הרשמה

המחיר של ה-Wii יורד

רגע לפני הגעת ה-Wii U, נינטנדו מורידה את המחיר של הקונסולה הישנה

 עדיף מאוחר? נינטנדו הודיעה כי היא מורידה את מחיר קונסולת ה-Wii, זאת בסמוך לשחרור קונסולת הדור הבא שלה, ה-Wii U. החל מה-28.10, תמכר באה"ב ה-Wii במחיר של 129 דולים - הורדה של 20 דולרים מהמחיר הנקוב כיום.

כמיטב המסורת של נינטנדו, הקונסולה המוזלת לא תגיע לבדה, אלא כחלק מבאנדל. האריזה תכלול את הגירסה השחורה החדשה של ה-Wii (ללא תמיכה לאחור במשחקי ואביזרי גיימקיוב), עותקים של המשחקים Wii Sports ו-Wii Sports Resort, וסט שלטים שכולל את ה-Wii Remote Plus ונאנצ'ק. הבאנדל שנמכר עד היום, שכולל את המשחק New Super Mario Bros. Wii יירד מהמדפים.

העיסקה החדשה מגיעה לקראת עונת החגים האמריקאית, שהיא גם תקופת הקניות העמוסה ביותר באמריקה. מדובר בעסק לא רע בכלל בשביל כאלה שעדיין לא קנו את ה-Wii ולא מעוניינים לרכוש לעצמם את ה-Wii U היקרה: מחיר הקונסולה נוח, ולמרות שה-Wii נחשבת לקונסולה בלי יותר מדי משחקים מעניינים - מי שירכוש אותה היום, בסוף תקופת החיים שלה, יוכל להנות ממספר לא קטן של משחקים מוצלחים שהיא קיבלה במהלך השנים.

 

"כמעט שש שנים אחרי שהושקה, אנשים עדיין נמשכים לכיף הטהור שמציעה קונסולת ה-Wii", נמסר מנינטנדו: "המחיר המומלץ החדש לצרכן, והתוספת של שני משחקים אדירים, הופכים את הבחירה לקלה בשביל משפחות שמחפשות מתנה עם ערך גדול לעונת החגים".

מה אתם חושבים? האם הייתם מסכימים להוציא כ-500 שקל על הקונסולה והמשחקים, או שגם זה לדעתכם סכום מוגזם מדי לבקש על קונסולה עם חומרה מיושנת וספריית משחקים מצומצמת? ספרו לנו בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:15 16.10.2012 | yossi465 yossi465

    500 שקל לווי זה מכיר סביר וטוב מאוד.

  2. 2

    14:45 16.10.2012 | jo jo (אורח)

    אפשר לקנות אטארי ב 50 שקל..אם לא הבנתם את הקשר אתם כנראה אלה שתשקיעו את ה 500 שקל בבנדל הזה.

  3. 3

       | פורסם ע"י