הרשמה

אמריקן מקגי זקוק לכם

מפתח המשחקים הוותיק פונה למעריצים: עזרו לי לסיים את המשחק שלי

 גם אמריקן מקגי צריך מימון: מפתח המשחקים הוותיק והפופולרי פתח לפני מספר ימים קמפיין קיקסטארטר, זאת על מנת לסיים לפתח את המשחק הבא שלו: Akaneiro: Demon Hunters. מקגי עובד על המשחק כבר למעלה משנה וחצי, ומספר שלאחרונה הבין שכדי לסיים אותו "כמו שצריך" הוא ייאלץ לפנות לקהל מעריציו, כדי שאלה יעזרו לו לממן את פיתוח המשחק. 

אמריקאן מקגי, למי שלא מכיר, התחיל את הקריירה שלו ב-id Software, שם היה מעצב שלבים במשחקים כמו Doom ו-Quake. בסוף שנות התשעים הוא החליט לעזוב את id ולהתחיל לעבוד על משחקים משלו, ובשנת 2000 הוציא את המשחק הכי מפורסם שלו: American Mcgee's Alice, שהציג גירסה אפלה ולא כל כך שפויה של עליזה בארץ הפלאות. 

המשחק הבא של מקגי, Akaneiro, צפוי להיות משחק תפקידים תפקידים-פעולה, שיפעל במתכונת Free to Play, ויתבסס על סיפורה של כיפה אדומה. בחודשים האחרונים הפעיל מקגי גירסת בטא סגורה של המשחק, שלטענתו זכתה להערכה רבה. במהלך חודש ינואר צפויה לעלות גירסת בטא פתוחה של המשחק לאוויר, והתקווה של מקגי היא להעלות גירסה סופית של המשחק ל-Steam בחודשים הקרובים.

מקגי מספר שלמרות שכבר עכשיו המשחק עבר את הציפיות הראשוניות שלו, עדיין יש עבודה לעשות לפני שהוא יהיה מוכן לשחרור. "אנחנו מאוד רוצים שהגירסה הסופית של Akaneiro תייצג את הזמן והמאמץ הרבים שהושקעו במשחק". בשביל לעשות זאת, מנסה מקגי לגייס 200,000 דולרים דרך קיקסטארטר, שיאפשרו לו להמשיך ולשלם משכורות לצוות הפיתוח כדי שאלה יוכלו לשפר וללטש את המשחק לקראת יציאתו.

 

מי שיהיה מוכן לתרום לפרוייקט, יוכל להבטיח לעצמו פריטים וירטואליים בהם הוא יוכל להשתמש במשחק, כגון חיות מחמד, פריטי לבוש וכדומה. תרומות של סכומים גבוהים יזכו את המשקיעים גם בפריטים פיזיים, כמו חוברות קומיקס, דיסקים וכדומה. 

נכון לכתיבת שורות אלה, הפרוייקט הצליח לצבור כ-29,000 דולרים מאז שהושק ביום חמישי האחרון. כעת יש לו פחות מחודש כדי להגיע ל-200,000 - סכום שסביר להניח אכן יושג, ולו רק בהסתמכך על שמו של מקגי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:01 06.01.2013 | sagimi sagimi

    מי רוצה חפצים ממשיים, שיבנו פסל של עצמי במשחק.

  2. 2

       | פורסם ע"י