין לכם סוג של דברים שאתם מנסים להגיד בביקורות האלה שלכם מכיוון שכל (ואני מדגיש שוב - כל) הביקורות שלכם תואמות בצורה מדויקת להפליא את הציון הממוצע של האתרים הגדולים ונראה שאנשים בויגיימס הם כמו רובוטים שרואים ביקורת "אמיתית" ומחליטים על פיה מה הערך של המשחק. (יש אפילו ביקורות שאני מזהה משפטים מדויקים שממש הועתקו מכל מיני ביקורות של אתרים גדולים, זה ממש לא מקצועי).
    לסיכום אני מקווה שתיקחו את זה כביקורת בונה על מנת שתישתפרו, כי כרגע האמת היא שהביקורות שלכם לא מקוריות, לא מקצועיות והכי חשוב פשוט לא טובות.

    בהצלחה בהמשך...

  14. 14

    20:11 07.11.2010 | ET2k ET2k

    שיחקתי בדמו ואני חושב שפשוט יש לדמות יותר מדי כוח על ההתחלה. התחושה היא שהדמו סיפק לי הרבה יותר ממה שהוא היה אמור כי אפשר כבר לראות מהן כל היכולות והן רק משתפרות עם הזמן (בסוף השלב כבר מקבלים מספיק ניסיון בשביל זה). חוץ מזה, גם שם אפשר לראות כמה המשחק לינארי וזה ממש נותן תחושה של עכבר במבוך, רק כשהמצלמה מתהפכת או משהו זה קצת יותר טוב.

  15. 15

    20:12 07.11.2010 |  (אורח)

    אלה לא חיילי הרפובליקה אלא האימפריה
    וגם אני חיכיתי למשחק הזה והתאכזבתי מאוד

  16. 16

    20:15 07.11.2010 | dolphy dolphy (אורח)

    תודו בזה... הם פשוט לא יודעים לעשות משחקים. זה היה נראה כל כך מבטיח בהתחלה אבל מסתבר שהז משחק עלוב של 5 שעות עם שיפור רק בגרפיקה ועם העלילה הכי עלובה שיש!

  17. 17

    20:24 07.11.2010 | Remember Remember

    מגיע לזה קצת.. אבל קצת יותר מ60

  18. 18

    20:39 07.11.2010 | Idankri Idankri

    הביקורות פה ירדו ברמה שלהם... אבל בצורה קשה.. הביקורות קצרות ושטחיות, ומציגות עובדות יבשות שלפי מה שהבנתי לא לגמרי נכונות - כלומר, אם נגיד המחשב שלך לא מריץ את המשחק אל דרישות אופטימליות זה קצת לא נכון להגיד שבמשחק יש בעיות טכניות.. לדוגמא הביקורת על MOH היא ביקורת לא נכונה ובטכני הוא עובד סבבה. חבל..

  19. 19

    20:44 07.11.2010 | * * (אורח)

    היה ברור לי מההתחלה שהמשחק יהיה גרוע, לא החזקתי ממנו בכלל.

  20. 20

    20:52 07.11.2010 | * * (אורח)

    זה מזכיר משחקים שיצאו לפני חמש שנים לאקס בוקס ולפלייסטיישן 2...

  21. 21

    21:10 07.11.2010 | RG RG (אורח)

    משום מה אני דווקא אוהב את הציניות שבביקורת.

  22. 22

    21:33 07.11.2010 | אציו אציו (אורח)

    אההה!!!! איך ביקורות ומפתחי משחקים נפלו להם, 21- לא כולנו אוהבים לראות ביקורות גרועות. למשל אני לא ירצה לראות עוד משחק call of duty נופל לו.

  23. 23

    21:54 07.11.2010 | שגיא שגיא (אורח)

    אני הומו

  24. 24

    22:11 07.11.2010 | yosi2148 yosi2148

    גרפיקה פשוט יוצא מהכלל ,סיפור נהדר, משחק 10.

