הרשמה

מערכת המשפט ביוון שובתת - מפתחי ArmA תקועים

מפתחי ArmA שנעצרו בחשד לריגול תקועים במעצר - בגלל שמערכת המשפט ביוון שובתת

 כאן שביתה: שניים ממפתחי המשחק Arma נעצרו לפני כחודש ביוון, לאחר שנתפסו מצלמים בסיס צבאי סגור, שככל הנראה עתיד להופיע בגירסה דיגיטלית במשחק הבא שלהם. השניים הואשמו בריגול - ונשלחו מיד למעצר. כעת, מסתבר שבשבועות שעברו מאז המעצר לא חלה שום התפתחות במעמדם - זאת מכיוון שמערכת המשפט ביוון שובתת.

"כפי שרבים מכם וודאי יודעים, מערכת המשפט ביוון נמצאת בשביתה ללא הגבלת זמן. השביתה הזו צפויה להמשך לפחות עד ה-20.10. לפי החוק היווני, כתבי אישום חייבים להגיע למשפט תוך 120 יום ממועד המעצר", מסר עורך הדין של השניים, פנגיוטיס אלפטרוי, למפעילי עמוד האינטרנט Help Ivan & Martin, הקורא לשחרורם.

דבריו של עורך הדין וודאי לא מעודדים את המשפחות והחברים של שני המפתחים - שצריכים לראות את יקיריהם מבלים שבועות מיותרים במעצר (במידה ויזוכו בסופו של דבר), בלי שום אפשרות לערער על מצבם. הדבר היחיד שניתן לעשות כדי לעזור בשלב זה, לפי דבריו של אלפטרוי, הוא "לכתוב מכתב למשרד החוץ או לשגרירות".

 

השביתה של מערכת החוק היוונית היא חלק מגל של שביתות הנערכות עקב המצב הכלכלי הירוד של המדינה, וחששות העובדים במערכת לגורלם התעסוקתי. 

מפעילי האתר מציינים שאם שני המפתחים היו מובאים בפני שופט - היה ניתן להציג בפניו הוכחות לכך שמעשיהם אינם נחשבים לריגול. לטענת המפעילים, קיימים סרטוני וידאו "חוקיים" שמציגים חלקים נרחבים מהבסיס הצבאי אותו צילמו השניים, ושאין שום דרך לדעת מה מותר ומה אסור לצלם שם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:09 15.10.2012 | קורל קורל (אורח)

    איכ' למה מישהו כתב את זה על השם שלי יאו אני עפה מפה :<

  2. 2

    16:28 15.10.2012 | yossi465 yossi465

    DAMN U GREECE

  3. 3

    21:34 15.10.2012 | לא חשוב שמות לא חשוב שמות (אורח)

    אני לא יודע מה איתכם , אבל לי זה נשמע כמו שליוון יש משהו להסתיר.

    או שזה רק הצד הפרנואידי של כל גולש אינטרנט אנונימי.

  4. 4

       | פורסם ע"י