הרשמה

שמועה: הדור הבא יוכרז כבר במרץ

למה לחכות ל-E3 אם אפשר להכריז על הפלייסטיישן וה-Xbox הבאות כבר בעוד חודשיים?

 הדור הבא קרוב ממה שחשבנו? שמועה שמקורה במגזין המשחקים Game Informer מספרת שמיקרוסופט וסוני כבר עסוקות בהכנת אירועי ההשקה החגיגיים לקונסולות הדור הבא שלהן. לפי השמועה, הקונסולות החדשות יוכרזו כבר בחודש מרץ הקרוב, באירועים מיוחדים של החברות, ולא במהלך מסיבות העיתונאים שלהן בתערוכת E3 כפי שדווח בעבר.

אם החברות אכן מתכוונות להכריז על הקונסולות כבר במרץ, הן יעשו זאת באירועים מיוחדים, שמזכירים את השיטה בה חברת אפל מכריזה על פרוייקטים חדשים: במקום לחכות לתערוכות טכנולוגיה גדולות, באפל מעדיפים לקבוע את החוקים בעצמם, ולהזמין את העיתונאים לאירועים מיוחדים. כך אפל מבטיחה לעצמה להגיע לכותרות הראשיות של אתרי הטכנולוגיה, שכן היא לא צריכה "להתחרות" בהכרזות של חברות אחרות, מה שהיה יכול לקרות אם ההכרזות שלה היו מתרחשות במהלך תערוכות גדולות.

אם מיקרוסופט וסוני אכן יפעלו כך, הן בהחלט יוכלו "לקדם" את הכרזות הקונסולות החדשות בתקשורת המסורתית. הכרזה מוקדמת גם תאפשר לחברות יותר חודשים של הכנה להשקה עצמה. כרגע ההערכות הן ששתי החברות תשקנה את הקונסולות שלהן בסתיו הקרוב - מה שיתן להן למעלה מחצי שנה כדי להתכונן לשחרור הקונסולות (לעומת שלושה חודשים בלבד אם הן יבחרו להציג אותן ב-E3).

 

בסוני ובמיקרוסופט לא מגיבים לשמועה - ולמעשה כלל לא אישרו שקונסולות חדשות עומדות להיות מוכרזות בתקופה הקרובה. יכול להיות שבשלב זה כל אחת מהחברות מחכה לראות מה תעשה החברה השניה, ושאלה יחכו לדקה התשעים לפני שיכריזו על "אירועי החשיפה" האלה, אם אירועים כאלה בכלל יתרחשו.

ככל שיעברו הימים ב-2013, כך סביר להניח שנשמע יותר ויותר שמועות בנוגע לדור הבא של הקונסולות. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:55 15.01.2013 | ChAinS4W MaSt3r ChAinS4W MaSt3r

    שיגיע כבר הדור הבא! יש גבול 7 שנים עם אותה חומרה, משחקים שממחזרים את עצמם, סחטו לקונסולות האלה את המיץ כבר מזמן

  2. 2

    10:06 16.01.2013 | yossi465 yossi465

    אקסבוקס עשו מישום מה COUNT DOWN 180 יום בערך לפני ה E3 השנה.
    והוא עדיין סופר.
    הם לא עשו את זה סתם בטוח יהיה משהו מיוחד

  3. 3

       | פורסם ע"י