הרשמה

גם דיסני רוצה Skylanders

הכירו את Disney Infinity - משחק חדש עם כל דמויות דיסני, שישתמש בבובות פיזיות

 Skylanders, מאחוריך: חברת דיסני תשחרר במהלך הקיץ משחק חדש בשם Disney Infinity, שיאחד בין הדמויות השונות של סרטי דיסני ופיקסאר במשחק אחד. Infinity ישתמש בבובות אמיתיות, אותן יהיה ניתן לרכוש בנפרד, ו"להעביר" לעולם המשחק באמצעות אביזר נלווה שיגיע עם כל העותקים. אם זה נשמע לכם מוכר, זה כנראה כי אתם כבר מכירים את הקונספט מ-Skylanders, סדרת המשחקים-בובות המאוד פופולרית של Activision.

בשלב הראשון, ימכרו 17 בובות שונות שיהיה ניתן לשחק בהן - מהן נחשפו עד עכשיו המפלצות של Monsters Inc, גיבורי העל של "משפחת סופר-על" וקפטן ג'ק ספארו מסדרת סרטי "שודדי הקאריביים". סביר להניח שבעתיד יצאו בובות נוספות מסרטים אחרים, ואולי אף מזרועות אחרות של חברת דיסני - כמו דמויות של חברת הקומיקס מארוול או של סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים".

המשחק עצמו יהיה משחק אקשן, אך בדיסני מספרים שהוא גם יכלול מצב "ארגז חול", שיאפשר לגיימרים להמציא משחקים משלהם ולשחק בהם עם הדמויות שקנו. 

 

ב-Activision, שכבר ראו הצלחה רבה עם קונספט דומה, לא מתרגשים מההכרזה של דיסני, ומאחלים הצלחה למתחרה החדש. "אנחנו מאוד נרגשים מההצלחה האדירה של מותג Skylanders", אמר ראש השיווק של החברה: "ומאוד מחמיא לנו שאחת מחברות הבידור המובילות מצטרפות לקטגורית ה'צעצועים קמים לתחייה'", הוא הוסיף.

Disney Infinity צפוי לצאת בהמשך השנה לכל קונסולות המשחק הקיימות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י