הרשמה

בקרוב: Kingdom Hearts וחצי

בעלי ה-PS3 יוכלו להנות מגירסת HD מחודשת של המשחק הראשון בסדרה - ביחד עם בונוסים נוספים

 מיקי מאוס וחצי: חברת Square-Enix הכריזה על השלב הבא בסדרת משחקי Kingdom Hearts הבלתי נגמרת שלהם - ולמרבה הצער לא מדובר ב-Kingdom Hearts 3, אלא ברימייק. החברה תוציא את Kingdom Hearts HD 1.5 Remix, שיכלול חידושי HD לשניים ממשחקי הסדרה הקלאסיים, ויצא בקרוב לקונסולת הפלייסטיישן 3.

Kingdom Hearts, למי שמשום מה לא מכיר, היא אחת מסדרת המשחקים האהודות ביותר בשנים האחרונות. הרעיון שעומד מאחוריה היא שילוב ביזארי של דמויות סדרת משחקי Final Fantasy עם הדמויות המצויירות של אולפני דיסני (עם שילוב של כמה דמויות חדשות, כמובן). נשמע משונה? ובכן - השילוב הזה דווקא עובד ממש טוב, ומשחקי הסדרה הרבים זכו להצלחה רבה.

הסדרה כוללת שני משחקים מרכזיים, שיצאו בימי קונסולת הפלייסטיישן 2, ועוד שלל משחקים צדדיים שיצאו לשלל קונסולות, בעיקר ניידות - החל מה-Game By Advance, דרך ה-PSP ועד ל-3DS. ב-Square Enix מבטיחים כבר שנים להוציא בשלב כזה או אחר את המשחק המרכזי השלישי בסדרה - אך זה עדיין לא הוכרז רשמית ולא ברור מתי, אם בכלל, הוא יצא לאור. 

 

מה יכלול אוסף ה-HD החדש? ראשית, גירסה מחודשת של המשחק הראשון בסדרה. הגירסה תכלול גרפיקת HD משופרת, וכמו כן תכנים שלא הופיעו במקור ונכללו בגירסת ה-"Final Mix" שיצאה מאוחר יותר ביפן. כמו כן, יכלול הרימייק גירסת HD של משחק נוסף: Kingdom Hearts RE: Chain of Memories - שיצא במקור לקונסולת ה-GBA (הרימייק הוא דווקא של גירסת ה-PS2 של אותו משחק). 

רוצים עוד? קבלו - האוסף יכלול גם את הסיפור של המשחק Kingdom Hearts 358/2 Days. לא מדובר במשחק המלא, אלא רק בסצנות הסיפור שלו, שיוצגו במעין "תאטרון וירטואלי", ויספקו ממד נוסף לסיפור הדי מורכב של הסדרה הזו. 

גירסת ה-HD הוכרזה במהלך תערוכת המשחקים היפנית TGS, וצפויה לצאת ביפן במהלך השנה הבאה. לא ברור אם היא תגיע למערב - אך בהתחשב בפופולריות של הסדרה בארה"ב ואירופה סביר להניח שבשלב כזה או אחר נוכל גם אנחנו לשחק בה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:36 20.09.2012 | ha ha (אורח)

    סוף כל סוף הם מקשיבים לשחקנים

  2. 2

    00:15 21.09.2012 | מישהו מישהו (אורח)

    הם חושבים שהם יכולים לעשות כמו HL3.

  3. 3

    13:08 21.09.2012 | REDANNY REDANNY (אורח)

    Kingdom Hearts

  4. 4

    16:56 22.09.2012 | zזזזי zזזזי (אורח)

    זזי בזזי

  5. 5

       | פורסם ע"י