הרשמה

האוספים האולטימטיביים של Far Cry ו-SC

רשת חנויות משחקים בריטית חושפת אוספים אולטימטיביים של Far Cry ו-Splinter Cell

 אוסף אולטימטיבי זה תמיד יותר טוב מסתם אוסף: רשת חנויות המשחקים הבריטית GAME פרסמה שני אוספים חדשים, שצפויים לצאת במהלך שנת 2013 ומסומנים כ"אוספים אולטימטיביים".

האוסף הראשון הוא האוסף האולטימטיבי של סדרת Far Cry, שצפוי לכלול את כל שלושת המשחקים בסדרה. לא ברור אם האוסף יכלול גם תכנים נוספים, כגון תכני ה-DLC של כל אחד מהמשחקים. האוסף צפוי לצאת לקונסולות הפלייסטיישן 3, ה-Xbox 360 והמחשב האישי. המחיר סביר: 39.99 ליש"ט לגירסת הקונסולות, 29.99 לגירסת ה-PC.

האוסף השני הוא אוסף ה-Splinter Cell האולטימטיבי - ותוכנו קצת פחות ברור מזה של אוסף ה-Far Cry. בניגוד ל-Far Cry, ל-Splinter Cell כבר יצא אוסף שכולל חלק ממשחקי הסדרה בגרפיקה משודרגת, ולכן לא ברור איזה משחקים בדיוק יכלול האוסף החדש. ב-Eurogamer מעריכים שמדובר בשני משחקי ה-Splinter Cell שיצאו לדור הקונסולות הנוכחי: Double Agent ו-Conviction.

אוסף ה-Splinter Cell צפוי לצאת אך ורק ל-PC, ולעלות 29.99 פאונד.

 

חברת יוביסופט, בעלת הזכויות לשני מותגי המשחקים הנ"ל, עדיין לא הכריזה רשמית על האוספים - אך זה בהחלט הגיוני שאוספים כאלה אכן מתוכננים לצאת במהלך השנה. חברות משחקים אוהבות מאוד לארוז מחדש משחקים ישנים ולנסות להרוויח מהם עוד קצת כסף - ולא נופתע לראות את האוספים הנ"ל, כמו גם אוספים רבים אחרים, נוחתים על מדפי החנויות במהלך השנה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י