הרשמה

נינטנדו חוברת ל-Unity

מנוע המשחקים הרב-תכליתי יגיע גם ל-Wii U

 Unity מגיע ל-Wii U: חברת נינטנדו חתמה על הסכם עם Unity Technologies, יצרנית המנוע הגרפי הרב-תכליתי הנושא את אותו שם. במסגרת העיסקה, תפתח Unity גירסה מותאמת של המנוע לקונסולת ה-Wii U, ונינטנדו תוכל להשתמש בה כדי לייצר משחקים חדשים.

Unity הוא מנוע משחקים שמשומש בעיקר בשוק משחקי הסלולר, למרות שהוא מתפקד לא רע בכלל גם על מחשבים אישיים וקונסולות. לא מדובר במנוע הגרפי הכי מתקדם שם בשוק, והוא לא מתקרב לביצועים של Frostbite או Unreal Engine 4 - אבל הוא עדיין יכול לייצר משחקי Wii U ברמה גרפית סבירה, ובהשקעה יחסית נמוכה של מפתחי המשחקים, שכבר יודעים איך לעבוד איתו. כמו כן, גירסת ה-Wii U של המנוע תוכל להריץ גם עם משחקי Unity קיימים, באם מפתחי ומפיצי המשחקים הנ"ל ירצו בכך.

"הגישה של ניננדו ל-Unity תספק עושר של משחקים ממש מגניבים מהמפתחים של נינטנדו, והתוספת של ה-Wii U תאפשר לקהילת המפתחים הענקית שלנו להראות את היכולות שלהם על אחת מפלטפורמות המשחקים הכי מצופות וחדשניות כיום", אמר מנכ"ל חברת Unity, דיוויד הגלסון.

 

בנינטנדו חתמו על הסכם שיאפשר גם להם להשתמש במנוע ליצירת משחקים, ויהיה מעניין לראות אם בחברת המשחקים היפנית יבחרו להשתמש בו בפיתוח משחקי הדגל הבאים שלהם. עד כה, נינטנדו השתמשה בעיקר במנועים גרפיים שיצרה בעצמה. 

גירסת ה-Wii U של המנוע הגרפי צפוייה להגיע במהלך שנת 2013. קונסולת ה-Wii U עצמה צפוייה להגיע לחנויות המשחקים כבר השנה - במהלך החודשים נובמבר ודצמבר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:58 20.09.2012 | יש יש (אורח)

    יעקב הפסיק לכתוב!!!
    אין יותר יעקב!!!

  2. 2

    12:21 21.09.2012 | h h (אורח)

    עכשיו יש את מוחמד

  3. 3

       | פורסם ע"י