הרשמה

האתר IGN בדרך למכירה פומבית

רוצים לקנות לעצמכם אתר גיימינג מוביל? כדאי שיהיו לכם 100 מיליון דולרים בארנק

 פעם ראשונה, פעם שנייה, נמכר! IGN, אחד מאתרי הגיימינג הגדולים בעולם, עומד לצאת בקרוב למכירה פומבית - זו לפי דיווח של ה-Wall Street Journal. לפי הדיווח, החברה שמחזיקה בימים אלה באתר, News Corp, מעוניינת לצמצם את פעילותה ולהפטר מכל אתרי הבידור והמדיה שלהם.

בשנה האחרונה ניסו ב-News Corp למכור את האתר, ביחד עם מספר אתרים נוספים בתחום - אך הנסיונות לא צלחו. כעת, כך נראה, תנסה החברה "להפטר" מהאתר במכירה פומבית. המחיר המבוקש? לפחות 100 מיליון דולרים - כסף קטן לעומת הסכום ששילמה החברה בשנת 2005, כשרכשה את האתר מבעליו הקודם ב-650 מיליון דולר (ביחד עם שורה של אתרים נוספים).

 

עדיין לא ברור מתי בדיוק תתחיל "המכירה הפומבית" וכיצד היא אמורה להתנהל - אבל אם מישהו מהקוראים מחפש לקנות לעצמו את אחד האתרים הגדולים, הפופולריים והמשפיעים ביותר בכל תעשיית המשחקים - זו כנראה הולכת להיות הזדמנות חייו.

יהיה מעניין לראות כיצד הבעלים החדשים של האתר ישפיע על אופיו. בחודשים האחרונים שינו ב-IGN את העיצוב של האתר, והתמקדו גם בתכני בידור שאינם קשורים ישירות לעולם הגיימינג, כמו קומיקס וטלוויזיה (יש לציין שתמיד היו לאתר מדורים בנושאים אלה - אך רק לאחרונה הם התחילו להתעדכן על בסיס קבוע בתוכן עדכני ורלוונטי) - והבעלים החדשים יצטרכו לקבוע אם האתר ימשיך את מגמת ההתרחבות שלו, או יחזור להיות בעיקר ממוקד גיימינג.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:29 17.10.2012 | gtsaf007 gtsaf007

    9.5/10

  2. 2

    22:03 17.10.2012 | Danny15 Danny15

    אני חושב שהסמארטפונים והטבלטים התשתלטו על השוק של המשחקים
    ואיכות המשחקים מאד מתקדמת משנה לשנה ובצעדי ענק!
    לדעתי יש לזה קשר למכירה

    אנשים (בעיקר דור צעיר)היום כבר לא מחפשים איכות.....

  3. 3

       | פורסם ע"י