הרשמה

League of Legends נלחם בפורנו

הכתובת LeagueOfLegens.co כבר לא מובילה לאתר פורנו

 כוחה של m: חברת המשחקים Riot הצליחה להשתלט על כתובת האינטרנט LeagueOfLegends.co, לאחר שבעבר זו הובילה לאתר פורנו. כעת, יכולה החברה להבטיח לשחקנים שלא יגיעו בטעות לאתר פורנו כשינסו לגשת לאתר של המשחק האהוב עליהם.

תחילתו של הסיפור במכירת שם המתחם LeagueOfLegends.co (שימו לב למחסור באות m בסוף הכתובת) למפעיל אתרים מפוקפק, שהחליט להשתמש בשם המתחם כדי להפנות גולשים תמימים לאתר פורנו. הרעיון היה פשוט: גיימרים שיזינו את הכתובת של המשחק ההמוני הפופולרי אך בטעות ישכחו להקליד את האות האחרונה יופנו לאתר הפורנוגרפי, שם אולי יתפתו לשלם על תכנים שהשתיקה יפה להם, או סתם ידביקו את עצמם, ואת המחשבים שלהם, בוירוסים לא נעימים.

הבעיה: שימוש בסימן מסחרי בכתובות אינטרנט, אפילו אם אלה נקנו כחוק, הוא הפרה של חוקי זכויות יוצרים. חברת Riot, שמפעילה את המשחק הפופולרי, מיהרה לפנות לארגון הקנין הרוחני העולמי, כדי שזה יורה על העברת שם המתחם לבעלותה. עם זאת, בסופו של דבר החברה ככל הנראה הגיע להסדר אחר עם בעל הכתובת, שכן זה העביר אותה לבעלות Riot לפני שהדיון בעניין התחיל.

 

כעת, חסל חסר פורנו: גולשים שילחצו על הלינק כבר לא יראו בחורות ערומות, אלא יגיעו לאתר ריק. לא מן הנמנע שבתקופה הקרובה הכתובת תפנה לאתר הרשמי של המשחק - וכך תמנע מצבים לא נעימים.  

השתלטות על שמות מתחם שדומים לשמות מותגים ידועים היא פרקטיקה ידועה של נוכלי רשת. מספיק שתטעו באות אחת כדי שתגיעו במקרה הטוב לאתר פרסומות, ובמקרה הרע לאתר פורנו או אכסניית וירוסים. לא נעים. 

מקור: kotaku

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:47 20.08.2012 | jo jo (אורח)

    זה הדבר היחיד שאהבתי בכל המשחק הזה.

  2. 2

    15:20 20.08.2012 | יעקב אחי מאיר יעקב אחי מאיר (אורח)

    ברצוני למשגל גברים שחורים בישבן

  3. 3

    17:23 20.08.2012 | :) :) (אורח)

    הלוואי שכל ההומואים שנכנסים לVGAMES ישרפו בגיהנום

  4. 4

    20:22 20.08.2012 | omri 007 omri 007 (אורח)

    העניין עם "יעקב" וחבריו נהיה מטריד מאוד!! !! !! !! !! !!

    הגיע הזמן שרק חברים רשומים באתר יוכלו להגיב!

  5. 5

    01:24 21.08.2012 | winzard winzard

    אכן קרה לי והיה מאוד מעצבן.
    תודה על הפרסום ויגיימס! הייתם צריכים גם לציין שהמשחק יהיה באליפות ישראל ברביעי הקרוב :P
    פרטים כאן: http://lolisrael.co.il

  6. 6

       | פורסם ע"י