הרשמה

מריו חדש ל-3DS באוגוסט

נינטנדו חושפת פרטים על המריו הבא, וגם על Animal Crossing, קירבי ועדכון תוכנה ל-3DS

 זה לא Super Mario Bros. 4, זה New Super Mario Bros. 2. נינטנדו קיימה במהלך סוף השבוע אירוע "Nintendo Direct", שהועבר בשידור חי דרך האינטרנט, ובו נחשפו מספר משחקים חדשים שצפויים לצאת לקונסולות השונות של החברה במהלך החודשים הקרובים.

ההכרזה הגדולה והחשובה ביותר היא New Super Mario Bros. 2, משחק מריו חדש ודו-ממדי ל-3DS, עליו נינטנדו כבר רמזה מוקדם יותר בשנת 2011. המשחק צפוי להיות המשך ל-New Super Mario Bros., שיצא לקונסולת ה-DS בשנת 2009, וחזר למקורות הדו-ממדיים של מריו השרברב. מאז יצאה גם גירסת Wii של המשחק הנ"ל, שהפך ביחד עם גירסת ה-DS לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של נינטנדו בכל הקשור למכירות בשנים האחרונות.

New Super Mario Bros. 2 יצא במהלך חודש אוגוסט הקרוב, וככל הנראה יצליח לשמר על קצב המכירות המצויין של הקונסולה של נינטנדו ברחבי העולם. מריו הוא תמיד "הימור בטוח" בשביל נינטנדו, שכן מדובר במותג ידוע מאוד שמצליח למכור מליוני יחידות בכל פעם מחדש. השרברב המשופם כבר הוכיח את עצמו גם על ה-3DS, ושני המשחקים בכיכובו לקונסולה הזאת הם גם המשחקים הכי מצליחים שלה. 

 

חוץ ממריו חדש, נינטנדו הכריזה גם על עוד מספר פרוייקטים מעניינים שצפויים למצוא דרכם לחנויות בחודשים הקרובים. Animal Crossing 3DS, משחק סימולצית החיים החמוד והצבעוני של החברה, צפוי להגיע לשוק היפני במהלך הסתיו הקרוב. Animal Crossing היא לא סדרה ידועה במיוחד במערב - אך ביפן מדובר בלהיט גדול, ועוד מגה-כותר בשביל הקונסולה התלת-ממדית של נינטנדו.

גם קירבי, הכדור הורדרד והרעב, לא נשאר מיותם: בנינטנדו יחגגו בהמשך השנה יום הולדת 20 לדמות המשונה הזאת, ויוציאו לרגל המאורע גרסאות Wii מחודשות של שלל משחקי קירבי מ-20 השנה האחרונות. לא ברור אם המשחקים הנ"ל יצאו כגרסאות דיגיטליות, או שמא נינטנדו מתכוונת לפנק את המעריצים במהדורת אספנים מהודרת כפי שעשתה עם מריו לרגל יום הולדתו ה-25 לפני כשנתיים.

בנוסף לכל אלה, נינטנדו הכריזה על עדכון התוכנה הבא לקונסולת ה-3DS, שישוחרר ברחבי העולם ב-25.4. העדכון החדש יכלול אפשרות לאגד אפליקציות ומשחקים בתיקיות, ואפשרות לדחוף פאצ'ים כדי לתקן באגים במשחקים קיימים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:15 22.04.2012 | Jiddu Jiddu

    ואו איזו הפתעה!
    חשבתי עוד לא ייצאו משחקי מאריו בחיים.

  2. 2

    15:19 22.04.2012 | mro mro (אורח)

    חשבתי שגירסת ה-Wii הייתה המשחק השני בסדרת New Super Mario Bros.
    זה היה משחק המשך לכל דבר (זה לא היה פורט), אז למה הם קוראים למשחק החדש 2 ולא 3 או 3DS. זה לא נראה לי הגיוני.

  3. 3

    22:21 18.05.2012 | ןןכםכעכ ןןכםכעכ (אורח)

    ל2 אין לי מושג

  4. 4

       | פורסם ע"י