הרשמה

האקינקט: זיהוי שפת סימנים

כמה צרפתים השתמשו בקינקט - ללכידת התנועות - וב-Neural Network - כדי להסיק מנתוני התנועה הספציפיים איזה סוג תנועה כללי נעשה - כדי לבנות מערכת שמתרגמת שפת חרשים לטקסט.

השימוש הלא יעודי הנוסף הזה של הקינקט מצטרף לרשימה ארוכה של פונקציות שניתנו למצלמה על ידי מתכנתים שמחוץ לתעשיית המשחקים - כמו מיפוי סביבה, תמיכה בצ'ט תלת-מימדי וירי ברקים מהידיים.

 עכשיו מישהו רק צריך ליצור משחק מעניין בעבורה, והיא תהיה מושלמת.

- מיקרוסופט מתכוונת לשלש את מספר משחקי הקינקט עד סוף השנה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:16 19.05.2011 | ... ... (אורח)

    זה לא יכול לתרגם שפת סימנים בגלל שהרוב מורכב מסימני שכוללים אצבעות

  2. 2

    17:26 19.05.2011 | ududy ududy

    זה לא בהכרח מה שיעצור את הפרוייקט. אני לא מכיר את הסימנים, אבל אם אין מספר תנועות שהדבר היחיד שמבדיל ביניהן הוא תנועות האצבעות, ניתן יהיה להזניח אותן.

  3. 3

    17:52 19.05.2011 | מוזס מוזס (אורח)

    אודי,2 אומר לך שרוב השפה בנויה ככה. אז מה,תזניח את רוב השפה?

    אבל גם על זה יתגברו. יש היום חומר אנושי הרבה יותר טוב מפעם :)

  4. 4

    19:33 19.05.2011 | אלון אלון (אורח)

    חחחחחח הרגת עם השורה האחרונה XDDDDD

  5. 5

    19:52 20.05.2011 | רוי רוי (אורח)

    זהיכול להגיד יותר מטעים ושלום ?

  6. 6

       | פורסם ע"י