הרשמה

Deadly Premonition מגיע לפלייסטיישן

אחד המשחקים המוזרים ביותר של הדור הנוכחי מגיע גם לפלייסטיישן - עם תוספות

 משחק הפולחן מגיע גם לפלייסטיישן: משחק האימה המוזר Deadly Premonition, שהגירסה האנגלית שלו יצאה במקור בשנת 2010 בלעדית לקונסולת ה-Xbox 360, יגיע בקרוב גם לפלייסטיישן 3 ב"גירסת במאי" מיוחדת שתכלול תוספות. אם אף פעם לא שמעתם עליו - מדובר באחד ממשחקי הפולחן היותר מוזרים ושנויים במחלוקת שהפיקה תעשיית המשחקים היפנית בשנים האחרונות.

Deadly Premonition הוא משחק בתקציב נמוך יחסית (שנמכר במקור במחיר של 20 דולרים בלבד), אך למרות שיש לו גרפיקה מיושנת ומערכת שליטה בעייתית, הפך למשחק שאהוב במיוחד על לא מעט גיימרים, זאת בזכות הסיפור המוזר שלו, והאווירה הכללית שלו שגורמת למעריציו להתייחס אליו כיצירת אמנות. עם זאת - לא מעט גיימרים ניסו לשחק במשחק הזה ולא ממש הצליחו לסבול אותו - מה שהקנה למשחק את שיא הגינס (!) "משחק האימה עם הביקורות הכי מנוגדות".

באתר Metacritic עומד הציון הממוצע של המשחק על 68 אחוזים - בתוכם משוקל גם ציון 10 עגול מ-Destructoid וגם ציון 20 (מתוך 100) נמוך במיוחד מ-IGN. נראה שכדי להחליט מה דעתכם על המשחק תהיו חייבים לשחק בו - וההגעה שלו לפטלטפורמת הפלייסטיישן תאפשר סוף סוף גם לבעלי הקונסולה של סוני לעשות זאת. 

 

גירסת הפלייסטיישן 3 תכלול תרחישים חדשים, שדרוג למערכת השליטה והקרבות, ותכני הורדה (DLC) שצפויים להרחיב את הסיפור. בחברת המשחקים Rising Star Games שמפיצה את המשחק מבטיחים שהגירסה החדשה תתאים הן לשחקנים חדשים, והן למעריצים ישנים של המשחק שמעוניינים להרחיב את החוויה שלהם.

עדיין לא ידוע אם המשחק ימכר במחיר נמוך כפי שנמכרה גירסת ה-Xbox 360 המקורית, או שמא הפעם יגבו עליו מחיר מלא. ככל הנראה נאלץ לחכות לרבעון הראשון של שנת 2013, אז צפוי המשחק לצאת, כדי לגלות זאת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:35 18.10.2012 | יעקב ורך יעקב ורך

    מעולה!!! מחכה למשחק הזה כבר הרבה זמן...

  2. 2

       | פורסם ע"י