הרשמה

הכירו את Wildman

המשחק הבא של Gas Powered Games מחפש מימון בקיקסטארטר

 משחק אסרטגיה חדש באופק? אולפן המשחקים Gas Powered Games, שהוציא בעבר את המשחקים Dungeon Siege ו-Supreme Commander, הכריז על פרוייקט חדש: משחק בשם Wildman, שישלב בין אלמנטים של משחקי תפקידים למשחק אסטרטגיה בזמן אמת כדי ליצור חווית משחקיות חדשה.

ב-Wildman תשחקו אדם קדמון, שיתחיל את מסעו פראי לגמרי, ללא יכולת להשתמש בכלי נשק מתוחכמים או טכנולוגיה. כשתביסו אויבים שונים, תוכלו לגנוב מהם את כלי הנשק ולהתפתח: מאלה תוכלו להתקדם לרוגטקה, ואז לסכין, ואז לחץ וקשת וכדומה. 

באולפן המשחקים מבטיחים לשלב את חווית ה-RPG שהם מכירים מ-Dungeon Siege, ולשלב אותה בחווית ה-RTS שהם מכירים מ-Supreme Commander. בנוסף, מבטיחים בחברה לשלב גם אלמנטים שהוצגו ב-Demigod, אחד מהמשחקים הפחות מוכרים של האולפן, בדמות צבא שלם שהאיש הקדמון שלכם יוכל לשלוט בו.

ב-Gas Powered Games מקווים שפיתוח המשחק ייעשה במימון הגולשים, וכבר העלו את הפרוייקט שלהם לאתר קיקסטארטר. באולפן ינסו לגייס 1,100,000 דולרים - סכום די שאפתני. אם הפרוייקט לא יצליח להגיע לסכום הנ"ל תוך חודש - באולפן לא יקבלו אפילו דולר אחד. כריס טיילון, מנהל האולפן, טוען שהצלחת הפרוייקט קריטית להמשך הפעילות שלו, וש"מדובר בהימור על גורלה של חברה שלמה".

 

נשמע לכם מעניין? 20 דולרים יקנו לכם עותק דיגיטלי של המשחק (כשזה ייצא) וגישה למערכת הפורומים. 45 דולרים יקנו לכם שלושה עותקים דיגיטלים, גישה לבטא, ועוד שלל בונוסים דיגיטליים כמו פסקול, סרט "מאחורי הקלעים", ספר ועוד. אם תסכימו להפרד מ-125 דולרים, תקבלו גם עותק פיזי של המשחק בקופסת אספנית מיוחדת, ועוד שלל בונוסים פיזיים נוספים.

מרגישים נדיבים אפילו יותר? 2,500 דולרים יקנו לכם 11 עותקים דיגיטליים של המשחק, אנימצית-דמות ייחודית רק לכם, וזכות להמציא שם לאחד מאיזורי המשחק (זאת בנוסף לבונוסים רבים נוספים). 10,000 דולרים יכניסו את שמכם לקרדיטים של המשחק כ"מפיקים אחראיים", וגם ישיגו לכם הזמנה אקסקלוסיבית למסיבת ההשקה של המשחק. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:38 15.01.2013 | alon116 alon116

    שאפתני ביותר, מקווה למצוא את המשחק על המדפים :)

  2. 2

    12:30 17.01.2013 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    ובשביל 100000 אלף דולר אחד המתכנתים ימצוץ לי? :D סתם אבל באמת מי ישלם להם 10K דולר...

  3. 3

       | פורסם ע"י