הרשמה

Star Citizen גייס 2 מיליון דולרים

משחק החלל הבא של יוצר Wing Commander הצליח לגייס מההמון כבר מעל 2 מיליון דולר

 גיוס אזרחי: קמפייני גיוס ההמון של Star Citizen הצליחו לעבור את קו 2 מיליון הדולרים - והיד עוד נטוייה. Star Citizen הוא סימולצית החלל החדשה של כריס רוברטס, מפתח המשחקים המיתולוגי שעומד מאחורי סדרת Wing Commander, ולא פיתח משחק חדש כבר שנים רבות.

ל-Star Citizen יש שני דברים עיקריים שעובדים לטובתו: ראשית - מדובר בסימולטור חלל של כריס רוברטס, מה שכבר מספיק לרבבות מחובבי הז'אנר, שנאלצו להסתפק במעט מאוד משחקים בז'אנר הזה בשנים האחרונות.

הדבר השני הוא העובדה שכריס רוברטס מתכוון לייצר את אחד המשחקים המתקדמים ביותר מבחינה טכנית: משחק בלעדי ל-PC, עם מנוע גרפי מפלצתי שירוץ אך ורק על מחשבים חזקים במיוחד - מה שמשמח שחקני PC הדוקים שכבר נמאס להם להרגיש שהם זוכים למשחקים עם גרפיקה גרועה בגלל קונסולות המשחק.

רוברטס הקים שני קמפיינים שונים בהם הוא מנסה לגייס כספים לפיתוח המשחק: הראשון, באתר הגיוס הידוע Kickstarter, השיג עד היום כ-710,450 דולרים (היעד המקורי היה 500,000 דולרים). הקמפיין השני והעיקרי הוא באתר הייעודי של המשחק - שם הצליח רוברס לגייס כמעט 1,600,000 דולרים מתוך יעד של שני מליון. המשחק אמנם צפוי לצאת עוד זמן רב - אך גיימרים שישקיעו כסף בקמפיינים הנ"ל יזכו לשחק כבר בגרסאות האלפא והבטא שלו, שצפויות להגיע כבר בשבוע הבא.

 

בסך הכל, מקווה רוברטס לגייס כשני מיליון וחצי דולרים לפחות משני הקמפיינים האלה - ובהתחשב בכך שלשניהם יש עוד כמעט חודש עד שיסתיימו, רוב הסיכויים הם שהוא יצליח לכייס הרבה יותר מהסכום הנ"ל.

יש לציין ש-Star Citizen לא מנסה להשיג את כל הכסף הדרוש להשלמתו דרך אתרי מימון-המון. רוברטס סיפר שהוא מגייס כספים גם מקרנות סטנדרטיות, ולא מן הנמנע שגם מחברות משחקים גדולות. 2.5 מיליון דולר זה אמנם הרבה מאוד כסף - אבל ממש לא מספיק בשביל ליצור משחק AAA שאפתני בסדר הגודל שרוברטס שואף אליו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י