  25. 25

    22:13 07.11.2010 | אציו אציו (אורח)

    24- אתה פאן בוי של מלחמת הכוכבים זה בסדר. אבל להבדיל בין משחקים טובים לרעים זה כבר לא שייך לפה.

  26. 26

    22:46 07.11.2010 | אעע אעע (אורח)

    חצי שעה על השעון- ציון 6?
    פחחחחחחח עלובים אתם

  27. 27

    22:47 07.11.2010 | קישקשתא קישקשתא (אורח)

    תרדו מוויגימס הביקורות בסדר גמור נודניקים.

    חוץ מזה זה לא שהם בודקים מה אתם כותבים פה.

  28. 28

    23:28 07.11.2010 | 6 6 (אורח)

    אם אתם לא משחקים בגלל מה שביקורת אומרת לכם?
    אתם כנראה לא יודעים להחליט מה לעשות עם עצמכם בעתיד שלכם אפילו.

  29. 29

    00:13 08.11.2010 | רועי רועי (אורח)

    18- יש פשוט משחקים שמשחררים אותם ככה, עם באגים ועם מלא בעיות טכניות... וחברה שמשחררת ככה משחק לשוק מבלי לבדוק את הדברים הכי בסיסיים האלה אז כן זה ירידה משמעותית בציון...
    גם ב- MOH זה היה ככה, גם בקונסולות וגם במחשב.. אין קשר לזה שהמחשב לא עומד בדרישות וכדומה..

  30. 30

    01:22 08.11.2010 | רן רן (אורח)

    המשחקים ההכי טובים בסידרה- ג'דיי נייט 1 2, רובכם עוד לא נולדתם כשהם יצאו..

    אבל אני זוכר שזה אותם בתור הדבר הכי טוב שקרה לי על מחשב. קטעי המעבר היו מוסרטים עם שחקנים אמיתיים, העלילה הייתה מרתקת, הרגשת ממש בתוך עוד פרק בסדרה של הסרטים. אתה מתחיל חלש וחסר אונים, ועוברים כמה שלבים עד שתפגוש "סטורם טרופר" אמיתי, שלא לדבר על חרב אור וכוחות שבוחרים כל שלב.
    גם אז אתה לא מתרוצץ כמו משוגע אלה צריך לדעת מתי להשתמש בה. כל יריה שיורים עליך אתה צריך לחסום במדוייק או שתיפגע.

    כשחושבים על זה הרעיון ב"סטאר וורז" זה לא רק העוצמה של הדמויות, אלא המסע שהן עוברות, ובכל פרק מזכירים שכדי להיות אביר ג'דיי אתה צריך קודם להוכיח את עצמך בתור אדם פשוט.

    בשלבים המאוחרים יותר אתה מוצא את עצמך בחללית עם חרב אור כשעשרות\מאות סטורם טרופרס תוקפים אותך ואתה שוחט אותם גם בזכות המיומנות שלמדת על החרב אור וגם בזכות הכוחות שהרווחת- עכשיו, זה סיפוק!

  31. 31

    08:01 08.11.2010 | Yuvalpapo1 Yuvalpapo1

    משחק טוב... לא יותר מזה...

  32. 32

    08:47 08.11.2010 | WARFOX89 WARFOX89 (אורח)

    פשש וי גיימס התחלתם לקטול משחקים על ימין ועל שמאל !?
    רק COD ראוי לקבל כאן 90 !?

    סליחה אבל אני ממש לא מציע לאף אחד להסתמך על הביקורות של ויי גיימס לפני קניית משחק כלשהו , משחקים טובים מקבלים כאן ציונים נמוכים וההפך.

  33. 33

    10:58 08.11.2010 | nahvu nahvu (אורח)

    ign:
    isn't out of line with Star Wars canon
    פה:
    זה בכלל מתיישב עם ה-Lore של מלחמת הכוכבים
    ign:
    yes, there's dismemberment this time
    פה:
    כן, הפעם, בניגוד למשחק הראשון, תוכלו לנתק גפיים מבעליהם החוקיים
    וגם התמונה כמעט אותו דבר

    http://xbox360.ign.com/articles/113/1130400p1.html

  34. 34

    10:58 08.11.2010 | I.C.E MEN I.C.E MEN

    גמרתי את המשחק הזה כבר מה יש לכם אני נותן 100 מה יש לכם אחד המשחקים!!!

