הרשמה

קאפקום ארה"ב: ה-PC "חשוב ביותר לחברה"

בראיון שפורסם בפורומים של קאפקום מדבר סמנכ"ל הסניף האמריקאי של החברה, כריסטיאן סוונסון, על חשיבותו ההולכת וגדלה של סקטור ה-PC למפיצה\מפתחת היפנית.

 לאחר שהוא מציין שקאפקום ארה"ב וקאפקום אירופה דוחפות כל הזמן יוזמות PC מול קאפקום יפן, משרדיה הראשיים של החברה, הוא נשאל "מדוע קאפקום יפן לא לוקחת גיימינג PC ברצינות?", ועונה באריכות:

 "הדחיפה ליותר תמיכה ב-PC מובלת בקאפקום על ידי מספר קטן של אנשים, אני ביניהם... מהרגע שנכנסתי לקאפקום, לפני שש שנים, ראיתי ב-PC פלטפורמה חשובה ביותר לחברה, לא רק כדי להגיע לקהל חדש עם המותגים שלנו, אלא בגלל מה ששוק ה-PC מלמד חברה...

להיות חברה בינלאומית משמעו להביא את המשחקים שלך לכל הפלטפורמות. בעודנו מרחיבים את עסקינו בסין, רוסיה, קוריאה וברזיל, ה-PC הולך והופך לחשוב יותר מאחר והוא הפלטפורמה העיקרית בטריטוריות הללו.

... צריך להבין ששוק ה-PC ביפן הוא היסטורית קטן יחסית (למרות שהוא גדל די במהירות בשנים האחרונות, לפחות בכל הקושר לתוכן אונליין), כך שהניסיון האישי של קאפקום יפן עם PC גיימינג הוא די שונה מזה של מפתחים מערביים.

אבל הפרופיל של שוק ה-PC הולך וגדל בקאפקום. גם אני בארה"ב וגם הצוות של קאפקום אירופה ממשיכים לבקש גרסאות PC לכל כותרי קאפקום החדשים. יש לנו בצינור יותר גרסאות PC מאשר אי פעם בעבר (ביניהן Resident Evil: Operation Racoon city, Dead Rising 2: Off the Record ו-Super Street Fighter IV: Arcade Edition). בישיבות שבהן מאשרים פיתוחים, המקביל היפני שלי הוא לרוב הראשון שמבקש מהמפיק גרסת PC. 

אז בעוד אני מבין את עמדתכם ולא מבטיח שוויון מלא מעכשיו בכל הפרוייקטים, מצב העניינים הולך ומשתפר בעבור חובבי משחקי קאפקום שהם שחקני PC".

- מקור: Event Hubs

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:29 01.05.2011 | sdgs sdgs (אורח)

    מאיפה הוא הגיע לזה שקאפקום יפן לא לוקחת גיימינג PC ברצינות? כאילו איך הבנאדם ששאל את השאלה הסיק את זה?

  2. 2

    14:48 01.05.2011 | iGame iGame

    הוא אולי... מכיר אותו?

  3. 3

    17:02 01.05.2011 | Dodge1 Dodge1

    D:

  4. 4

       | פורסם ע"י