הרשמה

ה-DLC של מקס פיין

המשחק עוד לא יצא, וברוקסטאר כבר התחילו למכור את חבילות ה-DLC שלו

 ברוקסטאר רוצים שתשקיעו במולטיפלייר של Max Payne 3. אמש חשפה החברה את התוכניות שלה לגבי תמיכת החברה במצב המשחק ההמוני של המשחק, שתכלול לפחות שבע חבילות הרחבה שישוחררו בהדרגה עד חודשי הסתיו.

Max Payne 3 צפוי לצאת בעוד כשבועיים (או חודש אם אתם מעדיפים להמתין לגרסת ה-PC), ולכלול, בנוסף לקמפיין ארוך לשחקן יחיד, גם את מצב המולטיפלייר המושקע והעמוק ביותר בהסטוריה של חברת Rockstar שמפתחת את המשחק. 

אם מחפשים עדות לכמה שברוקסטאר משקיעים במצב ההמוני - "מפת הדרכים" של תכני ה-DLC שהוצגה אתמול בהחלט יכולה להחשב ככזאת. שבע חבילות הרחבה בתקופה של חודשים ספורים בלבד היא כמות משמעותית, שתבטיח לשחקנים חידושים שיגיעו על בסיס קבוע במשך קרוב לחצי שנה.

בין חבילות ההרחבה שחשפה Rockstar ניתן למצוא חבילות מפות ומצבי משחק חדשים לגמרי (אלה יתווספו למשחק במהלך חודשי הקיץ). ברוקסטאר מתכוונים לשחרר את החבילה הראשונה כבר בחודש יוני, ארבע חבילות נוספות בחודשי הקיץ ושתיים אחרונות בחודשי הסתיו. סביר להניח שאם החבילות יוכיחו את עצמן - התמיכה במשחק תמשך גם אחרי שהסתיו יגמר, ואל תוך השנה הבאה.

 

וכמה כל זה יעלה? ברוקסטאר מציעים לגיימרים לרכוש את ה-"Rockstar Pass", שיאפשר גישה לכל חבילות ההורדה שהוכרזו עד היום, במחיר של 30 דולרים. בחברה טוענים שמדובר בהנחה של 35 אחוזים על פני מחיר כל התכנים האלה בנפרד. זהו בהחלט לא מחיר רע לבאנדל של שבע חבילות הרחבה - אך הוא גם אומר שבחברה מקווים שהגיימרים יסכימו להוציא סכום ראשוני של 90 דולרים על המשחק + כל חבילות ההרחבה - שזה בכלל לא זול.

ה-Rockstar Pass זמין לרכישה דיגיטלית כבר עכשיו בחנויות של ה-Xbox Live וה-PSN. כנראה שהגענו סוף סוף לתקופה בה חבילות הרחבה מתחילות להמכר עוד לפני שהמשחק עצמו יוצא לחנויות. תמיד אמרנו שרוקסטאר הם אולפן משחקים חדשני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:04 02.05.2012 | matan1000 matan1000

    כל עוד הסינגל לא נחתך זה סבבה.

  2. 2

    20:35 02.05.2012 | dark5595 dark5595

    המשחק הולך להיות הצלחה מסחררת זה מה שבטוח.
    בנוגע לרעיון ההרחבה אני חושב שזה טיפה מוקדם מדי וצריך לתת למשחק הזה קודם זמן לעשות את שלו.

  3. 3

    22:26 02.05.2012 | חלאס כבר עם DLC חלאס כבר עם DLC (אורח)

    זה פשוט טמטום וסחיטת כסף ממדרגה ראשונה,מה קרה לתמיכה בקהילה? לא פלא שאנשים מורידים משחקים ופורצים אותם,כמה כבר אפשר לשלם על משחק???

    נדירים המשחקים היום שמקבלים עדכונים בלי לשלם 15 או 30 דולר על כול בולשיט שמוסיפים למשחק.

    היום מעדיפים לחתוך תוכן מהמשחק כדי למקסם רווחים ולסחוט את המעריצים של המשחק עד הסוף.

    איפה היו הימים שפאט'צים היו חינם ומשחקים היו נתמכים לפחות שנה או שנתיים מבחינת תוכן חינמי להורדה?

  4. 4

       | פורסם ע"י