הרשמה

The Last Guardian הוכרז מוקדם מדי

מפתח משחקים בסוני מודה: The Last Guardian הוצג הרבה לפני שהיה אמור

 הוא לא מאחר, הוא פשוט מתעכב: מפתח משחקים בסוני, שמעדיף להשאר אנונימי, חלק עם Kotaku את דעתו לגבי The Last Guardian, אחד מהמשחקים המצופים ביותר של החברה, שמתעכב כבר שנים רבות וגיימרים רבים תוהים אם אי פעם יצא לאור. לפי דבריו של המפחת האלמוני, המשחק פשוט הוכרז מוקדם מדי - אך זו הבעיה היחידה שלו.

The Last Guardian הוא המשחק השלישי של אולפן המשחקים הפנימי של סוני, Team ICO. הוא הוצג לראשונה בשנת 2009 - אך מאז נעדר באופן חשוד מכל תערוכות המשחקים. בנוסף להיעדרות שלו, אולפן המשחקים שאחראי עליו חווה שינויים רבים במהלך השנים, ומרבית בכיריו עזבו את סוני. עובדות אלה גרמו לאנשים רבים להאמין שבסוני פשוט נתקעו עם המשחק הזה, ושהסיכויים שלו לצאת אי פעם מגיהנום-הפיתוח בו הוא נמצא קלוש.

"אני נותן לכם את המילה שלי - המשחק הזה קיים, אנחנו עובדים עליו", אמר המפתח, שפגש את אנשי Kotaku במהלך תערוכת המשחקים היפנית TGS. המפתח סיפר שגם פומיטו אואדה, מי שיצר את המשחקים המוערכים ICO ו-Shadow of the Colossus, עדיין עובד על המשחק, זאת למרות שהתפטר מסוני לפני מספר חודשים. אואדה ממשיך לעבוד על הפרוייקט כעובד חיצוני, וצפוי להשאר כזה עד שהמשחק יצא סוף סוף לאור.

 

לפי המפתח האנונימי, הסיבה שבסוני לא מראים בשנים האחרונות קטעים חדשים מהמשחק אינה מעידה שום דבר לגביו - אלא לגבי סוני עצמה, שפשוט בחרה לנקוט באסטרטגיה שיווקית חדשה: במקום להציג משחקים שנים רבות לפני שאלה יוצאים, החברה התחילה להציג את הפרוייקטים החדשים שלה רק כשאלה מתקרבים להשלמה. לפי דבריו ניתן להסיק שכאשר The Last Guardian יוצג מחדש - זה יהיה אך ורק כשסוני תרגיש בטוחה שהיא יכולה להוציא אותו לחנויות תוך חודשים ספורים.

משחקים, כך משתמע מדבריו, הם עניין איטי - ולפעמים לוקח שנים רבות לסיים להכין אותם. העיכוב הגדול של The Last Guardian לאו דווקא אומר שהמפתחים שלו תקועים, אלא שהפיתוח שלו לוקח זמן רב ושפשוט חשפו אותו מלכתחילה הרבה לפני הזמן הראוי.

"יש המון חתיכות לפאזל הזה", סיכם המפתח המסתורי את דבריו: "עכשיו צריך להבין איך כל החתיכות האלה מתחברות יחדיו". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:20 23.09.2012 | asdas asdas (אורח)

    זה מעודד

  2. 2

       | פורסם ע"י