הרשמה

בקרוב: Tera בחינם

משחק התפקידים ההמוני המוערך עובר למודל Free to Play

 עוד משחק תפקידים המוני מוותר על התשלום החודשי: חברת En Masse, שהוציאה לפני מספר חודשים את משחק התפקידים ההמוני Tera, הודיעה כי היא מתכוונת לוותר על התשלום החודשי, ולהפוך את המשחק לחינמי במודל Free to Play. 

Tera הוא משחק תפקידים המוני שזכה להערכה רבה כשיצא. הדגש במשחק הזה הוא על מערכת הקרבות שלו, שמזכירה הרבה יותר משחקי פעולה מאשר משחקי תפקידים המוניים. במקום לחכות שהיכולות המיוחדות יחזרו לשימוש אחרי כל פעם שמפעילים אותן, Terra עובד על שילוב של קומבואים ויכולות שנטענות בכח עם הזמן - וכך יוצר מערכת קרב זורמת ומהנה יותר.

המשחק, שכעת דורש מנוי חודשי, יהפוך לחינמי החל מהחודש הבא (תאריך מדוייק עדיין לא נקבע), ויאפשר לכל אחד לבדוק ולשחק בו בלי להוציא שקל. יוצרי המשחק מבטיחים לא להגביל את השחקנים החינמיים בדרגה המקסימלית אליה ניתן להגיע, או בגזעים מסויימים איתם ניתן לשחק. 

 

הגירסה החינמית של המשחק תגביל את השחקנים בעיקר בתזמון בו הם יכולים לשחק, ובבונוסים שונים שהם לא יוכלו לנצל. כך למשל, תהיה הגבלה על מספר הקווסטים שניתן לבצע במהלך יום אחד - שתוסר בתשלום. כמו כן, גיימרים שלא ישלמו יתקלו בהגבלות על מספר החפצים שהם יכולים לשאת בכל רגע נתון, או על כמות הזהב שהם יוכלו לשלוח ולקבל אל ומשחקנים אחרים.

כדי להסיר את המגבלות, ניתן יהיה לשלם כ-15 דולרים בחודש (מחיר המנוי הנוכחי) כדי להנות מסטטוס "Elite", שפותח את רוב המגבלות. כמו כן, שחקנים שרכשו בעבר או ירכשו בעתיד את המשחק עצמו בתשלום (בלי קשר להאם יש או אין להם מנוי חודשי) יזכו לסטטוס "מייסדים", שיפתח גם להם לא מעט מגבלות ללא תשלום נוסף.

אם יש לכם PC - שווה לשים עין על Tera ולבדוק אותו כשהוא יהפוך לחינמי במהלך פברואר. מה אתם כבר יכולים להפסיד?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:33 10.01.2013 | SpectaculR SpectaculR

    טרה זה פורנו.

  2. 2

    20:07 10.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    PAY2WIN

  3. 3

    20:14 10.01.2013 | bolter21 bolter21

    תמונה שמושכת גיימרים גברים מגיל 11 ומעלה חחח במיוחד 11

  4. 4

       | פורסם ע"י