הרשמה

דיאבלו 3 ריג'ן פרי

החדשות הטובות: בליזארד לא תחסום איזורית את שרתי Diablo 3. הרעות: השרתים לא יהיו מסונכרנים

 חדשות טובות אם יש לכם חברים רבים מעבר לים: חברת בליזארד הבהירה כי היא לא מתכוונת לחסום איזורית את שרתי המשחר Diablo 3 - מה שאומר שהגיימרים יוכלו לבחור בצורה ידנית לאיזה שרת הם מעוניינים להתחבר, ובכך לשחק גם עם חברים מארצות הברית או אסיה. 

דיאבלו 3 יכלול שלושה "איזורים" שונים אליהם יחולקו השרתים: אמריקה (אזור שיכלול את ארה"ב, קנדה, אמריקה הלטינית, אוסטרליה, ניוזילנד ודרום-מזרח אסיה), אירופה (אזור שיכלול את האיחוד האירופי, מזרח אירופה, רוסיה, אפריקה והמזרח התיכון) ואסיה (איזור שיכלול את דרום קוראה, טאיוון, הונג קונג ומקאו). השחקנים יוחלו "לזפזפ" בין השרתים השונים דרך תפריטי המשחק, ולא יצטרכו לבחור שרת או איזור ספציפי בפעם הראשונה שהם ירצו לשחק.

דיאבלו 3, יש לציין, הוא לא משחק תפקידים המוני - אך עדיין ידרוש חיבור רציף לאינטרנט כדי לשחק בו. למעבר בין השרתים יהיו גם השלכות: השרתים לא צפויים להיות מסונכרנים זה עם זה, כך שכל התקדמות שביצעתם בשרת מסויים תמחק כשתעברו לשרת אחר. בגדול, זה אומר שבכל שרת תצטרכו לדאות לדמויות אחרות ולפתח אותן בנפרד. על כלי הנשק והשלל שתאספו בדרך ישמר רק על השרת בו תבצעו את ההתקדמות, ולא יעבור אתכם הלאה.

כמובן שההתקדמות לא תמחק לעד - אלא רק עד שתחזרו לשרת בו ביצעתם אותה במקור.

 

מקום נוסף שיסגר בפני העוברים בין שרתים הוא בית המכירות הפומביות של המשחק. בבליזארד הבהירו כי המכירות הפומביות שמשתמשות בכסף אמיתי יהיו נכולות רק לשחקנים שנמצאים פיזית באותה טריטוריה בה נמצא השרת.

זה אומר שבשביל לרכוש שריון חדש ויקר תצטרכו להתחבר לשרת האירופאי. סביר להניח שכאן מדובר בעיקר בענייני תשלום וסליקה, ושלבליזארד פשוט יותר לבצע את העסקאות עצמן לפי טריטוריות.

דיאבלו 3 צפוי לצאת בעוד כשבועיים, זאת לאחר המתנה של מעל לעשור מאז יציאת המשחק הקודם בסדרה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:39 02.05.2012 | אדם אדם (אורח)

    המכירות בכסף אמיתי יהיו הדבר שיכשיל את דיאבלו 3.
    מספיק האקר אחד שישכפל חפצים ותראו איזה מפולת זה ייצור.

  2. 2

    12:06 02.05.2012 | א א (אורח)

    שני !

    וואלה 1 צודק - לא חשבתי על זה...

  3. 3

    12:15 02.05.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    נקווה שההגנות של בליזארד יהיו חזקות מספיק

  4. 4

    15:44 02.05.2012 | davidd9 davidd9

    כולם לא להתבלבל להיכנס לאירופה

  5. 5

    16:20 02.05.2012 | dangabbay dangabbay

    1 אתה לא כל כך חכם...
    נראה לך באמת שבליזארד לא יכולים להתגונן מפני האקרים?
    עובדה שWOW רץ כבר כמעט עשור ולא הצליחו לייצר gold או loot יש מאין.

