הרשמה

שמועות: המשך ל-The World Ends With You

האם אחד המשחקים המקוריים ביותר של Square-Enix יזכה להמשך? כנראה שכן

 לא רק Final Fantasy: חברת המשחקים Square-Enix התחילה לרמוז על המשך מתקרב ל-The World Ends With You, אחד ממשחקי התפקידים היפניים המקוריים והמוצלחים של החברה שיצאו במהלך השנים האחרונות. 

The World Ends With You יצא בשנת 2007 לקונסולת ה-DS הניידת של נינטנדו. במהלך המשחק נכנסו השחקנים לנעליו של נקו סקורבה, נער יפני עם בעיות חברתיות, שמצא את עצמו במרכזו של משחק קטלני: במהלך המשחק נכלאים מספר משתתפים במחוז שיבויה העמוס של טוקיו, הופכים לבלתי נראים לשאר העולם, ומתבקשים לפתור חידות רבות להלחם במפלצות קטלניות כדי לשרוד.

המשחק כלל עלילה סבוכה ומלאת טוויסטים ומערכת לחימה מקורית ומאתגרת. אחרי שנים רבות בהן Sqaure-Enix הוציאה בעיקר משחקים ממוחזרים ומאכזבים בסדרות Final Fantasy ו-Dragon Quest, המשחק הזה תפס בהפתעה הרבה מאוד גיימרים, שכבר וויתרו על ז'אנר ה-JRPG, ומצאו בו תקווה חדשה: משחק מקורי ומגניב, שמנסה (וגם מצליח) לעשות דברים חדשים עם מוסכמות הז'אנר.

למרבה האכזבה, The World Ends With You לא הפך ללהיט גדול. המשחק אמנם לא נחשב לכשלון, אך הוא מוכר בעיקר לחובבי ז'אנר משחקי התפקידים היפניים ה"כבדים", ולא הצליח לפנות למיינסטרים. עם זאת, כעת נראה שב-Sqaure-Enix מוכנים לתת למשחק הזה הזדמנות נוספת.

 

חובבי המשחק הופתעו לגלות את הדמויות הראשיות שבו מופיעות ב-Kingdom Hearts 3D, המשחק החדש בסדרת המשחקים שמפגישה בין דמויות הסרטים של דיסני לבין דמויות המשחקים של Sqaure. אחרי שדמויות המשחק נעלמו ב-2007, ההופעה שלהם במשחק חדש, אפילו כדמויות משנה, גרמו להתרגשות חדשה סביב המשחק, והשמועות לגבי ההמשך החלו להופיע.

לאחרונה סיפק טצויה נומורה, מפיק Kingdom Hearts, רמז נוסף לגבי ההמשך האפשרי. נומורה נשאל האם הוא יכול לספק מידע לגבי עתיד הסדרה הזאת, והתשובה המתחמקת שלו פחות או יותר הסגירה את התשובה האמיתית: "בנוגע ל-The World Ends With You, אני לא יכול להגיד שום דבר בשלב הנוכחי... אבל סביר להניח שמשהו עומד להגיע".

אם יש לכם קונסולת DS, שווה להשיג את המשחק הזה ולשחק בו לקראת ההמשך שאולי מתקרב. מדובר במשחק מצויין, שעדיין מרגיש עדכני ומקורי למרות שעברו כבר חמש שנים מאז שיצא במקור. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:19 22.04.2012 | REDANNY REDANNY (אורח)

    Kingdom Hearts

  2. 2

    22:44 24.04.2012 | BrB BrB (אורח)

    מזה? בליץ'? חחח

  3. 3

       | פורסם ע"י