  35. 35

    12:02 08.11.2010 | רקס רקס (אורח)

    אבא שלי כלבה

  36. 36

    12:57 08.11.2010 | predtor predtor (אורח)

    מה אתם מפגרים ציון 60 כאילו אתם יכולים לעשות משחק כזה מגניב: 6 משחקיות - ממצה את עצמה תוך חצי שעה על השעון.
    8 גרפיקה - שיפור ניכר מהמשחק הקודם, אבל ראיתי כבר יפים יותר.
    7 סאונד ופסקול - המוזיקה הסטנדרטית של העולם, חרבות אור מגניבות, הדיבוב לא תמיד קולע למקור.
    5 טכני - קריעות מסך, נפילות בקצב הרענון, באגים מעצבנים שלא נותנים לכם להתקדם במשחק.
    6 אורך חיים - קמפיין קצר וליניארי, ללא סיבה משכנעת למשחק נוסף וללא מצבי משחק נוספים.
    מולטיפלייר - ללא.



    ציון סופי: 60

  37. 37

    14:12 08.11.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    ?!?!?!?!
    מגיע למשחק הזה לא פחות מ-95! המשחק הכי טוב שיצא ברבע האחרון!

  38. 38

    14:13 08.11.2010 | ori96 ori96

    29
    ישלי MOH והמחשב שלי לא מריץ את SWTFU2 ועדין MOH עובד לי חלק פעם אחת לא נתקלתי בבעיה ולא סתם זה אחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי אי פעם אם לא משחק היריות הכי טוב..
    32 מסכים עם כל מילה אני קניתי MOH למרות הביקורת ואני מרוצה וגם לא ראיתי שומדבר ממה שהכתב אמר במיוחד בגלל שזה היסתכם בהפיצוצים לא נראים טוב למרות שהם נראים מעולה..

  39. 39

    15:31 08.11.2010 | yechiam yechiam

    Vgames הידרדרו ברמה מטורפת!
    זה לא כמו שהיה פעם.

  40. 40

    16:57 08.11.2010 | sgdf sgdf (אורח)

    מצחיק שכולכם אנשים דפוקים שמקשיבים לביקורות סוג זין.
    בואו תשחקו במשחק ואז תשפטו!!!
    זה משחק ממש ממש כיף,המשחקיות וגם הגרפיקה טובה אתם סתם קופים מסכננים

  41. 41

    11:19 11.11.2010 | <script>alert(9)</script> <script>alert(9)</script> (אורח)

    alert(9)

  42. 42

    13:20 16.11.2010 | dror114 dror114

    פשוט תתרגמו

  43. 43

    20:52 16.11.2010 | mufc22 mufc22 (אורח)

    תעשו ביקורת ל-SVR 2011 !

  44. 44

    10:42 02.12.2010 | ORHU22 ORHU22 (אורח)

    משחק קול

  45. 45

    12:01 07.12.2010 | של מישהו של מישהו (אורח)

    תקשיבו אני קניתי את המשחק הזה לאקס בוקס לפני שראיתי את הביקורת שלכם ואני חייב להגיד שזה לא נכון זה משחק טוב כיפי ואולי זה לא המשחק לא הכי טוב שיש אבל זה משחק טוב מה שאני מנסה להגיד שלפני שאתם מביאים ביקורת על משחק מסוים תתחשבוגם באלה שכן יכולים להנות מכול המשחק הזה כי אני רואה משחק טוב על פי כמה קרטריונים אחד גרפיקה 2 האויבים 3רמת קושי ו4 האם הוא כיף

  46. 46

    14:54 10.04.2011 | *של משהו *של משהו (אורח)

    זה שלפני צודק

  47. 47

       | פורסם ע"י