הרשמה

פרוייקט ה-HD של סוניק 2 בוטל

הרבה דרמה מאחורי הקלעים של פרוייקט המעריצים הובילה לביטולו. חבל

 אחרי דמו מוצלח והתלהבות כללית, פרוייקט המעריצים ליצירת רימייק HD לסוניק 2 סגר את שעריו: בעמוד הפייסבוק של Sonic 2 HD הודיעו כי בעקבות סכסוך עם המתכנת הראשי של הפרוייקט, החליטה הקבוצה לבטל את פיתוח המשחק העצמאי - והשאירה את מעריצי הקיפוד הכחול של סגה מאוכזבים.

Sonic 2 HD היה פרוייקט שנוצר על ידי מעריצים אדוקים של סוניק, שעדיין מאמינים שהמשחק השני בסדרה, שיצא במקור לקונסולת המגה-דרייב של סגה, הוא הטוב ביותר בהסטוריה שלה. המעריצים החליטו לבנות מחדש את כל המשחק בגרפיקת HD יפהפיה, וזכו לתמיכה רבה ברשת.

כעת מתברר כי גם פרוייקט כזה, שמונע כולו על ידי אהבה, יכול להשתבש בגלל דרמה ופוליטיקה. בהודעה רשמית וארוכה בעמוד הפייסבוק של הפרוייקט, הודיעו החברים כי הם מפסיקים לפתח את המשחק, זאת אחרי שהמתכנת הראשי שלו "גנב" את הקוד של המשחק והפסיק לשתף פעולה עם יתר חברי הקבוצה. גם חברים נוספים בצוות הפיתוח פרשו בשבועות האחרונים כדי להתמקד בקריירה המקצועית שלהם.

 

בעמוד הפייסבוק מאשימים גם את המתכנת הראשי, שמכנה את עצמו LOst, בשלל כשלים טכניים ואחרים שכלל הדמו של הפרוייקט, שיצא לפני מספר שבועות. הכשל המפורסם ביותר בדמו הוא באג שגרם לתוכנות אנטי-וירוס לזהות את הדמו של המשחק כתוכנה זדונית - מה שיצר שמועות לגבי כך שהפרוייקט כולו הוא הונאה שנועדה להכניס למחשבים שלנו וירוסים.

חברי הקבוצה מיהרו להסביר את העניין ולהבהיר שאין שום וירוס, אלא רק טעות בקוד - אך סביר להניח שהנזק כבר נעשה לפרוייקט, ושגיימרים שבנסיבות אחרות היו מורידים את הדמו פשוט וויתרו עליו.

"אנחנו מקווים שקהילת סוניק אחרת תיקח את הלפיד ותמשיך לפתח את החזון שהצגנו לפני שנה בערך - לא רק ליצור רימייק של סוניק 2 אלא גם ליצור תכנים מקוריים חדשים", כתבו חברי הקבוצה בהודעת הפרידה שלהם בפייסבוק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:28 23.04.2012 | באמת חבל... באמת חבל... (אורח)

    אולי הגרפיקה לא "יפייפיה" כמו שארז חושב, אבל היא באמת גרפיקה מוצלחת לפרוייקט מעריצים.
    אני זוכר שהייתה כתבה בה השמצתם את סגה בכך שהיא תובעת אותם או משהו... אתה יכול לשים קישור בכתבה/תגובה? זה יהיה נחמד

  2. 2

    12:44 25.04.2012 | איתמר איתמר (אורח)

    חבל מאוד, נראה כאילו הם עשו עבודה ממש טובה..

  3. 3

    13:05 27.04.2012 | ek355 ek355

    וואו..פרוייקט מעריצים שהתבטל..איזה הפתעה..

  4. 4

       | פורסם ע"י