  6. 6

    18:36 02.05.2012 | חחחח חחחח (אורח)

    1 אתה חיי בסרט ממש
    זה לא MAPLESTORY פה (במקרה אצלם כן עשו את זה שבוע שעבר)
    זה BLIZZARD ותאמין לי, הם לא יתנו לזה לקרות וגם אם כן תוך יום הכל חסום
    ונגיד ומצליחים לייצור חפצים - אתה לא חייב לקנות תשחק בזה רגיל כמו שאתה אוהב

  7. 7

    19:43 02.05.2012 | המבואס המבואס (אורח)

    מישהו מוכן להסביר לי למה אני צריך לשלם 60 יורו למשחק שבארה"ב עולה גם ככה יקר 60$?? איך סטים יכולים למכור בסבבה בדולרים ורק EA עם ORIGIN, ו BATTLE.NET של בליזארד מוכרים בכפייה לאנשים ביורו?

    המצב אפילו אבסורדי עד כדי כך שלקנות עותק פיזי (עם קופסא, חוברת אנד שיט) בארץ (דגש בארץ) עולה יותר זול? (אבל עדיין יותר יקרק מארה"ב)

  8. 8

    12:55 03.05.2012 | DrSuS DrSuS

    5 אני לא יודע כמה משחקים של בךיז שחקת בחיים...
    מנסיון אישי יש הרבה גנבת משתמשים, ועוברים שנתיים בערך עד שבליז מתעשתת על עצמה ומוצאת תיקונים ע"י פטצ'ים...
    בדיאבלו 2 עדיין יש שכפולי חפצים, כנ"ל בWOW...

  9. 9

    21:24 04.05.2012 | אני אני (אורח)

    ל-8
    5 צודק, הוא לא דיבר על גנבת משתמשים (שאגב, אלה שנגנב להם החשבון, בדרך כלל אנשים "גאונים" שמאמינים לפרסומי "מאונט חינם" או קונים זהב וכולי)
    הוא דיבר על שכפול חפצים. תופעה שקיימת בדיאבלו 2, נכון, בגלל המודל שלו, של "משחק אופליין" שכל המידע נשמר על המחשב של השחקן.
    ב WOW, וזה גם המודל של דיאבלו 3 (והסיבה לזה שאתה לא תוכל לשחק אופליין), הדמות שלך וחפציה ישמרו על השרת. כדי לשכפל חפצים אתה צריך לפרוץ לדטאבייסים של שרתי המשחק ולשנות את ההגדרות של הדמות שלך שם. משהו שהוא קרוב לבלתי אפשרי (לא בלתי אפשרי, רק קרוב) לביצוע, ועוד יותר בלתי אפשרי להסתרה (אם יקרה, בליזארד יעלו על זה לפני שתספיק למכור את החפץ)
    ב-WOW אין בכלל תופעה של שכפול זהב או חפצים, כל מוכרי הזהב עובדים קשה כדי להשיג אותו, אם בפארמינג או בגניבת חשבונות. (שאגב, אי אפשר לתקן עם פאצ'ים, רק עם כאפה מצלצלת לבן אדם שנתן לחשבון שלו להגנב. הגנה בסיסית על המחשב, authenticator, ולא ליפול לפח של אתרי "דיג" למיניהם. זה כל מה שצריך כדי שהחשבון שלך לא יפרץ. באמת כזה קשה?)

  10. 10

    12:38 06.05.2012 | משה משה (אורח)

    ל-1 - אתה איש קטן וטיפש שחושב בקטן, ראשית זה רעיון גאוני הכסף הזה מכל הבחינות , אתה יכול לקבל החזרים על הזמן שאתה משחק ולא לשרוף אותו לחינם , מקבל החזר על החיים לא חיים שלך שאתה משחק , זה מוסיף עוד אלמנט של כיף , ציפיה , התרגשות!
    שנית זה BLIZZARD, צריך להזכיר לך מי הם? אתה דואג על אבטחה מצדם? טיפש כבר אמרתי ? ( גם אם יהיה 1 כזה ... יתספו אותו כל כך מהר )
    בנוסף מה שאני מקווה שיהיה שגם חפצים שהם לא HIGH END GAME יהיה אפשר למכור ולהרוויח בכל שלב של המשחק - ככה עוד יותר מרגש!
    מציעים לכם להרוויח כסף ועוד יש לך תלונות.. אני לא מבין אותכם.... כן שוב בוא נזכיר
    BLIZZARD

  11. 11

       | פורסם ע"י